Ruotsin YO-kuuntelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ponnari
  • Aloitettu Aloitettu
Oliko porukkaa kuuntelemassa Ruotsin YO-kuuntelua tänään?
Mitä mieltä? Muutama aika paha kohta sieltä löyty. Tyytyväinen jos 50pinnaa tulee. :kakka:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli muuten pirun vaikee se vika osuus, ei oo koskaan tollasta ollu missään harjotuksissa.. :jahas:
Monivalinnat meni aika vituiks, yhtä hyvin oisin voinu käydä heittämässä sen lottorivin niille valmiiks jo eilen illalla..

Se oli erittäin mukava kuuntelu. Harvemmin sattuu noin helppoa, että 29 kohtaa menee lotolla ja avo(t) sitten täysin väärin. Tipahti tavoitteet ruotsin C:stä sinne läpipääsyyn.

Kuunteluhan oli persiistä.. 20 ekaa oli huippuvaikeita ja avoimet oli niin syvältä etten kaivetuksi saa.. Ei tullut avoimiin tosiaan vastattua juuri mitään. Ihmettelin vaan että koska se juttu loppuu..

Kuuntelu oli helvetillisen vaikea, ajattelin lähteä lahtaamaan YTL:n päällystön.
Kuka lähtee meseen? :D

Vakavasti ottaen: kuuntelu meni miten meni, mutta täytyy muistaa, että se oli kaikille sama. :)

Onko kukaan muuten koskaan miettinyt että mistä ihmeestä ne löytää ne kaikista puhevikaisimmat kaverit puhumaan niille nauhoille? Kuulostaa niinkuin niillä ois kaarnanpaloja suussa. :david:

Mun mielestä tuo kuuntelu oli vaikein mitä oon ikinä kuunnellu!Eipä oo meidän lukiossa kuullun tiivistämistä ennen harjoiteltu...Maikka sano että ei oo ollu ikinä ennen keskipitkässä ruotsissa tollasta tehtävää.

gotto sanoi:
Kuuntelu oli helvetillisen vaikea, ajattelin lähteä lahtaamaan YTL:n päällystön.

Onko kukaan muuten koskaan miettinyt että mistä ihmeestä ne löytää ne kaikista puhevikaisimmat kaverit puhumaan niille nauhoille? Kuulostaa niinkuin niillä ois kaarnanpaloja suussa. :david:

En tajunnu siitä mitään. B:tä laitoin lähes kaikkiin lottoteorialla. Tiivistelmään laitoin et "haastateltava muutti ruotsiin". :lol2:

Vois kyllä lähettää jonku kirjepommin tonne YTL:ään sillä sen verran näyttää olevan börjeä porukkaa siellä. Tuon vaikeusastetta en osaa sanoa sillä en tajuu ruottista muutenkaan mitään,mutta sen enkun kuuntelu oli sen verran kyrpä et gotto ota se lahtaus sitten kameralle. Sillä haluun ehdottomasti koneelleni sen gotto_massacre_YTLpeople.avi:n.

gotto sanoi:

Vakavasti ottaen: kuuntelu meni miten meni, mutta täytyy muistaa, että se oli kaikille sama. :)

Se oli kyllä ihan hirveetä kuunneltavaa se riikinkukko-ruotsi siinä tiivistyksessä. Ei meinannu mitään selvää saada...

Se kakkososiokin oli aika jännä kun oli kaksi kysymystä aina yhtä pätkää kohti. Ja oli se muutenkin aika vaikea koe

Mutta ei se mitään! Se on vaan ruåtsia ja mulle on ihan sama mitä siitä arvosanaksi tulee kunhan läpi pääsee....

Onneksi enkku meni aika hyvin, kun tuo ruotti meni päin v*****. Jos nyt läpi pääsis. Tähtään siihen, että niissä monivalinnoissa olisi enemmän oikein kuin olisi arvaamalla saanu. :D

Ainoo minkä mä sain varmasti oikein oli se puhelinnumero. Meijän koulussa helvetin monella oli ihan sama juttu. Mut toi on vaan hyvä että toi oli noin vaikee, ainaki mun kannalta. Mä oon aika huono ruottissa (A alla) ja ton kuuntelun vaikeuden takia sellaset keskihyvät oppilaat on mun kanssa samalla tasolla, eli ei älynny mitään. Toivottavasti lottorivi meni about kohalleen. Syksyllä sain joku 28 pongoo kuunteluista :D

On tullut kuunneltua noita ruotsin vanhoja kokeita aika paljon ja ihmetyttää, että miksi vitussa täytyy joka vitun vuosi olla ainakin yhdessä osiossa joku saatanan puhevikainen maanviljelijä/herneidenkasvattaja/kalastaja/retiisinnussija. Mulla menee aina ihan ohi ne osiot, niinkuin tänäänkin. Osiot 1 ja 3 ihan siedettäviä ja se tiivistelmäkin luonnistui ihan ok, mutta sen kakkososion maajussi jutut oli ihan hepreaa :curs:

Mutsi opettaa ruotsia lukiossa ja kertoi että oli infernaalisen vaikea..mutta koe on kuitenkin kaikille sama, eli ehkä alemmat pisterajat?

Muuten hellpo, mutta se II osuus oli aivan vitun vaikea. 2 kysymystä kerralla, eikä kuullu kuin kerran. Siinä oli myös ehdottomasti vaikein sanasto. Silti aikalailla oikein nekin meni.

Tiivistys meni puolesta välistä päin persettä. Luulin mm björkiä ihmiseksi, enkä koivuksi jne....

kuulin perjantai aamuna et sain 20/30 monivalinnoista eli aivan helvetin hyvin omasta mielestä, mitäs laitoitte tiivistelmään?

Noh perkele, monivalinnoista sain 17 pojotsua ja eine mun mielestä mitkään kovin vaikeet ollu mutta sitten se tiivistelmä... Eka aluks olin ihan sillai et WTF DEWD?! Rupesin funtsiin siinä sitten että onks tää nyt se viimeinen tehtävä vai tuleeks tän jälkeen vielä ne avokysymykset, sitku siin luki että kirjoita vastaus vastauspaperin toiselle puolelle ni ihmettelin et sen optisen vai sen toisen paperin vastapuolelle. Eli olin ihan tiltissä siinä kohtaa ja kun ne 2 kertaa oli menty läpi niin mulle ei jääny mitää päähän siitä ja siinä sitten odottelin sen loppu ajan kauhee vitutus päällä kokeen loppumista.

Niinpä tietysti. Kävin sit tänään kurkkimassa mun tuloksia..
Monivalinnat: 8 pst Avoin: 1 pst Yhteensä: 19 pst
Kiitos ja näkemiin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom