Ruokavaliostani?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jume_1
  • Aloitettu Aloitettu
olen eka kertaa treeniuran aikana yrittäny ruveta syömään ns. paremmin, joten mitäpä tuumaatte tästä ruokavaliosta? tavotteena tietysti kasvaa kovasti;)

Aamupala: kaurapuuro (60g hiutaleita), rahkapurkki + 1/2 purkki ananasmurskaa, 1/3 kurkku + 1 tomaatti, 2 dl rasvaton maito

Välipala: rahka + 1/2 purkki ananasmurskaa

Lounas: lämmin ruoka töissä + salaatti + 2 palaa vaalea leipää ja 2dl rasvaton maito

Välipala: rahkapurkki + 1/2 purkki ananasmurskaa + 1 banaani

treenipäivinä palautusjuoma treenin jälkeen

Päivällinen: tumma spaghetti + jauhelihakastike (vähärasvainen sika/nauta) + 2dl rasvaton maito

Iltapala: 2 palaa ruispaloja (4 puolikasta)+ 4 kinkkusiivua, 1 keitetty kananmuna ja 1rkl. kylmäpuristettu rypsiöljy.

Pituus mulla on 170cm ja paino n. 83 kg.
rasvaprosentista ei tietoa ja päivän kulutusarvioksi sain kalorilaskurin toimesta n. 2800 kcal.
Kiitokset taas jo etukäteen kaikille vastanneille:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennen treeniä söisin itse jonkin hiilihydraattipitoisen aterian/juoman. Muutenkin ehkä lisäisin hiilareiden määrää aterioihin, riippuen tietty minkäverran kulutat...

Päivälliselle vaihtaisin spagetin sijaan perunat ja lykkäisin kasviksia muutenkin lisää sinne tänne, esim iltapala on ilman mitään kasvikunnan tuotetta.

Muuten mielestäni tuo runko näyttää hyvältä, vaihtelua vain hiilari-/protskulähteisiin niin ruoka maisutuukin hyvälle. Eli esim rahkan tilalle välillä vaikkapa munanvalkuaisia tai raejuustoa jne.

Niin ja vettä kannattaa juoda aterioiden välillä niin paljon kun vain jaksaa, itse juon päivästä riippuen 5..7L.

etkö juo mitään ylimääräisiä proteiinijuomia välipäivinä..ite tykkään hifistellä ton ihan pelkän protskujuoman kaa:D ..on suhteellisen helppoa vetää iltapalan kanssa semmonenkin..
joku taisi sanoa että ihmisellä erittyy nukkuessaan eniten kasvuhormonia(korjatkaa jos oon vääräs)eli kannattas varmaan nauttia suhteellisen tuhti proteiini paukku iltasin jos haluaa kasvaa..näin maalaisjärjellä ajateltuna..

etkö juo mitään ylimääräisiä proteiinijuomia välipäivinä..ite tykkään hifistellä ton ihan pelkän protskujuoman kaa:D ..on suhteellisen helppoa vetää iltapalan kanssa semmonenkin..
joku taisi sanoa että ihmisellä erittyy nukkuessaan eniten kasvuhormonia(korjatkaa jos oon vääräs)eli kannattas varmaan nauttia suhteellisen tuhti proteiini paukku iltasin jos haluaa kasvaa..näin maalaisjärjellä ajateltuna..

Joo pitää kai raaskia semmonen vielä ostaa...
tuntuu vaan näin opiskelijan kannalta niin kalliilta nuo kaikki lisäravinteet:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom