Eilen näin tämän BB esityksen ja olin aika järkyttynyt. Heti katsoin että häh, mikäs Rammstein-kopio tämä on, enkä ajatellut että hyvässä mielessä kopio vaan jotenkin kaikki vaikutti yhtä surkeatasoiselta kuin mihin olisin itse pystynyt.
Vaatetus oli jotenkin, hupaisa... Ei mielestäni edes hieno, laulajan päässä seisovat silmät ja esiintymisen aikana tulleet vartaloneleet ym olivat täysin samanlaiset kuin Rammsteinin laulajalla, mutta jotenkin pliisuna versiona. Konemusa ei ollut kovin hääviä, kuullostaa samalle jos mä teen synalla jonkun tiluliin [enkä osaa edes soittaa...]. Eniten ehkä ärsytti se kun laulu oli todella 'munatonta', eli sellaista karaoketasoa.
Biisi voisi olla hyvä, musiikki oli mielestäni sinänsä menevää ja olen kuullut näitä biisejä aiemmin [ja mulla on koneellakin pari biisiä], mutta en tiennyt mikä Ruoska on enkä ollut koskaan nähnyt tyyppejä. Lauluun pitäisi saada enemmän semmoista särmää ja mahtipontisuutta, kenties käheyttä tms ääneen jotta se tulisi enemmän 'kiveksistä lähtien' ja musiikki saisi olla muutenkin hieman jytisevämpää.
Kyllä tuota kuuntelee, mutta paljon olisi korjattavaakin...