Ruokailu ennen aamutreenejä?

Kovasti ihmettelen näitä (tosin vanhoja) kommentteja aamutreenistä.

Itse treenaan viikonloppuisin aamupäivällä tyhjällä vatsalla ja arkisin töiden jälkeen ravittuna enkä ole huomannut mitään eroa siinä miten rauta liikkuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Itse treenaan viikonloppuisin aamupäivällä tyhjällä vatsalla ja arkisin töiden jälkeen ravittuna enkä ole huomannut mitään eroa siinä miten rauta liikkuu.
Itsekin treenannut nyt puoli vuotta tyhjällä vatsalla, joku 16h edellisestä ruoasta. Ei ole kyllä ongelmia ilmennyt ja pumppi on samanlainen ku ennen :D

Aamulla söin ennen jos oli aikaa sulatella, nyt ei viitti, jää kaloreissoneita myöhemmälle. Iltapäivällä on niin hirvee nälkä, että melken on syötävä iltaa varteen jos meinaa reenata. Mut toisaalta, eipä sillä toistoissa ja painoissa oikein mitään isoa näkyvää muutosta oo tullu, teki kuinka vaan. Yhtä huonosti nousee aina puntit :nolo:. Kai se sapuskoiminen enemmän mielialaan vaikuttaa kun reeneihin.

e. isoimmat typot pois

Lihaksen kasvatus mielessä tuskin mitää väliä mitä syö enne salia vai syökö mitään. Tärkeintä että treenissä parhaat tehot ja sen kukin selvittäköön itselleen miten net saapi.

Kyllä ite ainakin nappaan vähintään hyvin imeytyvää protskua ennen aamutreeniä. Konsentraatti heralleki riittää n tunti ennen reeniä aivan hyvin että ehtii imeytyä ja kyllä sitä sen verran ennen treeniä kuitenkin herää. Tuntuu, että helppaa ainakin palautumisessa. Voimiin ei vaikutusta

Tuli alettua käymään aamulla ennen töitä salilla ja oli kyllä hyvä päätös. Jaksaa työpäivän paljon paremmin ja kiva treenata tyhjällä salilla. Itellä menee syömiset näin:

4.45 herätys
5.00 aamupuuro ja kahvi
5.45 lähtö
6.15 salilla
7.30 protskujuoma
9.00 leipä ja banaani
11.00 lounas
14.00 leipä ja banaani
Töiden jälkeen viiden maissa illallista. Hyvin on jaksanu!

Suositut

Back
Ylös Bottom