Ruokailuohjeita kaivataan

Moro !

Pistäkääs mulle 108kg 179cm karjulle ohjeet (ruokavalio) miten pudottaa paino ja pitaa se sitte sellasessa n. 100 kg tuntumassa.

Treenaan 2-3 kertaa viikko joko salilla tai aerobista. Lihasta ei ole varaa menettää joten ei tartte olla mikään pikadieetti.

Kiitos jo etukäteen.

Jone

Ps. Mitat löytyy sieltä "mitat" threadist.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haepa vaikka hakukoneella aiheesta Zone-dieetti tai etsi käsiisi kirjat aiheesta.

Yleisohjeita:

- vähennä hiilihydraatteja, ainakin ns. huonot mielellään kokonaan pois (sokerit, vaalea leipä, pullat, karkit jne.)
- ei koskaan aterialla pelkästään hiilihydraatteja tai hiilihydraatti-rasvayhdistelmää, varastoituvat helposti rasvaksi
- ei runsaasti hiilihydraatteja juuri ennen nukkumaanmenoa
- palautusjuomassa ja treeniä seuraavan parin tunnin ajan sitten runsaammin hiilihydraatteja, myös ns. nopeita
- aamuaerobinen tyhjällä vatsalla (kuppi kahvia tai vihreää teetä auttaa vielä rasvanpolttoa entisestään) esim. muutaman kerran viikossa

Originally posted by Hannibal

- ei runsaasti hiilihydraatteja juuri ennen nukkumaanmenoa

Poikkeus: punttitreenin jälkeen pitää saada palautusjuoman jälkeenkin vielä runsaasti pitkää hiilaria. Tämä siis silloin, jos treenaa tuossa 16-21 välillä, kuten varmasti iso osa tekee. Pelkän palautusjuoman jälkeen nukkumaanmeno ei ole fiksua - edes dieetillä.

Originally posted by Tomi77

Poikkeus: punttitreenin jälkeen pitää saada palautusjuoman jälkeenkin vielä runsaasti pitkää hiilaria. Tämä siis silloin, jos treenaa tuossa 16-21 välillä, kuten varmasti iso osa tekee. Pelkän palautusjuoman jälkeen nukkumaanmeno ei ole fiksua - edes dieetillä.

Juu, siinä tapauksessa toki vaan runsaasti hiilaria naamaan treenin jälkeen, jos treeni on niinkin myöhään kuin pari tuntia ennen nukkumaanmenoa. Silloin ne menevät elimistön käyttöön ja palautumistarkoitukseen eivätkä niinkään häiritsemään kasvuhormonin erittymistä ja edistämään rasvan kertymistä.

Originally posted by Jone
Moro !

Pistäkääs mulle 108kg 179cm karjulle ohjeet (ruokavalio) miten pudottaa paino ja pitaa se sitte sellasessa n. 100 kg tuntumassa.

Treenaan 2-3 kertaa viikko joko salilla tai aerobista. Lihasta ei ole varaa menettää joten ei tartte olla mikään pikadieetti.

Kiitos jo etukäteen.

Jone

Ps. Mitat löytyy sieltä "mitat" threadist.

Ahaa Mr. Reseptor kyselee ruokailuohjeita...:D

Kysele mielummin tuolta anaboli puolelta, ei sillä ruoalla laihdu.... :p

Joo, tossa tulikin hyviä vinkkejä. Itse kanssa pudotin painoa 10 kiloa vähän alle puolessa vuodessa juuri vähentämällä hiilareita ja rasvoja. Runsaasta proteiinin saannista kannattaa pitää huolta ja juoda paljon vettä. Kaikista ruuista karsin turhat lisukkeet pois, rahkan söin raakana jne. Raakaan rahkaankin tottuu, itse asiassa mä syön nykyäänkin rahkan raakana.
Ja yksi tärkee pointti, pidä kerran viikossa herkkupäivä. Käy vaikka hampurilaisella tai pizzalla, ettei pää sekoo.

Originally posted by Paukkurauta
Ja yksi tärkee pointti, pidä kerran viikossa herkkupäivä. Käy vaikka hampurilaisella tai pizzalla, ettei pää sekoo.
En välttämättä suosittelisi burgerilla/pizzalla käyntiä... itsekkin pidän mässypäivän yleensä joka viikko, mutta terveellisesti silti! elikkä esim. kanaa yms...

Originally posted by jpm
itsekkin pidän mässypäivän yleensä joka viikko, mutta terveellisesti silti! elikkä esim. kanaa yms...

Anteeksi , kysymykseni voi olla hieman outo , mutta mitä te syötte normaalisti?:D

Kai tossa tarkoitetaan että mässypäivinä syödään suunnilleen samaa ruokaa, mutta enemmän vaan.

--------------------------------------------------------------------------------

Itse taas otan palautumisjuoman kolmiosasena yleensä näin; ekana protskuu. glutamiinia ja vitamiinijauhoo, sit puol tuntii ja maltoo&kreatiinii, sit puol tuntii ja baanaanii ja protskuu. Näin ei pahemmin jää nälkä enään ja iltapalaksi riittää hyvin pala leipää juustolla ja meetwurstilla, pähkinöitä ja joko protskujauhoo taas tai esim rahkaa. Saa unta muuten paremmin sit kun ei just ennen nukkumaan menoa mätä jotain makaronipataa naamaan :D

:arvi: Ensin otetaan mummun ruokaympyrä käteen ja syödään oikeasti ne vihannekset ja muut. Sitten ripotellaan sinne tänne vähän ylimääräistä valkuaisainetta ja illalla lisää. EI VOI MENNÄ VIKAAN.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom