Ruokahalu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nepheg
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Itselläni ei nykyisin tunnu safkaa uppoavan millään. Oon aika perseauki joten on tullut riisiä ja proteiinijauhoja syötyä suurimmaks osaks. Painon sais todella hyvin nousemaan, mutta ei MIKÄÄN maistu. Olisin mielluummin syömättä koko päivän. Mikähän kasvattais ruokahaluja, kun tahtoisin kehittyä taas ja koetan syödä siististi, koska on itselläni 2x parempi kehitys jos niin teen. Jotain vinkkejä kuinka ruokahalu kasvaisi? Aika turha threadi, mutta alkaa jo vituttaa ku paino tippunu 92-86kg ja on lihaakin lähtenyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Punttisalilla käyminen ilman tarpeellista määrä kaloreita ja proteiinia on kuin ampuisi itseään polveen eli ei paljoa juhlita tuloksilla.............
Jos on todella vaikeata popsia tarpeeksi, niin älä sitten syö niin puhtaasti. Saa meinaan helpommin kalorit kasaan ;-)

eiks täällä ollu jossain juttuu et b-vitamiini lisää ruokahalua..

No oon kyllä saanu tuloksia ihan kunnolla viimeisen 2 vuoden aikana nykyisin vaan tökkii toi ruokailu niin pahasti. Ja söisin siististi koska se on edullista+2x parempi vaihtoehto salin kannalta (rasvaa tulee helposti jos popsin huonolaatuista safkaa).

Nepheg sanoi:
Ja söisin siististi koska se on edullista+2x parempi vaihtoehto salin kannalta (rasvaa tulee helposti jos popsin huonolaatuista safkaa).

Niin onhan se siististi syöminen kyllä parempi vaihtoehto salin kannalta mutta miten se muka on edullista? Itselläni ainakin ruokalaskut ovat huomattavasti suurempia nyt kun syön terveellisesti (siististi) kuin että söisin pelkkää makaroonia ja 20% jauhelihaa?

Mun siististi syöminen koostuu riisistä ja sen kanssa proteiini drinkki/maitorahka/tonnikala. En osaa halvemmin enää syödä jos meinaan saada proteiinit.

Joo kyllähän maitorahka ja tonnikala on hyvää ja halpaa kamaa mutta itse en ainakaan jaksaisi pelkästään noita käyttää proteiininlähteinä. Mutta turhapa tästä alkaa väittelemään kun ei kuulu edes suoraan aiheeseen. :)

80e kuussa ruokaan niin ei paljoa pihveillä juhlita. Nyt alkaa tuntuu, että ruoka taas maistuu kun ei stressaa enää yhtä paljon asiat. Eilen tuli vedettyä perseet pitkästä aikaa ja helpotti.

Nepheg sanoi:
Eilen tuli vedettyä perseet pitkästä aikaa ja helpotti.

Mitäs se maksoi? ;)

Riisi (itse käytän riisiohraa) ja tonnikala, sekaan vähän rypsiöljyä ja se on siinä. Halpaa, maukasta ja ravintoarvot kohdallaan. Tuo on meikäläisen perusateria.

No itellä vähän sama ongelma, eipä nuo b-vitamiinit sun muut ainakaan itellä auta ja mukaan on tullut uupumus/väsymys.
Jonku kuukauden syö hyvin ja sitten kääntyy juna, ei maistu ruoka tai maistuu jokin pikkuherkku ja taas ollaan kauan aikaa syömättä, no senhän tietää miten siinä käy, paino tippuu, reenit alkaa pikkuhiljaa jäämään ja sitte ollaan taas samassa alkupisteessä, sitte tulee taas into ja kierto alusta. Tuo reenien poisjäämiseen ei tartteta raamattua/lekuria koska se on silkkaa saamattomuutta mutta onko ruokahalun lähteminen...njaa

Voiko tollasta Malto6 sekotella ja juoda ihan vaan "kalori"-mielessä. Elikkä painon hankinta mielessä.

Naavantappura sanoi:
Voiko tollasta Malto6 sekotella ja juoda ihan vaan "kalori"-mielessä. Elikkä painon hankinta mielessä.
Veikkaisin, että tuolla tavalla hankittu paino on pitkälti läskiä. Vähän sama kuin söisi jotain hillomunkkeja.

Olut on oivallinen ruokahalun kiihdyttäjä.Ei tarvita kuin yksi kolmostuoppi ja kohta askel jo suuntautuu jääkaapille.Ja yksi tuoppi päivässä on jopa terveydelle eduksi. :kippis1:

Joo kyllä tuo Malton ylenmääräinen veteleminen läskiksi tahtoo mennä... Aamulla tuo nyt ei HETI heräämisen jälkeen olisikaan ollenkaan huono veto, päinvastoin... Kunhan vaan huolehtii protskuista sitten..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom