ruokavalio ja proteiinit (tiivistelmä, apua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.s
  • Aloitettu Aloitettu
terve. eli olen käynyt nyt sellasen 2kk salilla ja tarkoitus olisi nyt käyttää kaikki keinot siihen lihaksen kasvattamiseen.

reenin jälkeen otan aina *** ostettua phase 3 palautusjuomaa satsin ja sitten pari kertaa ruuan lisäksi otan päiväs *** whey 1 heraproteiini jauhetta satsin.

mut tosiaan kun luen täällä täällä että porukka syö maitorahkaa pari purkkia päiväs ja sitten tonnikalaa jne. niin tämän postin tarkoituksena onkin kun en näin aloittelijana oikein ymmärrä noiden vaikutuksia ja kun täällä on niin monia viestejä niin olisi kiva jos saisin vaikka jonkin näköisen hyvän tiivistelmän mitä kannattaa syödä ja milloin noiden mun lisä ravinteiden lisäks?

tuleeko liikaa tavaraa jos vaikka otan nuo minun edellä mainitut lisä ravinteet ja niide lisäks päiväs 2 purkkia maitorahkaa ja vaikkapa vielä tonnikalaa? ja mikä osuus näillä kaikilla on lihasten kasvuun.?

iso kiitos kun tyhmiä autatte

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et sinä tyhmä voi olla, kun älysit kysyä!:thumbs:
Käytä hakulaitetta, ruokavalioon löytyy esimerkkejä vaikka kuinka.
Niiden pohjalta rakenna sitten omasi ja laita se vielä varmuuden vuoksi tänne näytille, niin voidaan katsoa porukalla se kuntoon(mikäli "vikoja" vielä löytyy).

Kuuluiskohan aloittelijoiden osiolle?

Noilla ruuilla on tarkotus pystyä syömään kevyesti ja saamaan päivittäistä proteiinimäärää korkeammaksi. Eli samaa kuin mitä sä teet vetämällä sitä heraa välipaloiksi. Ei paljoa väliä millon niitä syö, mutta proteiinia pitäis saada joka aterialla.

Monien mielestä päivittäinen proteiininmäärä on tärkeämpi kuin yksittäiset palautusjuomat. Kehonrakennuksessa yleensä suositellaan 1,5-3g/painokilo proteiinia päivässä. Lihas kasvaa kun energiaa ja proteiinia tulee tarpeeksi, jos ei kasva niin ei tule. Yksinkertaista. ;)

juuh kiitos paljon. tuota en välttämättä ehkä ruokavaliota uutta tarvi kun syön kyllä paljon. mutta juuri näistä rahkoista yms. pikku vinkeistä olisi apua. tosiaan kun en yhtään tiedä miten nämä proteiinit sun muut vaikuttaa ihmisen kehoon niin en osaa yhtään sanoa mitä mun kannattaisi popsia päivän mittaa. mut sivarinlötkön mukaan en voi syödä tarpeeksi proteiini pitoista tavaraa eli kaippa pitää sitten ryveta katsomaan tarkasti missä sitä eniten on...vinkkejä sun muita neuvoja kaivataan vielä...kiitos jo vastanneille

Lue ja opi, siinä parhaat vinkit. Lue pakkista, lue lääkärikirjaa ja hae netistä. Älä usko kaikkea, mutta koita edes oppia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom