Rupposen ura katkolla!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse ihmettelen Rujon ruokavaliota. Eikös mies syö jonkun paleontologisen dietin mukaan...Tottakai varmaan vetää myös lisäravinteita ja vitamiinipillereitä mutta en oo kuullut että kukaan muu huippu-urheilija esim. UFC:ssä tai muissa lajeissa vetää tuollaista ruokavaliota. Voihan se olla että ruokavalio on heikentänyt kropassa jotain paikkoja ja kova treeni ei ainakaan edesauta asiaa. Ja eikös se oo mahdollista että erikoinen ruokavalio olisi osittain syynä suolistosairauksiin?

En ole lääkäri, mut näitä voi maalaisjärjellä spekuloida...

Mä oon taas käsittäny et erikoinen ruokavalio nimenomaan johtuu tosta sairaudesta ja sen asettamista rajoista ruokavalion suhteen.

Suolistosairauden puhkeamisen ja ylirasitustilan yhteydestä en osaa sanoa, kun en ole alan erikoislääkäri. tuskin se nyt kuitenkaan ainakaan eduksi on.

Sen sijaan loukkaantumisten ja ylirasituksen yhteyshän on aivan yleisesti tunnettu. Väsyneenä lihakset eivät tue niveliä niin hyvin kuin levänneenä, lihasten revähtämistaipumus on voimakkaampi, sidekudosten kestävyys laskee jne. Tähän kun lisätään kova motivaatio ja yritys sisulla mennä yli fyysisistä rajoista, on loukkaantuminen enemmän kuin mahdollista.

Totta, mutta eikös nuo Rujon vammat ole olleet ns trauma vammoja mihin ei ylirasitukset/ ruokavaliot varmaan vaikuta?

esimerkkinä karjistetysti nii kyllä sormikin menee poikki kun tarpeeksi vääntää vaikka olisi pyhä kolminaisuus kunnossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom