Rumble roller

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jukka_M
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljon kiinnostusta herättäneitä Rumble rollereita saa nykyään myös Suomesta.

Erona tavalliseen foam rolleriin ovat pinnalla olevat nappulat. Niiden avulla vaikutusta pystyy kohdistamaan huomattavasti tavanomaista foam rolleria tarkemmin. Itse olin aikoinaan myyty ensikokeilun jälkeen

Näitä myydään prismassa. Raha meni hukkaan. Perseestä.
karhufoam.webp

Suht kokeneena käyttäjänä voin kertoa noiden nappuloiden probleeman... Jännitys tiivistyy.... Ja vielä..... Eli siis ongelma on se, että tuntuma on aina vähän erilainen riippuen nappuloiden sijainnista. Jos sulla on vaikka joku vakio triggeri, niin sitä on helkkarin vaikea painella, koska yli puolet tosta rulla pinta-alasta on tota tyhjää tilaa.

En ole kokeillut kyseistä Karhun tuotetta, niin en voi kommentoida.

Omat kokemukset Rumble rollerin kanssa menivät niin, että näin sellaisen ollessani reissussa Yhdysvalloissa viime vuoden helmikuussa. Tuo etäisesti kidutusvälineeltä näyttävä vempain kiinnitti heti huomioni salin nurkassa. Hetken ihmettelyn ja tutkimisen jälkeen uskallauduin kokeilemaan sitä. Reilut 4 vuotta foam rolleria aktiivisesti käyttävänä huomasin heti selvän eron ja voisi sanoa, että pelkästään positiiviseen suuntaan. Nappuloiden ansiosta trigger pisteisiin, jumeihin tai miksi niitä haluakaan nimittää pystyy pureutumaan huomattavasti paremmin. Se ikään kuin yhdistää tavallisen foam rollerin ja esimerkiksi tennispallojen parhaat puolet. Esimerkiksi reisiin ja selkään ei saa enää mitään tuntumaa tavallisella rollerilla Rumble rollerin kokeilun jälkeen.

Nämä ovat siis täysin subjektiivisia kokemuksia. Tosin monella ne tuntuvat olevan saman suuntaisia.

Näitä myydään prismassa. Raha meni hukkaan. Perseestä.
katso liitettä 96588

Suht kokeneena käyttäjänä voin kertoa noiden nappuloiden probleeman... Jännitys tiivistyy.... Ja vielä..... Eli siis ongelma on se, että tuntuma on aina vähän erilainen riippuen nappuloiden sijainnista. Jos sulla on vaikka joku vakio triggeri, niin sitä on helkkarin vaikea painella, koska yli puolet tosta rulla pinta-alasta on tota tyhjää tilaa.
Hyvä! Pitääkin käydä ostamassa tuollainen!

En ole kokeillut kyseistä Karhun tuotetta, niin en voi kommentoida.

Omat kokemukset Rumble rollerin kanssa menivät niin, että näin sellaisen ollessani reissussa Yhdysvalloissa viime vuoden helmikuussa. Tuo etäisesti kidutusvälineeltä näyttävä vempain kiinnitti heti huomioni salin nurkassa. Hetken ihmettelyn ja tutkimisen jälkeen uskallauduin kokeilemaan sitä. Reilut 4 vuotta foam rolleria aktiivisesti käyttävänä huomasin heti selvän eron ja voisi sanoa, että pelkästään positiiviseen suuntaan. Nappuloiden ansiosta trigger pisteisiin, jumeihin tai miksi niitä haluakaan nimittää pystyy pureutumaan huomattavasti paremmin. Se ikään kuin yhdistää tavallisen foam rollerin ja esimerkiksi tennispallojen parhaat puolet. Esimerkiksi reisiin ja selkään ei saa enää mitään tuntumaa tavallisella rollerilla Rumble rollerin kokeilun jälkeen.

Nämä ovat siis täysin subjektiivisia kokemuksia. Tosin monella ne tuntuvat olevan saman suuntaisia.

Juu, subjektiivisiahan nämä kokemukset ovat. Ja myönnettäköön, että hieman kärkkäästi ehkä esitin mielipiteeni, vaikken vastaavaa toimintaa yleisesti pidäkkään fiksuna. Vittumainen aamu takana, niin päätin sitten purkaa pahaa oloani nillittämällä netissä.

Laita tulemaan ouluun. Maksan postit ja 40% OVHsta.

Onnistunee, muistaakseni oon sulta ostanu joskus sellasen punasen speed ropen, jolla viimeks tänää pistin menemään ennen boksailua ;)
En nyt enää muista mitä tosta pulitin, oiskohan ollu jtn vähä reilu 30e, ei näemmä enää löydy prismastakaan.
Se ois 20e ni sillä pötkylä tulee perille, miltäs kuulostaa?

- - - Updated - - -

Ja kyseinen rulla on siis kerran ollut kosketuksissa kuninkaalliseen ulkoreiteeni..

Pistäkäähän lisää kokemuksia tuosta Karhun rullasta tekeekö sillä mitään, vai kannattaako säästä "kunnolliseen". Karhu ois kumminkin puolet halvempi. Onko tuo 30cm riittävän pitkä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on tuo alkuperäinen Rumble Roller (sininen, pitkä versio) ja ainakin sitä voin varauksetta suositella. Toimii erittäin hyvin selän jumeihin/trigger pointteihin. Suosittelen tota pitkää kyllä, siihen mahtuu reilusti makaamaan päälle. Kaipa sillä lyhyemmälläkin versiolla tietty pärjää, joutuu vaan erikseen rullaileen molemmat puolet ja ehkä hiukan tasapainoileen siinä. Voipi tosin olla että tuolla leveällä mallilla on helpompi olla myös rentona siinä päällä joka on kyllä edellytys sille, että alkaa paikat aukeemaan. Anyways, yks parhaista ellei paras "kotikuntovälineistä" joita on tullu hommattua.

Mulla on tuo alkuperäinen Rumble Roller (sininen, pitkä versio) ja ainakin sitä voin varauksetta suositella. Toimii erittäin hyvin selän jumeihin/trigger pointteihin. Suosittelen tota pitkää kyllä, siihen mahtuu reilusti makaamaan päälle. Kaipa sillä lyhyemmälläkin versiolla tietty pärjää, joutuu vaan erikseen rullaileen molemmat puolet ja ehkä hiukan tasapainoileen siinä. Voipi tosin olla että tuolla leveällä mallilla on helpompi olla myös rentona siinä päällä joka on kyllä edellytys sille, että alkaa paikat aukeemaan. Anyways, yks parhaista ellei paras "kotikuntovälineistä" joita on tullu hommattua.

Onko tuo sininen ollu riittävän kova pidemmän päälle, kun jotkut tuntu suosittelivan ostamaan suoraan sen mustan?

Onko tuo sininen ollu riittävän kova pidemmän päälle, kun jotkut tuntu suosittelivan ostamaan suoraan sen mustan?

Mulle on kyllä riittänyt toi sininen, tuntuu toimivan edelleen hyvin. Itse en rullaile jatkuvasti (vaikka se vois kannattaa) vaan aina silloin tällöin että pysyy paikat auki ja viimeistään siinä vaiheessa jos alkaa tuntumaan että paikat on jumissa.

Itse en ole mikään massiivinen lihaskimppu, musta versio saattaa _ehkä_ toimia paremmin jos on oikein kunnolla lihaa luiden ympärillä, vois kuvitella että se pureutuis hieman syvemmälle kovempien nystyröiden ansiosta. Itte päädyin siniseen luettuani käyttäjien arvosteluja Amazonista, jengi tuntui olevan siihen erittäin tyytyväisiä.

Kehutaanpas kun aihetta on. Pari viikkoa ollut nyt käytössä.

Tilasin sinisen version mutta jos en aivan värisokea ole, niin sieltä tuo tummempi jämäkämpi versio tuli. Minulla on tälläinen normikroppa ja salitaustaakaan ei paria vuotta enempää ole. Luulin siis että tämä musta versio tuhoaisi minut hetkessä. Kävi kuitenkin päinvastoin sillä tämä tuntuu oikeastaan juuri sopivalta.

Selän ja hartioiden rullaaminen tuntui alkuun hengenvaaralliselta puuhalta, mutta aika nopeasti niitäkin oppi turvallisesti rullailemaan. Nykyään saa aikaiseksi melko eeppisiä kivun ja nautinnon sekaisia tuntemuksia.

Jalkoja vasten minä kuitenkin tämän rullan ostin. Reenaan aamuisin ja sen jälkeen palautumisen kannalta kahdeksan tunnin päivä toimistossa samassa asennossa jäkittäen on aivan loistavan huono juttu. Nykyisin pyrin joka ilta palauttelevan hölkän jälkeen rullailemaan jalat läpi ja nyt en edes liioittele kun sanon että se on aukaissut paikkoja aivan perhanan loistavasti. Kyykyt kulkevat kuin unelma! Jaloille tämä musta versio on ehdottomasti juuri sopiva eikä laisinkaan liian kova. Rullailu tekee niin hyvää että ainakaan vielä se ei ole tuntunut laisinkaan pakkopullalta vaan sitä on tehnyt erittäin mielellään.

Jos ennen nukkumaanmenoa perusteellisesti rullailee kropan läpi niin olo on niin raukea että uni tulee sen jälkeen samantien.

Rullahan maksaa aivan järkyttävästi, mutta elämä on täynnä valintoja. Tämä oli hyvä valinta!

Nostetaas ketjua. Tullut nyt harkittua tuon rumble rollerin ostamista ja olenkin siis lukenut eri arvosteluja kys. vempeleestä. Jotkut puhuvat että tuo rumble rolleri ei pyörisi kunnolla? Että se töksähtelisi ja rullaaminen ei ole sellaista soljuvaa, pitääkö paikkansa? On kyllä niin hyvännäköinen kapistus että vähän harmittaa jos tuon takia joutuu jättämään hyllyyn. Ja ettei tule erehdyksiä, niin puhun siis tuosta järeämmästä rollerista.

Ei todellakaan rullaa samalla tavalla kuin perusrolleri mutta mitä oon ymmärtänyt niin ei ole edes tarkoitus.. Rullauksen kuuluukin olla rauhallisempaa jotta ne "nappulat" pääsee kunnolla hieromaan niitä triggereitä.

Mulla se on aika lailla niin että koko ajan saa pysähtyä pitämään paikallaan kunnon jumeihin.. Ei tulis mitään sellasesta perusrullailusta..

Joo no tuo käy kyllä järkeen. Onko sulla sininen vai musta rolleri? Taidan kallistua mustan puolelle kun on jo aiempaa taustaa putkirullaamisesta.

Kokeillut Prisman ja tyyliin Intersportin vastaavia, niissä nuo "kyhmyt" olivat niin pehmeitä että vaikuttivat olevan yhtä tyhjän kanssa. Voisko joku kertoa mistä noita parempilaatuisia saa ( musta eli kovempi ) ?

( Kai täällä nyt saa edes linkata mistä erinäisiä tavaroita saa, ainakin vastaavia threadeja löytyy tangoista, grippereistä jne.)

Back
Ylös Bottom