Ruokavalio Massakaudelle

Ikä
45
Mutta voisitteko nähdä sen verran vaivaa ja laittaa vaik ihan päivän ruokavalion mistä sitten kaikkien sitä kaipaavien on helppo imuroida se itselleen ja noudattaa sitä. esim. aamusta - iltaan
ja just 3tunnin välein, mitä safkaa ja mitä protskua siinä mukana. Niin sitten ei tarvitsisi lukea kaikkia juttuja läpi. Ja tietysti mielelllään se massakausi sapuska mutta olen varma että muut haluavat kuulla myös sen ns.normaali kauden eli kummatkin kaudet tähän ja autetaan monia alottelijoita.

Ei viitsisi tilata erikeen mitään ruoka ohjelmaa ku ne maksaa niin sikana.

ps. eli ei mitään keskustelua aiheesta vaan pelkkiä ruokavaliota massakaudelle!

-Kiitokset ja kumarrukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flex Wheeler sanoi:
ps. eli ei mitään keskustelua aiheesta vaan pelkkiä ruokavaliota massakaudelle!

Sama kuin muutenkin, mutta enemmän safkaa?

D.Yates sanoi:
Sama kuin muutenkin, mutta enemmän safkaa?

Sitä sama rataa se mullakin on, hiilareita vaan tulee sitten jo reilusti enemmän ja nekin koitetaan ottaa hitaista lähteistä. Proteiinit ihan kuten dietilläkin raejuusto, rahka, kana, liha, kala, kananmuna ja jauholinjalla. Toki niitäkin tulee dietillä myös enemmän kuin dietillä. Mutta suurin ero kuitenkin no noiden hiilarien määrässä. Protskumäärät kun on syytä pitää siinä +2 grammaa per painokilo dietilläkin ja toisaalta turha nostaa niitä mihinkään 5 grammaan per painokilo massakaudella. Eli kuten edellä sanottiin, enemmän vaan safkaa koneeseen joka aterialla.

Mulla on tällä hetkellä sellainen systeemi et mulla on kolme erilaista ateriaa, jotka on rakennettu John Berardin Massive Eating -periaatteiden mukaisesti, elikä rasvat ja hiilarit aina eri aterialla. Noita syön viis kertaa päivässä, sen lisäksi palautusjuoma treenipäivinä tai sit joku satunnainen ateria, esim. kouluruoka tai vastaava.

1 banaani
3 dl Elovenaa
10 g Fast Protein95
5 dl rasvatonta maitoa
sit jotain vitamiineja vielä

4 Realia
8 kalkkunaleikettä
kurkkua
5 dl rasvatonta maitoa

salaattia
kurkkua
150 g kalkkunasuikaleita
2 kananmunaa
lisäksi salaattikastiketta, rypsiöljyä ja Möllerin Tupla

Noita pirtelöitä ja salaatteja menee siis kaks päivässä. Kaloreita kertyy tosta sellaset 3200, energiajakauma 30/41/29, proteiinia hyvistä lähteistä 190 g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom