Ruokavalio dieetin jälkeen

Hei!

Olen diettaillut nyt muutaman kilon normipainon sisällä pois. Vajetta on ollut noin -500 kcal/pv ja tällä hetkellä olen tavoitteessa. Miten kannattaa alkaa ruokaa lisätä dieetin jälkeen, jotta välttyy turhilta turvotuksilta ja paino pysyisi jatkossakin näissä lukemissa? Ilmeisesti kannattaa asteittain lisäykset tehdä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei!

Olen diettaillut nyt muutaman kilon normipainon sisällä pois. Vajetta on ollut noin -500 kcal/pv ja tällä hetkellä olen tavoitteessa. Miten kannattaa alkaa ruokaa lisätä dieetin jälkeen, jotta välttyy turhilta turvotuksilta ja paino pysyisi jatkossakin näissä lukemissa? Ilmeisesti kannattaa asteittain lisäykset tehdä. :)

Joo, kannattaa lisätä pikkuhiljaa ruokaa, jotta elimistö tottuu ja saat selville, et mikäköhän ruokamäärä ois jatkossa sopiva ylläpitään saavuttamaasi painoa. Emmä ainakaan usko, et jos ton verta lisää kaloreita, niin tulee sen kummempia turvotuksia - hyviä HH:n, P:n ja R:n lähteitä.. Pari palaa ruisleipää, hieman enemmän pastaa/riisiä/perunaa aterioilla tai vaikka jogurttia/mysliä/muroja aamulla, lisää raejuustoa/lihaa/kalaa/kananmunia/rahkaa/soijatuotteita, pari teelusikallista lisää levitettä tms. pehmeänrasvan lähdettä.
Jos liikut samalla tavalla jne jne, ni emmä jaksa uskoo, et alat turpoo mihkää. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom