Ruotsin muslimit tahtovat omia lakeja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruger
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi nyt helvetti, maassa maan tavalla! Muuttakoot takas sinne mistä ovat tulleetkin tai sopeutukoot ruotsalaiseen yhteiskuntaan. On se nyt jumalauta jos tarvii päästä uimaankin erikseen. Ai perkele, mulla menee kohta hermot noitten mellastukseen.....

Ei mitään järkeä, että tuommosia muutoksia halutaan. Noistahan nyt muslimit hyötyis selvästi, jos niille annettais jotain kahden tunnin vapaita ja palkallisia vapaapäiviä. Eiköhän se niin ole, että ensin niiden muslimien pitäisi sopeutua siihen Ruotsin maan tapoihin jne., eikä vaatia mitään omia suuria muutoksia.

Tuonne mennessään niille muslimeille ei varmaan oo tullu mieleen, ettei niitä voi koskea kaikki samat edut ku ruotsiin syntyneillä ruotsalaisilla. Jos kissa menee talliin niin eihän siitäkään helvetti mikään hevonen tuu?! Vai?

Xami81 sanoi:
Voi nyt helvetti, maassa maan tavalla! Muuttakoot takas sinne mistä ovat tulleetkin tai sopeutukoot ruotsalaiseen yhteiskuntaan.
Niin, eiköhän sementoida Suomen laki, ettei maa muutu.

Taha sanoi:

ja sä varmaan haluaat naapuriisi näitä ihmisiä, aina kailotetaan että kyllä pitää olla avoimia ja tervetuloa, muttei mun pihoilleni! :david:

mennääs hei iraniin etc ja aletaan vaatimaan muutosta minulle :david:

Mniska sanoi:
ja sä varmaan haluaat naapuriisi näitä ihmisiä, aina kailotetaan että kyllä pitää olla avoimia ja tervetuloa, muttei mun pihoilleni!

Samaa voi sanoa saamelaiset sinulle, joten terve menoa.

mennääs hei iraniin etc ja aletaan vaatimaan muutosta minulle

Ensin valitetaan, ettei Iran ole demokraattinen ja sitten valitetaan, ettei siellä toimi demokratia. :)

Blackborgir sanoi:
Tuonne mennessään niille muslimeille ei varmaan oo tullu mieleen, ettei niitä voi koskea kaikki samat edut ku ruotsiin syntyneillä ruotsalaisilla. Jos kissa menee talliin niin eihän siitäkään helvetti mikään hevonen tuu?! Vai?

Itse asiassa koskeehan niitä. Ongelmana on, että he vaativat enemmän kuin mitä muilla on. Pitää muistaa, ettei enemmistön tarvitse taipua vähemmistön edessä ollakseen korrekti tai edes oikeudenmukainen.
Tässä tilanteessa voisi verrata siten, että kissat muuttavat talliin asumaan, jolloin hevoset luopuvat oikeuksistaan kuseskella mihin haluavat, koska kissat eivät halua sopeutua uuteen elinympäristöönsä vaan haluavat siitä samanlaisen kuin aikaisemmin. Toisin sanoen hevoset auttavat kissoja antamalla tilaa tallistaan ja auttavat koirien pitämisessä ulkona ja kissat kiittävät siitä vaatimalla lisää ja säälimällä itseänsä, koska eivät itse pystyneet ratkaisemaan ongelmiaan.

Mieletöntä edes ajatella omia lakeja muslimeille. Mitä oikeudenmukaisuutta olisi sellainen tilanne, että esim. samaan tappeluun osallistuneet (ceteris paribus) eri uskontojen edustajat olisivat eri lailla syyllisiä. Olisi sitten vaikutus lieventävä tai raskauttava.

Taha sanoi:

Niin siis kyllähän maa saa muuttua, ei tässä ole mitään muuttumisen kanssa tekemistä.... Kait sitä pitää kohta alkaa oikeasti rasistiksi, ei jaksa enää kuunnella tollasta kitinää...

Taha sanoi:
Samaa voi sanoa saamelaiset sinulle, joten terve menoa.

Ensin valitetaan, ettei Iran ole demokraattinen ja sitten valitetaan, ettei siellä toimi demokratia. :)

Mikä tämä saamelais juttu oikeen on? Et viitsisi millään lopettaa sitä käy kyrsii!

Kuulostaa ihan siltä että haluat suomalaisille samaa kohtaloa kuin saamelaisille eli tunkeutuja tuhoaa kulttuurin ja ajaa alkuperäisen kansan pakosalle...

Ja noita "muutamia tuhansia vuosia" vanhoja kansain vaelluksia ei oikein voi verrata... Eikä saamelaisilla ole ikinä ollut pysyviä asumuksia, vaan ne on vaellellut karjan mukana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
rafael sanoi:
Samaan syssyyn voisi mennä Bodaajan kaltaiset punaniskajuntit.
Ei se mielipide tässä, vaan esittämistapa.

Noh, ehkä vähän innostuin:D

Vittu, Suomessa on jo useissa uimahalleissa (ainakin pääkaupunkiseudulla) musliminaisille omat uintivuorot. Onko tämä sitten sitä skandinaavista demokratiaa jossa kaikilla on samat edut ja oikeudet. Sen lisäksi vielä LASTEN oikeus viettää perinteisiä joulu- ym. muita koulujuhlia on nykyään kielletty jos kouluissa on YKSIKIN muslimi. Ei jumalauta ole oikeudenmukaista, maassa maan tavalla joo...

Kyllähän eräänlaista eriarvoisuutta esiintyy kouluissa jo nykyisellään. Esimerkkinä jos kolme oppilasta koulusta haluaa tietyn uskon mukaista uskonnonopetusta, on koulun sitä järjestettävä. Lapseni olisi halunnut aloittaa neljännellä luokalla saksan opiskelun kakkoskielenä, koulussa oli 11 muutakin halukasta tähän, ei järjestetä koska halukkaita on liian vähän.

Jos maahan tulee eri kulttuurin tai uskonnon omaava yhteisö niin TIETYSTI ne haluaa muuttaa olojaan heille sopivammaksi. Ja niin se pitää ollakin ja asia hyväksyä. Kyllä ruotsinsuomalaisilla pitää olla oikeus suomenkieliseen opetukseen, suomalaiseen ryyppäykseen ja saunaan, eks niin? Monikulttuurisuus on sitä että sietää vähän muutakin kuin erilaisia ruokia, ihonvärejä ja musaa.

Jos suomessa olis 100 000 somalia niin olisi aika naivia kuvitella, että ne alkaa saunomaan ja juomaan kossua ja somalityttäret alkaisi juoksemaan hame korvissa juhannus yössä, niinkuin natiivit suomalaiset ja elämä jatkuis niinkun aina ennenkin. TIETYSTI ne jatkaa oman kulttuurin ja uskonnon mukaista elämistä ja jopa radikalisoituu kun elävät niin erilaisessa ympäristössä mihin itse ovat opetettu.

Onko kulttuurien törmäyttämisestä eli monikulttuurisuudesta sitten mitään hyötyä kuin että se on vaan yleisesti juntattu kivaksi jutuksi ylhäältä päin - ei minun mielestä.

Mutta muslimien omilla laille uudessa kotimaassaan :worship: Voisin vaikka alkaa muslimiksi jos suomeen tulis muslimille omat lait :whip:

Jättäävät vaan antamatta äänioikeuden ja kaikenmoisen hölönpölön paskan mikä oikeuttaa ne vaatimaan lakimuunnoksia, vahingossa, 100000:lle tummahipiäiselle kaverille.

Kaikki hyvin.

(ponmi)

Ei taida mennä länsimaissa läpi tuo.

En tiedä miten nopeaa Ruotsin muslimit sikiää, mutta kyllä niistä varmasti näkyvä vähemmistö tulee jota kuunnellaan ja joka saa omia oikeuksia jos demokratiassa eletään.

Josef sanoi:
Mutta muslimien omilla laille uudessa kotimaassaan :worship: Voisin vaikka alkaa muslimiksi jos suomeen tulis muslimille omat lait

Olen miettinyt tässä hieman samaa. Jos pystyisin uskomaan johonkin jumalalliseen, se olisi ehdottomasti Allah. Tuollainen olisi selkeä sysäys siihen suuntaan. Pakkohan sen Allahin on olla olemassa jos tuollainen olisi mahdollista!
Vakaumukseni takia vaatisin karjalanpaistia muutettavaksi kana-ja nautapohjaiseksi kostoksi ihralla läträävälle isälleni. Vahtisin myös pikkusiskojani kuin haukka! Muiden pikkusiskoja lähinnä vahtaisin.

Pelottavaa tuo on.

Eikös islam muutenkin julista omaa erinomaisuuttaan "joka toisessa lauseessa" ja tavoitteena on jonkinlainen maailman käännytys islamilaiseksi. Joskus ajattelin että tuohan olisi ihan fiksua, siis että sopeudutaan maahanmuuttajiin, mutta kyllä se toisinpäin tulisi toimia.

Jos ei tykkää maan tavoista niin miksi ihmeessä tulee tänne (tai Ruotsiin) alunperin?

(rahan perässä tietty, mutta silloin vois ne rahat mieluummin lähettää sinne Somaliaan/Irakiin/muslimimaihin kuin "roudata" tänne ihmisiä sieltä...)

Kaminari sanoi:
Vakaumukseni takia vaatisin karjalanpaistia muutettavaksi kana-ja nautapohjaiseksi kostoksi ihralla läträävälle isälleni. Vahtisin myös pikkusiskojani kuin haukka! Muiden pikkusiskoja lähinnä vahtaisin.

:hyper: REPS !

Hyvä, että joku tuo huumoria tälläiseen "ei-vittu-näin" -jankkaamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom