Onko täältä ketään ollu opiskelemassa jossain konservatoriossa tai sen tapaisessa? Itse haen konsaan ens keväänä. Mulla 4 eri rumpukirjaa (Juha Tanninen Brazil, Gary Chesterin The new breed, Derek roddy evolution of blast beats ja Leevi Leppäsen rokkaavat rummut). lukio aikoina oli vielä nopeus ja kestävyys korkealla tasolla mutta nykyään ei enää kun oli pidempi tauko soittamisesta. Derek roddyn kirjasta oon kattellu nopeus/kestävyys harjoitteita ja oikeaan suuntaan oon menossa, Slipknotin before I forgetin pystyn vielä soittaa suht helposti kun ei vaadi nopeutta, mutta paljon aikaa vielä valinta kokeeseen että kerkee saada paljon nopeutta lisää, työttömänä oon tällähetkellä, että aikaa harjoitella paljon, Koitan opetella Gojiran silveran tai Lamb of godin Redneckin, jos en onnistu ni soitan sitten ton slipknotin Before I forgetin. rytmitajua koitan saada lisää soittamalla sambaa sekä erilaisia tahtilajeja, 7/8 osia oon soitellu lisänny ghosteja yms kivaa. mitä mietteitä?
Sitten vielä että säveltapailu tärkeä osa valinta koetta miten siihen kannattais valmistautua? ostanko jonkun siihen liittyvän kirjan?