Ruokahalu katosi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja outiih
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt käynyt salilla aktiivisesti 2 viikkoa joka toinen päivä. Viikon ajan olen kärsinyt ruokahaluttomuudesta. Ei vaan maistu ruoka. Syöminen menee väkisin kun tiedän että olisi pakko syödä kun treenaan salilla. Voisiko joku valaista että mistä johtuu? Olen perusterve ja aina ollut hyvä ruokahalu siis ennen tätä.
Alkaa jo itseä ärsyttämään tämä ongelma. :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos ei ole ruokahalua, niin punnitse vaikka ne ruuat. Ja sitten vain kiltisti syöt ne muistellen lapsuusajan muistoja, kun äitee vahtasi että lautanen oli tyhjä. Enempää pahempi sanoa ja neuvoa, kun en syömisistäsi tiedä.

Tällä hetkellä en syö oikeastaan yhtään mitään. Tänään aamulla join 2 profeel-proteiinijuomaa. Päivällä kahvi ja 2 palaa realia voilla ja juustolla. 5 aikaan söin lasangettea n 100g ja teki tiukkaa saada alas. Äsken maitorahka mustikkakeitolla. Olen yrittänyt että aamun aloitan kaurapuurolla mutten se piti antaa koiralle kun en saanut sitä alas. Vettä juon n.3 litraa päivässä. Kahvia 5 kuppia. Todellakin viikko on mennyt banaanilla, noilla profeel juomilla ja kahvilla. Sekä muutamalla leivällä. Niin ja olen syönyt kurkkua ja paljon.
Yleensä syön kotiruokaa eli keittoja, makaroonilaatikkoa ym mitä nyt ikinä hoksaa tehdä.

- - - Updated - - -

Jos ei ole ruokahalua, niin punnitse vaikka ne ruuat. Ja sitten vain kiltisti syöt ne muistellen lapsuusajan muistoja, kun äitee vahtasi että lautanen oli tyhjä. Enempää pahempi sanoa ja neuvoa, kun en syömisistäsi tiedä.

Kyllä äiti vahtasi. Nykyään mies voisi hoitaa tuon homman....:)

Zone-sarja -42%
Pieni vinkki olisi, että vähennä kahvin juontia kupilla tai parilla per päivä ettei käy niin, että korvaat osan syömisistä kahvilla. Monesti tuttu tarina on, että ihmiset kiskoo kupin kaksi kahvia aamulla ja jotakin pientä suuhunpantavaa tai eivät syö mitään ja lähtevät sitten liikkeelle. Aloita aamu vaikka niin, että heität blenderiin (jos ei ole niin hanki, aivan loistava kapistus) purkin maitorahkaa, pari desiä kaurahiutaleita, banaanin ja vähän vaikka vielä marjoja kuten mustikoita ja sitten sellainen puolilitraa maitoa sekaan. Sillä lähtee hyvin aamu käyntiin ja helppo kiskaista alas.

Sä olet siis 2 vk sitten aloittanut salitreenit jonkinnäköisen treenaamattomuuden jälkeen. Ensimmäisen treeniviikon jälkeen kadotit ruokahalusi. Ota muutama päivä huilia, kunnes hormonit ja ruokahalu palaavat ennalleen. Sitten taas salille. Kaikessa treenissä pitäisi olla siedettävä progressio niin etteivät kriittiset elämänalueet kärsi liikaa treenin tuomasta stressistä. Ja välillä pitää muistaa huilia kunnolla, kunnes perusfunktiot (syömisen, s*, unen, luovuuden tarve ja sujuvuus) palaavat. Näin minun mielestäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom