Ruokavalio

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
moi mä ooon 188 cm 70 kg 20v mä en voi syödä sianlihaa eikä mul oo hirveesti rahaa joten mikä ois hyvä ruokavalio mulle ilman et meen konkurssiin ..pitäis olla vähintään 3000 kaloria ja vähintään 150 g proteiinia..kiitos jos osaatte kertooo olisin todella kiitollinen jos osaisitte kertoo

Ensinnäkin siirto tänne Aloittelijoiden-osiolle.

Ja tässä tulee nyt yksi esimerkki ruokavaliosta, tätä voit sitten jalostaa omiin tarpeisiin sopivaksi. Lisää tietoa löydät kun vaan jaksat selata palstaa ahkerasti.

n. 3500 kcal bulkkiesimerkki by Hekottaja:

aamupala: kaurahiutaleita 4dl, 250g maitorahkaa, mehukeittoa 4dl. vitamiinit

lounas: 100g (kuiva) riisi, broilrin rinta 200g.

välipala: sama kuin aamiainen

päivällinen: 100g makaroni, jauheliha 200g, öljy 10g.

välipala2: purkki rahkaa, ananas purkki, öljy 15g

iltapala: 80g tonnikalaa, purkki rahkaa/raejuusto 15g öljy.

prot. ~250g hiilarit:~400 rasva~90 kcal:3500

Schwarzenegger sanoi:
joo mut ei mul ois varaa ostaa joka päivä broilerin rintaa

Ei tuo broilerin rinta ole todellakaan ainut vaihtoehto. Hyvin voi syödä vaikka jauhelihaa tai tonnikalaa.

ruoka

jos esim treenaan 4 kertaa viikossa salilla ja syön 3000 kaloria päivässä mutta syön vain 100g proteiinia niin kasvaako lihakset ..dominaattori vastaa tunnut tietävän näistä :rock: suurin osa siitä on hiilihydraatteja

No jos syöt yli kulutuksen ruokaa,niin sillon niille on sitä rakennusainetta..Ja sit sitä proteiinia ois hyvä saada vähintään se 2g kiloo kohti.

no en oo dominaattori mut vastaampa silti, eli: varmaan kasvaa mutta kasvu voi olla aika hidasta ellei saa tarpeeksi protskua

kasvat tottakai, mutta lisääppä nuihin syömisiin vielä vaikka 2tonnikala purkkia, 1raejuusto purkki ja rahkaa vaikka vähän / per päivä.
siten varmistat että saat n.150g proteiinia päivään :)

mul on erittäin hyvät geenit lihaksia varten sen tiiän mut oon koko elämän syöny vähän mut mun lihakset reagoi tosi nopeasti treeniin ja mul on hyvät lihasmuodot joten kai mä oon mesomorphinen ..oispa vaa rahaa ruokaan enemmän:P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Schwarzenegger sanoi:
jos esim treenaan 4 kertaa viikossa salilla ja syön 3000 kaloria päivässä mutta syön vain 100g proteiinia niin kasvaako lihakset ..dominaattori vastaa tunnut tietävän näistä :rock: suurin osa siitä on hiilihydraatteja

Mun mielestä tossa menee vähän nyt treenit hukkaan, eli syö sitä proteiinia enemmän, niin varmasti kasvat sen mitä treeni ja ravinto mahdollistavat. Lisäät tuohon 50-100g protskua niin alkaa varmasti tapahtumaan jo hyvää kehitystä.

Pah, papuja, sanoi Iso Paha Susi.

Ovat halpoja, kuten myös herneet ja soijarouhe. Lisäksi myös käteviä säilyttää kun ei aina nollabudjetilla ollessaan viitsi jääkaappiakaan päällä pitää. Niin, ja hauesta hauista! Suhteellisen edullinen ja vähärasvainen kala, paljon hyvää proteiinia.

Timba79 sanoi:
aamupala: kaurahiutaleita 4dl, 250g maitorahkaa, mehukeittoa 4dl. vitamiinit

Tuli vain mieleen, että tuleeko nuo kaikki sekaisin yhdeksi soossiksi? Ja mitä lienee mehukeitto? :D

Onko se sitä kun myydään litran purkeissa ja on saatavana ainakin mansikkakeitto ja mustikkakeitto nimikkeillä? Ja valio valmistaa muistaakseni?

Genie sanoi:
Tuli vain mieleen, että tuleeko nuo kaikki sekaisin yhdeksi soossiksi? Ja mitä lienee mehukeitto? :D

Onko se sitä kun myydään litran purkeissa ja on saatavana ainakin mansikkakeitto ja mustikkakeitto nimikkeillä? Ja valio valmistaa muistaakseni?

Kaikki sekaisin ja ykkösellä alas. :D

Juu myydään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom