Ruokavalio ruotuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ankkuri1
  • Aloitettu Aloitettu
Kirjoitan viestini tänne enkä ravinto-osion yleisiin kysymyksiin koska oletan viestini keräävän reilummin vastauksia.
Olen puntannut 1,5vuotta ja ikää 17. Paino noussut jopa 15kg harrastuksen aikana, olen mitannut kehonkoostumuksen puntarin tapasilla amatööri pömpeleillä ja saanut seuraavanlaiset tulokset:
Rasva% = 21.5
Muscle% = 40
Paino = 105
ps. pituutta 186
Ongelmani siis on tuo rasvaprosentti, koska amatööriurheilija olen niin syömis puoli on hyvin hukassa, lopetin noin kuukausi sitten kaikki einekset sun muut epäterveellisyydet ja herkuttelut. Rasvat ei ole tippuneet siltikään, salilla siis treenaan neljästi viikossa lihasmassaa eli teen yleensä 3x6-8 tai 6x6-8 riippuen liikkeestä.
Tavoitteeni olisi saada rasva% tiputettua 15, miten söisin ja voinko säilyttää vanhan treenini rasvojen tiputtamisen ohella?

Samalla kaipailisin uutta treeniohjelmaa tai siihen liittyviä vinkkejä lihasmassan kasvattamiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tekisi mieli ainoastaan vittuilla, kun koet olevasi niin tärkeä, että haluat avata ketjun ongelmallesi. Annan kuitenkin hyvin seikkaperäisen ohjeen: 2g/kg proteiini, 1g/kg rasva ja loput hiilaria, niin että -500kcal ruokaa kulutukseen nähden. Ohjelmaksi vaikka elaston 2-jakoinen. Lue aloittelijoiden osio ja ravinto-osion stickyt. Dieetillä lihaskasvu voi olla hankalaa, ellei jopa mahdotonta.

Suositut

Back
Ylös Bottom