Ruoska

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pumper
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olenko ainoa, jonka silmään eräs asia pisti. Eli jotenkin tuo solistin käsien liikuttelu eilisen bb lähteyksen vedossa toi mieleen erään epäonnistuneen itävaltalaisen taidemaalarin ja korpraalin?

ei liity millään tavalla mihinkään,mutta Ruoska toimi aikaisemmin nimellä Natsipaska.käsittääkseni.

miksi kuunnella kopiota kun voi kuunnella alkuperäistä :D

varsinkin livenä paikan päällä vedot ovat jotain aivan mahtavia ja vetoavat yleisöön, eikä vertaista lavashowta suomesta löydy.

Joo-o vetoshan tämä bb keikka muhun sillä tavalla et sai lähinnä aikaseksi nauru reaktion ja tarpeen haukkua bändiä. Mammakin joutu 3/4 osa kappaleen kohdalla ärähtämään mulle, et pidä se turpasi kiinni jo ei tuota paskaa jaksa enää kuunnella. Kieltämättä se live esiintyminen oli todella naurettava ja entä itse kappale. Huh huh miten P......Ä!

sen takia se onkin hyvä, tykkään kaikesta yksinkertaisesta kuten punttien nostosta:D

Joo-o vetoshan tämä bb keikka muhun sillä tavalla et sai lähinnä aikaseksi nauru reaktion ja tarpeen haukkua bändiä. Mammakin joutu 3/4 osa kappaleen kohdalla ärähtämään mulle, et pidä se turpasi kiinni jo ei tuota paskaa jaksa enää kuunnella. Kieltämättä se live esiintyminen oli todella naurettava ja entä itse kappale. Huh huh miten P......Ä!

tuo bb esiintyminen nyt ei todellakaan ole lähelläkään sitä, mitä ruoskan keikoilla tapahtuu. suora tv lähetys on aina eriasia kuin varsinaiset keikat ja 99% noista tv-lähetyksistä tulee playbäkkinä oli sitten mikä tahansa bändi kyseessä. aika turhaa ruveta tekemään saman verran valmisteluita yhden biisin takia, kuin normaalisti tehdään 1,5 tunnin mittaisen keikan kohdalla. kannattaisi todella mennä katsomaan ihan paikan päälle millaista se live-esiintyminen todellisuudessa on. aika paha ruveta noilla perusteilla haukkumaan paskaksi livebändiksi. tuskin ruoskaa nyt ihan syyttä suotta kehutaan suomen energisimmäksi ja rajuimmaksi lavabändiksi. itse olen moneen kertaan ruoskan nähnyt ja aina palaa halusta nähdä uudestaan:rock: , mutta kuten jo aikaisemmassa postissanikin totesin niin kaikkia ei voi miellyttää ja on vaan hyvä että ruoska herättää näin rajusti keskustelua ja mielipiteitä puolesta ja vastaan.

:lol2: Nauran lähes joka kerta kun kuulen kyseistä bändiä. Oikeasti: "Juokse tai kuole, juokse tai kuole!" Voiko tätä joku ottaa tosissaan? Vai onko tämä tosiaan joku vitsi? Toivon totisesti jälkimmäistä ihan vain suomalaisen musiikin puolesta.

Mutta huonouskin voi olla taidetta.

Mä en tajua tätä kitinää. Ei kenenkään ole pakko kuunnella bändiä, jos ei miellytä. En mäkään Ruoskan levyä ostaisi, mutta ihan kiva jos joku muu ostaa. Kyllä tähän maahankin mahtuu huomattavasti huonompaa musiikkia vaikka millä mitalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en tajua tätä kitinää. Ei kenenkään ole pakko kuunnella bändiä, jos ei miellytä. En mäkään Ruoskan levyä ostaisi, mutta ihan kiva jos joku muu ostaa. Kyllä tähän maahankin mahtuu huomattavasti huonompaa musiikkia vaikka millä mitalla.

Useimmiten huonokin musiikki tehdään kuitenkin edes päällisin puolin omin eväin.

Eilen näin tämän BB esityksen ja olin aika järkyttynyt. Heti katsoin että häh, mikäs Rammstein-kopio tämä on, enkä ajatellut että hyvässä mielessä kopio vaan jotenkin kaikki vaikutti yhtä surkeatasoiselta kuin mihin olisin itse pystynyt.

Vaatetus oli jotenkin, hupaisa... Ei mielestäni edes hieno, laulajan päässä seisovat silmät ja esiintymisen aikana tulleet vartaloneleet ym olivat täysin samanlaiset kuin Rammsteinin laulajalla, mutta jotenkin pliisuna versiona. Konemusa ei ollut kovin hääviä, kuullostaa samalle jos mä teen synalla jonkun tiluliin [enkä osaa edes soittaa...]. Eniten ehkä ärsytti se kun laulu oli todella 'munatonta', eli sellaista karaoketasoa.

Biisi voisi olla hyvä, musiikki oli mielestäni sinänsä menevää ja olen kuullut näitä biisejä aiemmin [ja mulla on koneellakin pari biisiä], mutta en tiennyt mikä Ruoska on enkä ollut koskaan nähnyt tyyppejä. Lauluun pitäisi saada enemmän semmoista särmää ja mahtipontisuutta, kenties käheyttä tms ääneen jotta se tulisi enemmän 'kiveksistä lähtien' ja musiikki saisi olla muutenkin hieman jytisevämpää.

Kyllä tuota kuuntelee, mutta paljon olisi korjattavaakin...

Lauluun pitäisi saada enemmän semmoista särmää ja mahtipontisuutta, kenties käheyttä tms ääneen jotta se tulisi enemmän 'kiveksistä lähtien' ja musiikki saisi olla muutenkin hieman jytisevämpää.

Kyllä tuota kuuntelee, mutta paljon olisi korjattavaakin...

Tuo mies yli laidan ei itsellenikään kolise ruoskalta kaikkein koviten, mutta livenä vedettynä patrikin ääni pääsee kyllä oikeuksiinsa, ainakin omasta mielestäni kaverin äänessä todella on sitä munaa:rock: ja kyseinen kappale on ehkä uudelta levyltä todellakin se yksi heikoimmista, mutta livenä sekin toimii todella hyvin.

Tuntu että BB avauksessa mini lordi aka. Ruoska veti homman, mukana "pientä pilkettä silmäkulmassa". Se oli hyvä juttu: munattomat väittää toisia munattomiksi, ja lässynlässyn paska puheet nousee aina pintaan.

En ennen ole noita kuullut, mutta ne piti hauskaa ja se on aina ok juttu

Se oli hyvä juttu: munattomat väittää toisia munattomiksi, ja lässynlässyn paska puheet nousee aina pintaan.

Eiköhän musiikista pitäminen ole aikalailla makuasia, kaikki eivät voi pitää samasta... Joten uskon että minulla munattomalla on oikeus sanoa esim laulutyyliä munattomaksi jos niin ajattelen, sen olematta yhtään lässynlässyn paskapuhetta, sehän on oma mielikuvani asiasta, ja yhtä oikea kuin niiden ketkä ajattelevat toisin.

En ennen ole noita kuullut, mutta ne piti hauskaa ja se on aina ok juttu

Hmm.. Entiset itäsaksalaiset metalliduunarit tekevät vuosien tinkimättömän työn oman musiikkinsa ja yhtyeensä eteen, ja luovat sen "maailman", jota Rammstein on tänä päivänä.
Sitten suomalaiset böndet (vilpittömästi anteeksi kaikki maaseudulla asuvat) tulevat, tekevät Rammsteinista vesitetyn pikkukakkosversion ja "pitävät hauskaa".
Se ei mielestäni ole "ok juttu".

Vaikka tuskin Lindemann ja kumppanit nakkavat paskaakaan jostain Juvan kopiopelleryhmästä. Me kotimaiset Rammstein-diggarit halveksimme siis heidän puolestaan.. ;)

Olipas taas totinen tilitys. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Paitsi Ruoskan.. ;)

Eiköhän musiikista pitäminen ole aikalailla makuasia, kaikki eivät voi pitää samasta... Joten uskon että minulla munattomalla on oikeus sanoa esim laulutyyliä munattomaksi jos niin ajattelen, sen olematta yhtään lässynlässyn paskapuhetta, sehän on oma mielikuvani asiasta, ja yhtä oikea kuin niiden ketkä ajattelevat toisin.

Musiikki on makuasia, se on totta. Joskus vaan tuntuu että (tässä tapauksessa ruoska:D ) viuhuu vähän turhan ankarasti erityisesti muusikkoja kohtaan

Rammsteinin raiskauksesta en tiedä, eipä oo sitäkään tullu kuunneltua (lue: kasvanut näköjään tynnyrissä)

BB-Video:
http://www.youtube.com/watch?v=1UjMMNIuiKs

Tyyli pojilla vähän muuttunut sitten Natsipaska aikojen:

natsiisoetu.jpg

ruoska.jpg

Hmm.. Entiset itäsaksalaiset metalliduunarit tekevät vuosien tinkimättömän työn oman musiikkinsa ja yhtyeensä eteen, ja luovat sen "maailman", jota Rammstein on tänä päivänä.
Sitten suomalaiset böndet (vilpittömästi anteeksi kaikki maaseudulla asuvat) tulevat, tekevät Rammsteinista vesitetyn pikkukakkosversion ja "pitävät hauskaa".
Se ei mielestäni ole "ok juttu".

Vaikka tuskin Lindemann ja kumppanit nakkavat paskaakaan jostain Juvan kopiopelleryhmästä. Me kotimaiset Rammstein-diggarit halveksimme siis heidän puolestaan.. ;)

Olipas taas totinen tilitys. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Paitsi Ruoskan.. ;)

:itku: siis sun mielestä Rammstein on industrialin kehittäjä ja pioneeri?:david:

Ja kerroppa millä tavalla kopio? Vaikutteita varmasti on, myös marilyn mansonia hyppysellinen (Erään tutun britti DJ:n kertomaa), mutta musiikki tyyli kun sattuu olemaan sama niin kai se kuulostaa samantapaiselta. On hankala olla industrial metal bändi jos ei saa käyttää tamppaavaa bassoa, revittävää kitaraa ja painottamalla laulettavaa lyriikkaa... Ja old scool miehenä Mun mielestä Rammsteinin kitarat ja rummut kuulostaa ihan Rob Zombie kopiolta... Ja laulu ei ole edes laulua vaan kuulostaa ihan arnoldin puheelle:D

Jos oikeasti kopiota haet niin vertaappa The69Eyes ja System of Down niin kuulet kuinka ihan lauluääntä myöten oikea helsinkiläinen "rokkistara" leikkii isoa tähteä...

PS. Ja kaiken lisäksi Rammsteinin bändin äijäthän sanovat itsekkin vetävänsä "leikillään".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom