Mä olen myös erittäin tarkka astioistani. Esim. aamukahvit juodaan aamuvuoro päivinä yhdestä tietystä muumimukista, ja vapaapäivinä ja iltavuoro päivinä iittalan satumetsä-sarjan 5dl tonkasta. Muuta astiastoo löytyy myös ihan kiitettävästi, kiitos sukulaisten . Erilaisia lautasia mulla ei oikeastaan ole, vain salaatti/pastalautaset, tavallinen iso lautanen ja sit joku pieni lautanen, jota en edes käytä. Joku ihan vaan valkoinen perusastiasto jollain kivalla jujulla olis vielä etsinnässä, kun aina välillä iskee inspiraatio kokkailla jotain oikeesti hienoo. Harvemmin vaan kukaan uskaltaa niitä maistella :D.
Joku tuolla ykkössivulla ihmetteli et miks ruoka maistuu erilaiselta siniseltä ja punaiselta lautaselta (oletan että noi värit oli vaan vedetty hatusta, mut olipahan keksiny just parhaat esimerkit ). Syy olis ihan selkee, eli punainen kiihdyttää ruokahaluu, ja sininen taas vie sitä pois. Mitään tutkimuksia en ole tästä lukenu, mut näin meillä koulussa yks erittäin pätevän oloinen opettaja kertoi :D
Joku tuolla ykkössivulla ihmetteli et miks ruoka maistuu erilaiselta siniseltä ja punaiselta lautaselta (oletan että noi värit oli vaan vedetty hatusta, mut olipahan keksiny just parhaat esimerkit ). Syy olis ihan selkee, eli punainen kiihdyttää ruokahaluu, ja sininen taas vie sitä pois. Mitään tutkimuksia en ole tästä lukenu, mut näin meillä koulussa yks erittäin pätevän oloinen opettaja kertoi :D