RuneScape

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja renki
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykös täältä kyseisen pelin pelaajia?
Meikäläinen on kyllä jäänyt peliin aika hyvin koukkuun. Ihan useampi tunti tulee päivässä tuota pelattua. Työtkin meinaa välillä kärsiä kun keikeksi "onneksi" se on Java-pohjainen ja mitään asennuksia koneelle ei tarvita.
Jos tätä nyt joku muukin sattuu pelaamaan, minut löytää pelistä nimimerkillä lakkiluke. Moikkaa jos kävelet vastaan.

Linkki peliin: www.miniclip.com/runescape

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun 14v. poika pelaa ja vaikuttaa olevan koukussa myös. Täytyy aina välillä rajoittaa sitä.

Siihen liittyen. Kysyin jo kauan sitten, mutten saanut kunnon vastausta, eli miksi siinä eivät kuulu äänet Firefoxilla tai Operalla? Toimiiko sulla? Onko ainoa vaihtoehto käyttää IE:a? Vai emmekö vaan osaa?

Ei toimi mullakaan kun on Firefox käytössä. Ja IE:lläkään ei toimi kuin vaihtelevalla menestyksellä. Luulen, että tämä liittyy jotenkin Java-tukeen, tai jotain. Itse olen pelannut peliä vasta pari viikkoa niin paha mennä sanomaan, onko äänet pelanneet ikinä yleensäkään kunnolla.

Meitsi pelaili sitä vanhempaa varsioita "old-schoolia" joskus 11-13 ikäisenä ja kyseinen peli loppu omalta osin siihen, kun pelirahassa monen miljoonan arvoinen accounti haxattiin.

Ouned sanoi:
Meitsi pelaili sitä vanhempaa varsioita "old-schoolia" joskus 11-13 ikäisenä ja kyseinen peli loppu omalta osin siihen, kun pelirahassa monen miljoonan arvoinen accounti haxattiin.
Lol! Sopiva nimimerkki sul :D
Mäki olin yhessä vaiheessa ihan koukussa kyseiseen peliin, sitten tulivat ne homon näköiset 3d-grafiikat. Eniten vituttaa se kun maksavilla asiakkailla on 4 kertaa isommat pankkitilit ja sitten kun memberyysaika loppuu niin ainoa keino saada tilaa pankkiin on heittää pois kaikki ylimääräset tavarat. Varmaan mä nyt meen heittää esim 750k maksavan tykin maahan.

Itsekin pelailin tuota joskus pari vuotta sitten, mutta kun tuo uusi "hieno" 3-ulotteinen versio tuli niin innostus lopahti tyystin. Jännä juttu, että 28-vuotiaskin pelaa tuota, lähinnä kai tuon pelaajat ovat 10-15 vuotiaita. Alkuperäinen pelihän on osoitteessa www.runescape.com , mutta en tiedä ovatko samat accountit molemmissa. Peli on parhaimmillaan todella addiktiivinen, mutta jossain vaiheessa se alkaa tuntua toistolta ja sitä ei jaksa pelata.

Kyllähän tuota on pelattu mutta motivaatio ja kiinnostus loppui kun kaikki tuli saavutettua.

Nimim: kaksi hahmoa yli lvl 100+ ja skilltotal yli 1300.

Vieläkö joku pelaa tätä? Näköjään puhelimellaki voi pelata jo

Aloitin uudelleen juuri tuolloin lokakuussa, hieno peli tylsiin hetkiin, combat lvl 48. Tällä hetkellä kehitän lähinnä miningia ja smeltingiä niissäkin jo yli 40 lvl.

On tuo toki välillä aika yksitoikkoista.

Tuli tässä jälleen kirjauduttua runescapeen, viime kirjautumisesta yli 400 vrk. Onhan tämän pelaaminen aika grindaamista ja aikaa vievää mitä korkeampi lvl.

Tällä viikolla on ollut aikaa, niin on tullut 1-2 tuntia päivässä pelattua. Combat lvl 69 Attack 59 strenght 59 Defense 57. Jos motivoituu enemmän pelaamaan, niin voisi tuon membershipin hankkia, kun saa ylläolevat taidot ainakin tuohon lvl 60. Riippuu toki myös miten jaksaa pelata, innostus aina välillä hiipuu kun elämässä kaikkea muuta.

Tuli tässä jälleen kirjauduttua runescapeen, viime kirjautumisesta yli 400 vrk. Onhan tämän pelaaminen aika grindaamista ja aikaa vievää mitä korkeampi lvl.

Tällä viikolla on ollut aikaa, niin on tullut 1-2 tuntia päivässä pelattua. Combat lvl 69 Attack 59 strenght 59 Defense 57. Jos motivoituu enemmän pelaamaan, niin voisi tuon membershipin hankkia, kun saa ylläolevat taidot ainakin tuohon lvl 60. Riippuu toki myös miten jaksaa pelata, innostus aina välillä hiipuu kun elämässä kaikkea muuta.
Itse joskus pelasin pari vuotta todella tiukkaan ja lopettamisesta on jo kymmenen vuotta. Pari kaveria jatkanut peliuraa sieltä tähän päivään asti ja kohta 15v ura takana.

Miettii mitä kaikkea sitä elämässään olisi ehtinyt tehdä sillä ajalla minkä tuohon on laittanut. Se ajatus oli itseasiassa syy miksi itse lopetin. Tuntui että elämän saa menemään "hukkaan" jos tälle tielle jää. Aina tuossa pelissä tekemistä ja uusia tavoitteita keksii. Ei lopu ikinä.

Itse joskus pelasin pari vuotta todella tiukkaan ja lopettamisesta on jo kymmenen vuotta. Pari kaveria jatkanut peliuraa sieltä tähän päivään asti ja kohta 15v ura takana.

Miettii mitä kaikkea sitä elämässään olisi ehtinyt tehdä sillä ajalla minkä tuohon on laittanut. Se ajatus oli itseasiassa syy miksi itse lopetin. Tuntui että elämän saa menemään "hukkaan" jos tälle tielle jää. Aina tuossa pelissä tekemistä ja uusia tavoitteita keksii. Ei lopu ikinä.
Tuli kanssa 2000-luvun alun puolella pelattua aika intensiivisesti, sitten se hiljalleen jäi ja 2018 aloin uudelleen pelaamaan. Siitä sitten on/off pelailua ainakun on kiinnostanut. Nuorempana pidin paljon videopelien pelaamisesta, nykyään todella harvoin tulee pelattua. Runescape on itelle sellainen nostalginen peli, aina välillä ihan kiva pelailla.

Hah, pelasin joskus kun piti modeemilla soittaa nettiyhteys. Vittu mikä lasku tuli kerran kun jumittu pelaamaan. Kaverilla oli sillon kylän ensimmäinen isdn yhteys ni pysty pelaamaan. Jollain makrolla hakkas yöt ja oli kova hahmo.

Varmaan 2004 ala-asteen putkinäytöltä ja Windows 95 hommat käyntiin. Siitä joku kymmenen vuotta kovaa ajoa, sitten vähän taukoa ja kun osrs tuli niin maxasin accountin meleet ja vedin quest capen, mutta kolmeen vuoteen en oo tainnut kirjautua kuin kerran kurkkaa onko hahmo edelleen olemassa. Kyllähän nuokin tunnit olisi voinut johonkin viisaampaan käyttää mutta toisaalta skypessä/ discordissa kun siinä höpöttää kavereiden kanssa samalla, niin ihan hyvää ajanvietettä.

2000-luvun alkupuolella tuli pelattua ja oiskohan siihen loppunu grindaus ku sai kasaan jonkun full rune setin ja levut sille mallille et ei ollu vastusta kuin muista pelaajista jotka samalla levulla. Kai se ihan hauskaa oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom