ruokahuolto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by taicaviitta
(viim. pvm tänään - tyyliin. luojalle kiitos pakastimesta.),

Hyvin sanottu! Pakkaseen vaan tekee rutkasti evästä *etukäteen*, niin ei tuu pyhinä kiinni olevien ruokakauppojen kanssa mitään suurempia ongelmia. Lisäksi pakkaseen vaan kans ruisleipää, ja kuivakaappiin kaurahiutaleita, leseitä, täysjyväriisiä yms. tasokasta hiilaria reilusti, koska eivät pilaannu kovin äkkiä. K-munat on kans ihan ok hätävarakamaa.

Nää Suomen kauppojen aukiolot on perseestä! Ruotsissa ja Englannissa opiskellessani olin hyvin tyytyväinen 24/7 auki oleviin kauppoihin. Niissä oli tietysti vastaavasti paaaljon kalliimmat hinnat, mutta saipahan ostettua muonaa, jos jostain syystä ei ollut ennekoinut tarpeeksi hyvin jotain pyhiä tms. eikä muistanut roudata tarpeeksi muonaa halvemmasta tav. ruokakaupasta.

Kiitos vaan vinkeistä, suurin piirtein kaikki on kyllä kokeiltu.

Kerran päivässä tulee ostettua 2 täyttä muovikassillista ruokaa (hinta n 30 euroa) ja kannettua se puolen kilsan päästä kävelemällä kotiin. Pitäis joskus punnita ne kassit, olen joskus tehnyt kotimatkalla muovikassi-hauiskääntöä.

vaihda muovikassit isoon reppuun

tulee hyvää aerobista liikuntaa kun raahaa kaupasta 4-5*1,5l maitoja, rahkaa, tunaa + kaikki norm.ruoka, mutta reppu on ehdoton! saa hyvin pakattua (ok. matkaakin on 1,5 km) loppu kauppasatsi onkin sitten kaksosten rattaiden alaritsalla ja rattaissa kaksi naperoa niin kyllä siinä kun mäkiä puskee ylös tietää liikkuvansa :D .... todella hyvää 'hyötyliikuntaa'. Mutten koskaan saisi tuotua muovikasseissa vastaavaa ruokamäärää positiivisella mielellä kaupasta:rolleyes:

Minä poika olen IKUISESTI kiitollinen Lidl'n tulosta Suomeen. Raejuusto maksaa (400 g purkki) 50 senttiä vähemmän kuin lähikaupassa, maitorahka (400g, ei tosin ole kahteen kuukauteen ollut :( ) on reilun eken halvempaa!!! Siihen vielä päälle halvemmat pastan ja parboiled-riisin hinnat, suht edulliset pakaste-kanat ja kalkkunaleikkeet, HELVETILLISEN halvat Kassler-lihat, hyvä ja halpa tomaattipastakastike jne. niin kyllä on pakko langeta polvilleen & laulaa kiitosvirttä!

Hymy ei hyydy edes kotimatkalla, jolloin taistellaan pyörän kanssa selässä täpötäysi reppu ja kummassakin kädessä pullottavat kassit. Tuollainen satsi riittää kyllä yhdeksi viikoksi, puoleksikintoista. ;)

Pakasteeseen...

Joo-o, kylläpä olisin onnellinen jos olisi kämpässä pakastin. Nyt ei ole jääkaapissa edes pakastelokeroa. Prkl melkeen joka päivä saa juosta kaupassa. Talvella nyt joten kuten pärjää, hätätapauksessa voi lyödä pakastevihannekset tjsp ulkoilmaan jäätymään, mutta kesällä tahtoo tulla itku.

Miten muuten ihmiset on mieltä tonnikalan epäpuhtauksista? Itsekin on tullut kipattua kyseistä kökköä aika uskollisesti naamariin, mutta nyt on tullut mieleen, että mitenkähän niistä tölkeistä lähtee ylimääräisiä aineita elimistöön. Liekö pidemmän päälle kovin terveellistä syödä jatkuvasti säilykkeitä, jos niistä jotain lähtee niin näillä kulutusarvoilla paska rikastuu aika äkkiä elimistöön. Tiedä nyt onko tällainen huolehtiminen turhaa, tulipahan vain mieleen.

Suositut

Back
Ylös Bottom