Nyt kyllä tekee jo niin pahaa että on avauduttava.
Tämä koko konseptihan on vitun surkuhupaista. Savolaiset vähän hassuttelee Rammsteinin muotista valettuna. Ja tästä hyvästä täkälässä tämä kyseinen bändi on kruunattu jonkinnäköiseksi messiaaksi, viedään Mikkeliä maailmankartalle jne. Siis kyllähän mä ymmärrän ettei täällä nyt hirveästi mitään meriittejä ole jolla nostaisi päätään suomalaisen periferian massasta, varsinkin kun savon prikaatikin lakkautettiin, mutta onko tämä nyt se kotikutonen vientituote jolla päästään maakuntien kuohkeimpaan kermaan? Kysynpä vaan :urjo:.
Monen viesteissä on tullut esille tämä vertaus teutooneihin, ja nyt kun sen itsekkin tein, niin käydäänpä omat näkemykseni asiasta perinpohjaisesti läpi. Yleensäkkään mua ei haittaa se että bändissä on kuultavissa selvästi vaikkutteita toisista bändeistä, ei vaikka joku ilkeämielinen voisi jo syyttää kopioinnista. Pääasia että musiikki rokkaa. Ja jo tässä kohtaa kustaankin käsille perustuvanlaatuisesti.
Voin yrittää vähän valottaa asiaa tälläsella snadilla kaavalla:
Commodore64tidididii pilitys->
Karppisen tamppaustomikomppi(katsokaa videot, hiffaatte mitä meinaan), jätkä ei ole varmaan ikinä omaksunut mitään muuta soittotapaa ja näillä eväillähän jatketaan sitten biisistä toiseen.->
Joku retarded vapaalla d:llä soitettu "riffi"(en ole varma mitä virettä jätkät käyttävät, mutta mikäli karppisen soitto"taidot" käyvät yhtään yksiin muiden kanssa niin joku tollanen 4v musiikkileikkilätitinalle vire heillä varmaan on.)->
Patrik "Arvi Lind" Mennander siirtyy puikkoihin. On aika vastaanottaa heviuutislähetys! Taattua :arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::n laatua. Monotonisia soidinhuutoja suoraan mtv3:n uutisstudiosta.
Ja tällä kaavalla mennään biisistä toiseen. Nyt on selvästi isketty kultasuoneen.
Ja sitten ulkomusiikillisiin tekijöihin. Asut on ihan hienoja, lavakäyttäytyminen suoraan star wars: r2-d2 ja kumppanit, logo suora rippoff iso ährrältä, jne. Löydä viisi eroavaisuutta ja tolleen. Kuulijakunnasta mulle kertoo aika paljon se että samaan aikaan kun diablo soitti baarikeikan täydelle yleisölle, niin ruoska veti jossain vitun selvä perjantai diskossa 12v pitoiselle salille. Kohdeylöeisöä, tiedämma.
JA TÄMÄNKIN kaiken voisi niellä, jos bändi edes myöntäisi olevansa paska. Vaan tästähän mylly senkuin yltyy, sen voi jokainen käydä itse toteamassa vierailemalla ruoskan kotisivuilla ihastelemassa bändin biografian superlatiivipaljoutta. Hauskana triviatietona mainittakoot, että yhtyeen manageri oli letkauttanut paikallisessa baarissa että "Rammsteinin pyrot tulevat kalpenemaan Ruoskan vastaaville!" Todellisuus oli että papatitkin olivat ruudikkaampia.
Mutta mutta. Kevennetään paatosta myöntämällä että Ruoskan Riisu oli oikeesti helvetin makee lätty. Harmi että tähän on tultu.
Ruoska sivaltaa!