Ruokavalio kuntoon ja ylimääräiset läskit pois vatsasta!!

Ikä
35
Olen tässä yrittänyt etsiä jotain hyviä vinkkejä näihin otsikon kyseisiin ongelmiin mutta vinkkejä tuntuu olevan vähän liikaa joka paikassa!! Olen pitkä 193cm ja painan 93kg ja käyn salilla säännöllisesti 3 kertaa viikossa!! Ruokailen epäsäännöllisesti ja joskus voi aamu-ja iltapalat jäädä kokonaankin pois!! :( Alavatsa on minulla todella heikko ja pitäisi saada kaikki ylimääräiset pois... Nyt ajattelin ryhdistäytyä urheilun puolelle pitkästä aikaa ja vinkit olisi erittäin jees!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm... eikös miehillä juuri vatsalihasten alle varastoituva rasva ole geneettinen/ hormonaalinen juttu? En nyt muista tarkalleen, mutta jotakin sellaista olen lukenut...

mikäli saa hormoonien tasapainoa muutettua jollain tapaa vähentyy todennäköisyys että rasva menisi sinne, mikä on tietenkin todella hyvä homma koska silloin terveys muutenkin paranee. Kenelläkään tietoa asiasta?

Hmm... eikös miehillä juuri vatsalihasten alle varastoituva rasva ole geneettinen/ hormonaalinen juttu? En nyt muista tarkalleen, mutta jotakin sellaista olen lukenut...

mikäli saa hormoonien tasapainoa muutettua jollain tapaa vähentyy todennäköisyys että rasva menisi sinne, mikä on tietenkin todella hyvä homma koska silloin terveys muutenkin paranee. Kenelläkään tietoa asiasta?

Kyllähän genetiikka sen sanelee miten ja minne se rasva varastoituu suurimmaksi osaksi. Mutta miten ihmeessä saa jotain hormooni juttuja muutettua?:eek:

:eek: :hyper: Mulla on ihan tismalleen samat mitat kun sulla, tosin enää vatsa ei ole ongelma ja päkki alkaa näkyä. Mulla rasvat sen sijaan menee 'jenkkakahvoiks' joka on vähintään yhtä ärsyttävää.

Mulla tepsi niinkin yksinkertainen asia kuin kalorilaskurin käyttö (niitä löydät esim. googlesta tai pakkiksen topikeista), joka päivä sellaset muutama sata kaloria miinus mutta silti tinkimättä esim. proteiinin saannista n. 200g+ päivässä. Hiilarit jäi vähemmälle, testaa ihmeessä. :)

Kyllähän genetiikka sen sanelee miten ja minne se rasva varastoituu suurimmaksi osaksi. Mutta miten ihmeessä saa jotain hormooni juttuja muutettua?:eek:
Kyllähän ruokavalio, harrastukset, stressi, myrkyt, huumeet, ulkopuoliset hormoonit ym. vaikuttavat hormoonitoimintaan, joka taas vaikuttaa lähes kaikkeen, myös siihen, mihin rasva varastoituu.

Löysin tohtorin viisauksia::david:

http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=6642545

Hmmm.... hommahan on aika vakava, myös urheilijoilla, katsopa vaikka Colemannia, niin siinä on varsin paha pömppö. Jos ei sellaista saa, niin on ihan hyvä homma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom