Ruokailut keton jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veijari
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs nyt sain päätökseen noin 13vko kestäneen ketodieetin jolla tiputun painon 103-106 -> 81. Kuinka jatkaa tästäedes ettei tulisi läskiä heti takaisin eikä toisaalta lihasta palaisi enää yhtään? Eli millaisilla kaloreilla tässä nyt olisi mentävä suunnilleen ettei tulisi muuta kuin nesteet takaisin ja kunto kestäisi kesän yli nykyisenä suunnilleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ainakin nostaisin hiilihydraattien määrää, ja katsoisin millä määräällä rupeaa paino nousemaan.

Esim. lisäät viikon välein 5-10g päivittäiseen annokseesi.

criticalmass sanoi:
Itse ainakin nostaisin hiilihydraattien määrää, ja katsoisin millä määräällä rupeaa paino nousemaan.

Esim. lisäät viikon välein 5-10g päivittäiseen annokseesi.

Nojoo kyllähän se varmaan on selvää että jos keto lopetetaan niin hiilarien määrää nostetaan :eek: ja siis nostaisin kuukaudessa päiväsafkoja maitomukillisen verran? :jahas:

Viimekeväänä paino oli 111kg ja sain sen kesällä tiputettua 95 kiloon. tein päätöksen etten enää ota tollaisia bulkkeja kun hyöty on niistä jääny ihan mitättömiksi. Kokeilun kautta sain sellaset kalorit että paino pysyi suht paikallaan. ne olivat mulle 3000kcal 262,5g prodea, 337,5g hiiltä ja 67,7g rasvaa. Tulokset nousivat tän talven aikana paljon yli viime talven 11kg tehtyjen ja paino oli nyt dieetin 7.5 alottaneena 99kg. tavoite olis 80-85 tietämille vetästä. Paino ei kuitenkaan lähteyt kovin paljon nousuun vaikka hiilarit nostin aika paljon verrattuna kesäaikaan jolloin vetelin alle 30g reilusti. Avain mun kohdalla kehityksen oli sii siisti syöminen myös ns"massakautena".

Aika vähän olet Arska loppujen lopuksi syönyt talvella.
Mulla oli dietille jäädessä paino sama 99kg, mutta söin koko talven ma-la 3700-3800kcal ja sunnuntaina koko päivä pelkkää mättöö. Ja paino siis pysyi tossa koko talven. Toi ma-la väli mentiin sitten todella tarkalla ruualla.
Nyt dietille jäänti kalorit on 3100 ja sillä paino tippunut 93 kiloon.
Kokeilitko ees talvella isompia kaloreita, että olisiko sitä painoa tullut lisää??
Aina parempi mitä enemmän voi syödä lihoamatta, ei sit tarvii ne dietille lähtö kaloritkaan olla ihan onnettomat.

Juu, mulla on aina ollu se ongelma että olen lihonut vaikka en ole syönyt kovin paljoa. Kun pelasin tennistä vielä ala-ja yläasteella niin olin aika iso, vaikka kunt oli oman alueen ikäistn parhaita. Voitin koulujenvälisiä ja olin palkintopallilla moness lajissa. Olen tuota paljon ihmetelly ja tulltu siihen tulokseen että vedän vain kesällä dieetin atkinsilla/anabolicilla niin kyllä se siitä. No raja tuli vastaan enkä pysty enää ikinä tehdä sitä. Tuli kammoja lähes kaikkiin niihin ruokiin, kuten munakkaisiin jne. Mutta kaikki enkat vedettiin yli yli 10kiloa kevyempänä noilla keskimäärin 3000kcal luokassa ja kaikki meni suuhun vaa-an kautta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom