Ruokailu ennen aamutreenejä?

Haha, työkaveri ihmetteli, miten oon näin hoikka kun "sä syöt kaksi aamupalaakin päivässä!" :D
Jos ei ole saliaamua ja sen jälkeistä palkkaria, niin on lenkkipäivä ja tottakai sen jälkeen duunissa vedän kakkosaamupalan. Hui kauhee ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kyllä tulis mieleenkää treenata aamulla ellen olis dietillä ja sillon se olis ennen aamupalaa pelkän kahvin voimalla(aeroobinen treeni), pari kertaa oon kokeillu normaali aamutreeniä.

A) vaikea tankata kunnolla salitreeniä varten
B) Kroppa tuntuu muutenki heräilevän vasta joskus puolen päivän aikoihin
C) Henkisesti tunnun heräävän joskus 3aikoihin päivällä

Tosin iltatreeneissäki on se huono puoli että palautumiseen ei välttämättä saa tarpeeksi ravintoa ja illalla ei viittis muutenkaa ottaa hiilihydraatteja mielettömiä määriä, ja illalla ku pitäis ottaa rasvatkin, 3 aikaan olis varmaan ihanteellisin mikä on aika mahdotonta muulloin ku lomalla ja viikonloppusin.

Täällä täysin sama juttu. Aamulla korkeintaan saan pudotettua jonkun levypainon varpailleni.:D
Itse aloitan treenin 14-17 välillä. Mikäli herään myöhemmin, ei ole mitään ongelmaa myöskään 19-21. Tässä on vuosien kuluessa oppinut järjestelemään safkat treenin mukaan ja treenit safkojen.
Parasta on tietysti treenata vapaapäivisin...
Edit : Ja dietillä aamuaerobinen tyhjällä vatsalla ja kofulla...Uskon tähän, kuin vuoreen...

Kyllä se rauta paremmin liikkuu kun vetää normi aamupalan ennen treeniä. Itellä ei ainakaan aiheuta mitään ongelmia lähtee salille aamiaspöydästä. Päinvastoin, heikotus iskee jos ei syö.
Aamulenkit rasvanpolttona asia erikseen...

Mä tykkään kovasti aamutreeneistä, saa silmät hyvin auki ja nykyään iltapainotteisen duunin takia jumpat vedettäväkin aina pääosin aamutuimaan. Iltasyöppö kun olen, enkä kovin kova hifistelemään, niin aamutreenit "tyhjällä" vatsalla ei tuota vaikeuksia. Parhaan tehon saa, kun vetää illalla litran jäätelöä ja muutaman pullan!:whip: Aamulla ei sitten muuta tarvitakaan kuin vitamiinijuoma, puoli litraa mustaa kahvia ja vähän nikorettea. Mikäli sää sallii niin aamutreeneihin on kyllä mentävä pyörällä, jotta saa paikat lämpimiksi yön jäljiltä. Joskus otan myös jonkun latausjuoman esim. AC-C:tä. Näillä mennään.

jos omistat blenderin lyö sinne 2 banaania puol dl heraa ja pari dl jotain tuoremehua;)
on nopee tehä ja imeytyy hyvin.....

Itse tosiaan meen aamu kuudelta salille. Ei tulis mieleenkään herätä puol videltä syömään jotta jaksan salilla. Itsellä tulee ihan kammotus olo jos on ruokaillut juuri. Mulla ainakin parhaat enkat tulee just aamutuimaan. työ on raskasta jaloilla seisomista nostelemista jne. ei työpäivän päällekkään jaksa. Pyöräkeleillä vetäsen työmatkatkin täysillä ja ei pahaakaan tee.. kaikki on niin erilaisia..

Ja eihän se lihas siel "salilla" ollessa kasva, siel hankitaan vaan sopivaa ärsykettä siihen ;)

Biisonin sydäntä 50-100g pari tuntia ennen treeeniä tai aamulla (kunhan et treenaa heti aamulla) vois tuoda lisäenergiaa. En oo tota syöny mutta siinä on jotain q10 entsyymiä tai ainetta ja ehkä se tuo biisonin hengen treeniin mukaan.

Minäpä oon jo jonkin aikaa syönyt aamupalan näin: 1+ 1/2 dl puurohiutaleita + 1 purkki maitorahkaa(250g) + 1 purkki ananasmurskaa + 1 muna. Kaikki heitetään kulhoon ja sotketaan keskenään(sekoittuu tosi helposti) sitten vaan heitetään naamaan ja venataan pari tuntia ja sitten salille. Kyllä jaksaa treenata ja maistuu yllättävän hyvälle. Kokeilkaa jos toimii muillekin.....

Nyt kun on saanut kiinni tästä aamu treenistä, niin pieni aamupala ja salille. Kyllä sillä jaksaa heti treenin vetää. Ja heti treenin jälkeen palkkari ja aamiainen niin kyllä jaksaa.

Supikyy, Oon ite ottanu ton saman setin kans välillä, lisäks laitan vaan banaanin. Sillä jaksaa hyvin, mut sen verran tuhti että ei heti salille tee mieli.

Banaani+ leipä tai 2 leipää ja mehua päälle. (kofeiinitablettejakin tulee sillon tällön syötyä) ja hyvin jaksaa!:thumbs:

Mikä ihme juttu noi kofeiinitabletit on? Aivan turhaa sanon mä! Nukkukaa ihmiset tarpeeks..!

Jos mun pitäis useinkin mennä salille klo 6, ni voi syöminen olla aika nihkeetä ennen sitä. Sanotaan et kaikkeen tottuu mut itse en oo kyl koskaan tottunu kl 5:n herätyksiin - kroppa sanoo vaan ei (jopa 2kk:n putken kokemuksella)!!
Jos oon suunnitellu aamu-treenin huolehdin hyvin syömisistä ed. iltapäivänä/iltana.. Ja jos meen salille aamulla, ni yleensä se tapahtuu puuron voimalla. Pitää kyllä herätellä kroppa hyvin ennen ku alkaa mitään hc-treenejä vetelee!

Mä kyl ajattelen sen niin et edellisen päivän ravinnot vaikuttaa, eli illalla hyvin syöneenä, KUNNON yöunet ja aamulla jotain nestemäistä naamariin ni jaksaa! (?)

Ite vedän aamulla sauvasekottimella sekasin banaanin, kaurahiutaleita, banaanijugurttia, maitoo ja heraa (yllättävän hyvää). Sit tunti ennen salia kofutabut naamaan ja hyvin jaksaa..

Ei aamutreenissä ole mitään kummaa tai huonoa. Naamaan vaan hyvin kevyt (prodea, c-vitskua yms) aamupala ja hyvin jaksaa painaa.

tottumiskysymyksiä.

Ite heitän huiviin purkin rahkaa, ananasta, ruisleipää (paljon kalkkunaa päälle), sit viel lasi maitoo ja puol litraa vettä. Mua kiinnostaa kysyy et vaikuttaako kahvi mitenkään suorituskykyyn, meikäl meinaa puskee ainakin hiki pintaan herkemmin, jos on kahvii tullut otettua.

Mulla ainakin kofeiini nostaa sykkeen korkeammalle. Joskus olen mennyt ilman kofeiinia ja tuntuu että syke pysyy paremmin "aisoissa" ku kofeiinin voimalla, ainaki minä jaksan paremmin sen kans ku ilman.

Yllättävän vähän täällä porukka syö ennen aamutreenejä. EI tulisi itsellä kuuloonkaan lähteä jollain vähäkalorisella drinkillä treenaamaan. Itse vedän 170-180 grammaaa kaurahiutaleita, 250 grammaa rahkaa, vitamiinit ja kalaöljyt. Makaan sitten vielä tunnin ja sit kohti salia, ja treeni kulkee!

600 kalorin gaineridrinkki tullu otettua + joku leipä sit tunninpäästä salille.
välillä kulkee, välillä ei:)

Joo. Nyt pari viikkoa oon vetänyt ton lisäksi jotain 20 min ennen treenin alkua pullossa sekoitettuna 2 kofeiinitabua`+ 1tl tauriinia + 3tl l-glutamiinia. Maistuu suht pahalle mutta kyllä tuntuu potkua antavan ja ainakin hikeä puskee ihan eri lailla kuin ennen..

Aamulla treenaat niillä hiilareilla, jotka olet edellisenä päivänä varastoinut.
Jos sinne salille heti aamusella pitää mennä. . Ota nopeaa hiilaria ja kofeiinia. Vaikkapa maltoa(edellämainittu banaani toimii myös hyvin) ja kahvi.
Treenin jälkeen sitten KUNNON palautusjuoma ja duunissa RAVITSEVA aamupala !!!

Yleensä olen ennen aamutreenejä ottanut rahkan pähkinöillä, simenillä ja mustikoilla+kahvi, niin hyvin on jaksanut. Ehkä keskivaiheilla kyykyn ja niskanatakaapunnerruksen jälkeen vähän tökkii, mutta muuten mennyt ihan jees. Tänään kokeilin vetää pelkän banaanin aamulla, ja treeni ihan ihan persiilleen! Näin meinas ihan oikeesti kyykyssä käydä :) Illalla otin rahkan lisukkeilla (pähkinöitä, siemeniä, leseitä) ja pari kaurasämpylän. En tiedä sitten isko pitänyt vetää enemmän illalla vai oikso se vaan kahvin puutetta? ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom