Ruokaongelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jasper97
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikka kuitan syödä kuinka terveellisesti syön jotain 2500-3000kcal päivässä niin saan kuitenkin yli 400g hiilareita protskut-hiilarit-rasvat suhde on about 25%-55%-20%. juon yleensä 1l marli vital mehua päivässä ja syön leipää jos jättäisin noi kaikki pois en pääsis millään plussakaloreille.

Päivän ruokani näyttää yleensä suunnilleen tältä

30g kaurahiutaleita
2 näkkileipää
4 paahto/ruisleipää (leipien kanssa aina siis oivariinia tai jotain voita)
1.6L maitoa
75g tonnikalaa
150-200g tumma makaroni
120-150g kariniemen kananugetteja (paljon ketsuppia)
0,5-1l marli vital mango-appelsiini mehua
200g banaanijogurttia
50g pähkinöitä

2509 kcal
148g proteiinia (23%)
317g hiilareita (50%)
76g rasvoja (27%)

mitä tohon vois lisätä ja minkä tilalle ottaa mitä? pyrin johku 2800-3000kcal ja yleensä tulee syötyä jotai muutaki ku noi esim koulusafkat yms joten yleensä tulee about 2700kcal ja 350g hiilareita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisää pähkinöitä, saa hyviä rasvoja, proteiinia ja kaloreita :)

Kariniemen kananugetit voit vaihtaa, jos haluat, ei niissä varmaan paljoa lihaa ole...

Tai periaattessa koska painan vain 50kg ja tarvitsen suositusten mukaan vain ton 150 protskua ni siithä tulis väkisinki noi paljo hiilareita ni haittaako se niin paljoa väsäsin tost nyt uuet tollaset safkat

n. 3000kcal
178g protskui (24%)
320g hiilareit (43%)
109g rasvoi (33%)

Voisit jopa hieman vähentää protskua ja lisätä hiilaria.En tiennyt, että painat 50kiloa :) ja eikös tuo 3000kcal ole melko paljon , ellet liiku tosi paljon?

Tätä se internet teettää! 14-15 vuotiaat miettii jotain makroarvoija ja laskee kaloreita aivan kuin sillä olisi jotain suurempaa vaikutusta aloittelevan "bodarin" kehitykseen. Silloin kun itse kävi ekoja kertoja salilla joskus 15 - 20 vuotta sitten niin hyvä jos edes tiesi mitä sana "kalori" tarkoittaa, ja silti kehittyi ihan vitusti! Tuntuu kuin nykyajan pennut lähtee liikkeellä aivan väärästä päästä. Ihmeellään jotain saatanan dieettejä, vingutaan mutsille että saadaan kaappi täyteen lisäravinteita, ja salilla sitten istutaan pukuhuoneessa jauhamassa paskaa juoden "PALKKARIA", samalla kun kännykällä selataan netistä jotain uusinta uutta 8*8/98+155% lämmittelypainosta - ohjelmaa jolla patti taatusti lähtee kasvamaan ikään kuin itsestään.

Voi vittu sanon minä!

Tätä se internet teettää! 14-15 vuotiaat miettii jotain makroarvoija ja laskee kaloreita aivan kuin sillä olisi jotain suurempaa vaikutusta aloittelevan "bodarin" kehitykseen. Silloin kun itse kävi ekoja kertoja salilla joskus 15 - 20 vuotta sitten niin hyvä jos edes tiesi mitä sana "kalori" tarkoittaa, ja silti kehittyi ihan vitusti! Tuntuu kuin nykyajan pennut lähtee liikkeellä aivan väärästä päästä. Ihmeellään jotain saatanan dieettejä, vingutaan mutsille että saadaan kaappi täyteen lisäravinteita, ja salilla sitten istutaan pukuhuoneessa jauhamassa paskaa juoden "PALKKARIA", samalla kun kännykällä selataan netistä jotain uusinta uutta 8*8/98+155% lämmittelypainosta - ohjelmaa jolla patti taatusti lähtee kasvamaan ikään kuin itsestään.

Voi vittu sanon minä!

Täysin totta. Toki se on hyvä seurata vähän mitä suuhunsa laittaa, mutta ton ikäisenä on vaan tärkeää syödä PALJON, että kehittyy. Kroppa kuluttaa ihan järkyttävästi tuon ikäisenä ja kasvua tapahtuu aivan varmasti, kunhan vaan treenaa kovaa ja säännöllisesti ja syö paljon. Kouluruokia sun muita ei missään nimessä kannata skipata, mutta kuten sanoin, toki kannattaa myös vähän seurata mitä suuhunsa laittaa. Itse välttelisin turhia rasvoja, mutta hiilaria ja protskua saa tulla niin perkeleesti. Kasvuikäisenä kannattaa kaikki hyöty ottaa irti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom