Ruoska

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pumper
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs pidätte tästä suomalaisesta yhtyeestä? Omasta mielestäni Ruoskalla on 2 hyvää kappaletta, Pure minua ja Mies yli laidan. Sanoituksia tosin voisi vähän viilata :rolleyes: .

Kun ekoja kertoja kuulin olin aivan varma, että Tony Halme on tehnyt uutta matskua. Kuulosti ihan samalta kuin klassikot "Jos sä tartut mun hanuriin mä näppäilen sua" ja "Viikinki".

Vanhempi tuotanto on hyvää, Radium jo ei oikein kolahtanut eikä tämä uusikaan. Koneet ei sovi mun mielestä tuohon.

Aika omaperäinen on myös bändin uuden sinkun ulkoasu, samanlainen kuin heidän suuren vaikuttajansa Rammsteinin uuden albumin kansi. Ei kannata keksiä pyörää uudelleen, kun on helpompi plagioida omaa esikuvaansa :jahas:

Kuuntelin kanssa toissa aamuna lueskellessani tuota -05 tuotantoa ja kyllä siinä hymy karehti suupielissä koko ajan, vaikkei kirja hauska ollutkaan. Aika epeleitä, mutta oman tien kulkijoita suomessa kuitenkaan. Ei noita lutopunttejakaan dissata suomessa, vaikka Amerikassa räpättiin ensin. Nyt kun on M.A. Numminen päässyt saksassa jo joululevyjenkin myyntiin niin eiköhän ne kohta tee jo Kumpulaisen Sepistä Kotimaacoverin. Antaa kaikkien kukkien kukkia (musiikissa, ei kasvihuoneessa, kammarissa jne).

Vanhemmasta matskusta en tiedä mitään, mutta nämä uudemmat ovat ainakin perseestä. Syvältä. Kopio on aina kopio - ja huono kopio on TODELLA säälittävä esitys.

Lenkkeillessä kuuntelin yks aamu tuota uutta levyä ja jollain tavalla biiseistä tykkään, vaikka ei varsinaisesti ihan lähellä ominta makua ole. Sanoitukset on kyllä vaan ihan perseestä. Pitää joku kerta kuunnella myös niitä vanhempia levyjä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Surkea huumoriyritys.

Kyllä noi vanhemmat levyt on huomattavasti parempaa kamaa kuin tämä uusi. Uuden albumin biiseistä ehkä toi "Pure Minua" toimii kaikista parhaiten. Mutta ei se yllä "Kiroan", "Tuonen viemää" tai "Epilogi" tasolle.

Uusi levy on loistava, ja mies yli laidalla biisin video on HELMI! Mä tykkään, olen tykännyt eka levystä asti.

Ekaa kertaa tuli Pietarinkadun Oilersissa ja luulin että ne on taas tehny pilabiisin(Rammsteinista), joita joskus tulee kyseisessä ohjelmassa.
Ihan ok, mutta sais kyllä vähän jo huumorirallatus laantua.
Paitsi käytänhousuja on loistavaa.

en oo ikinä tykänny,en vanhemmasta enkä uudemmasta tuotannosta.kaveri yritti joskus saada mut kuuntelemaan tätä,mutta ei vaan napannu.

Mulle kolahti aikanaan Radium-levy ihan hyvin, enpä ole uudempaa tuotantoa vielä kuullut lain, joten en osaa siitä mennä sanomaan. Mut Radium on kova levy, IMO te ehram.

Mies yli laidan on jotain, mikä kuulostaa siltä, että se olisi voinut olla silloisen Rammsteinin viritelmä vuosimallia 1984. Vitun kömpelö, ankea ja paskasoundinen biisi. Ei mitään munaa tai fiilistä.

Mitään muita biisejä en noilta vesseleiltä ole kuullut, eikä edustusbiisinsä perusteella ole paljon syitä kuunnellakaan.

Lainasin kaverilta Ruoskan Amortem levyn ja kyllä potkii, korvalapuilla varsinkin puol seittemältä aamulla työmatkalla:rock: "Likaa! Sika! Rankaise minua häpeän..."(Sika-biisistä) IMO Turmion kätilöt on paskempi Rammstein-kopio...Ja kopioihan Rampetkin Ministryä?:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom