Joo elikkä tähän treadiin vois kerätä erillaisia ruuanlaitto ohjeita Terveelliseen ruokavalioon.
Esim. aamupala:
Puuroa => miten maustat mitä syöt sen kanssa ym.
päivällinen: Kanaa + riisiä => 250g Hunajamarinoitua broilerin filee suikaleita + Crème Bonjour Cuisine + uncle bens täysjyvä riisiä 2dl jne.
Eli ideana olisi jakaa ihmisille että miten teet hyvää ja terveellistä mättöä kanasta, kalasta, kalkkunasta, jauhellihasta.
voin itse aloittaa.
Aamupala 07.30 => 1 activia mansikka jogurtti + lasi tuoremehua + 2 multitapsia ja sitten syön yhden klementinin / mandariinin / appelsiinin kun ajan kouluun
eka ruokailu ~11.30 => maito rahkaa + ananas paloja
lounas 14.00 - 16.00 => hunajamarinoitu broilerisuikale 250g,
Crème Bonjour Cuisine(vaikkapa yrtti/mustapippuri) + 85g eldorado nuudeleita
juomaksi maitoa
valmistus: kypsennä broilerisuikaleet ja lisää Crème Bonjour Cuisine
sekoita hetken aikaa ja voila! lounas on valmis
parin tunnin päästä syön ehkä yhden reissumies ruisleivän mihin laitan yhdensiivun kalkkunaleikettä + jäävuori salaatin lehti + kurkkua
juomaksi lasi tuoremehua
iltapalaksi leipää / muroja / maustamatonta bulgarian jogurttia + jäässäolevia mustikoita / vadelmia (itse pomittuja toki! )
Eli jos jengiltä löytyy jotain mummon loistavia ruokaohjeita tähän voisi alkaa postaamaan niitä niin saadaan hyviä ohjeita ja tippejä!
ps. en muuten löytänyt ainakaan tällasta postia ton haun kanssa joten päätän tehdä tämmöisen!
Esim. aamupala:
Puuroa => miten maustat mitä syöt sen kanssa ym.
päivällinen: Kanaa + riisiä => 250g Hunajamarinoitua broilerin filee suikaleita + Crème Bonjour Cuisine + uncle bens täysjyvä riisiä 2dl jne.
Eli ideana olisi jakaa ihmisille että miten teet hyvää ja terveellistä mättöä kanasta, kalasta, kalkkunasta, jauhellihasta.
voin itse aloittaa.
Aamupala 07.30 => 1 activia mansikka jogurtti + lasi tuoremehua + 2 multitapsia ja sitten syön yhden klementinin / mandariinin / appelsiinin kun ajan kouluun
eka ruokailu ~11.30 => maito rahkaa + ananas paloja
lounas 14.00 - 16.00 => hunajamarinoitu broilerisuikale 250g,
Crème Bonjour Cuisine(vaikkapa yrtti/mustapippuri) + 85g eldorado nuudeleita
juomaksi maitoa
valmistus: kypsennä broilerisuikaleet ja lisää Crème Bonjour Cuisine
sekoita hetken aikaa ja voila! lounas on valmis
parin tunnin päästä syön ehkä yhden reissumies ruisleivän mihin laitan yhdensiivun kalkkunaleikettä + jäävuori salaatin lehti + kurkkua
juomaksi lasi tuoremehua
iltapalaksi leipää / muroja / maustamatonta bulgarian jogurttia + jäässäolevia mustikoita / vadelmia (itse pomittuja toki! )
Eli jos jengiltä löytyy jotain mummon loistavia ruokaohjeita tähän voisi alkaa postaamaan niitä niin saadaan hyviä ohjeita ja tippejä!
ps. en muuten löytänyt ainakaan tällasta postia ton haun kanssa joten päätän tehdä tämmöisen!