ruokavalio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nik-0
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
elikkäs painoa minulla on 70kg ja pituutta 180cm! mitenkäs minun pitäisi syödä,milloin, kuinka paljon proteiiniä tällä hetkellä syön fastin massaa.. valmis juomia minulla on all starsin protein 60 ja hypro patukoita. painoa saisi tulla lisää. tällä hetkellä olen syönyt 3 lämmintä ateriaa ja puuron aamupalaksi.. jos joku viittisi vähän vielä jelpata..!! kiitos.. :)

Sun pitäs syödä paljon. 5-6 ateriaa päivässä. Syöt niin paljon että se paino nousee. Joka aterialla ainakin 30g hyvää protskuu. Sit voit tietty laskee vaikka että 70x2=140 eli mun mielestä minimissään ton verran. Illalla vaan protskua ja rasvaa, koska hiilareita ei tarvita. Sit joka aterialla jotain kasviksii tai hedelmii niin säästytään sairauksilta ;)

Noi patukat sopii hyvin välipalalle jos ei meinaa muuten keretä syömään. Massa taas palkkariks.

tarkoitatko että 5-6 lämmintä ateriaa päivässä? eikö noin 3-4 lämmintä + pari välipalaa esim. patukka tai leipä+hedelmä!?

nik-0 sanoi:
tarkoitatko että 5-6 lämmintä ateriaa päivässä? eikö noin 3-4 lämmintä + pari välipalaa esim. patukka tai leipä+hedelmä!?

Sillä lämpimien aterioiden määrällä ei ole väliä. Pidät huolen, että saat ateriaa kohden noin 30g proteiiniä hyvistä lähteistä. Hyviä lähteitä eivät ole leipä, riisi jne... Pidä ensinnä huoli tuosta proteiinin saannista.
Lähde vaikka siitä liikkeelle, että pidät ateriavälinä 3h. Aamupäivästä mätät reilummin hiilareita ja iltaa kohti vähennät. Viimeisellä aterialla ei ollenkaan.
Jos massan saanti on ongelmana suosi nopeampia hiilareita, eli ei niitä runsaskuituisia. Oliivi/rypsiöljy (kylmäp) myös hyvä lisä kaloritarpeeseen.

nik-0 sanoi:

En tarkota. kaks lämmintä ateriaa aamupa iltapala ja sit välipaloja niin paljon kun on tarpeen. No miksi ei kolmekin jos ruoka maistuu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom