Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Korotettu hatchback

2012-Audi-Q3-Quattro-S-Line---Side-Pose.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei perkele olin ihan unohtanut tällaisen kötöstyksen olemassaolon kunnes nettiauto palautti mieleeni:

Citroen_BX_Hatchback%205%20door_1984.jpg

CITROEN BX!

Ton on pakko olla jo täällä mutta ansaitsee uuden kierroksen. Pakettiautomallisena ehkä vieläkin seksikkäämpi:

bx2.jpg

Kiinnostaisi tietää miksi ja kuka ton ulkomuodon on kehittänyt, varmaan väkisin yritetty vääntää vanhojen lahnasitikoiden muodot kasarimuottiin.

Ei perkele olin ihan unohtanut tällaisen kötöstyksen olemassaolon kunnes nettiauto palautti mieleeni:

Citroen_BX_Hatchback%205%20door_1984.jpg

CITROEN BX!

Ton on pakko olla jo täällä mutta ansaitsee uuden kierroksen. Pakettiautomallisena ehkä vieläkin seksikkäämpi:

bx2.jpg

Kiinnostaisi tietää miksi ja kuka ton ulkomuodon on kehittänyt, varmaan väkisin yritetty vääntää vanhojen lahnasitikoiden muodot kasarimuottiin.

Marcello Gandini, joten piirtäjästä sen ei ainakaan pitäisi olla kiinni.
Kyllä BX on omalla perverssillä tavallaan ihan sympaattisen näköinen oman aikansa auto.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhdyn Toadiin! Juke vie voiton ylivoimaisesti uusista autoista! Ei vittu, tiestittekö että sitä sitä saa myös convertible?

5010807935_240bab5d5f_b.webp

edit. Hah, photosoppihan tuo :D On mäki tyhmä. Ruma auto silti

Noita oli muuten aikoinaan paljon liikenteessä.

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=...=iD6TASVCJZme9SEu53nQyQ&bvm=bv.57155469,d.bGQ

Paljon? Piti ihan käydä tarkistamassa kun nuori kaveri noin sanoo ja...kuten muistelinkin ei noita jäätäviä määriä liikenteessä ollut. Noita lähinnä osteet IMO "erikoisuuden tavoittelijat" sillä kyseessä verrattain futuristisen näköinen luomus myös sisältä :D

(1989 uusia henkilöautoja rekisteröitiin 177610 jolloin myös BX`llä oli "huippuvuosi" 2141`n kappaleen rekisteröinnillä jonka jälkeen luvut tippuivat huomattavasti) Eipä noita prosentuaalisesti kovinkaan kummoisesti ollut liikenteessä :)

Paljon? Piti ihan käydä tarkistamassa kun nuori kaveri noin sanoo ja...kuten muistelinkin ei noita jäätäviä määriä liikenteessä ollut. Noita lähinnä osteet IMO "erikoisuuden tavoittelijat" sillä kyseessä verrattain futuristisen näköinen luomus myös sisältä :D

(1989 uusia henkilöautoja rekisteröitiin 177610 jolloin myös BX`llä oli "huippuvuosi" 2141`n kappaleen rekisteröinnillä jonka jälkeen luvut tippuivat huomattavasti) Eipä noita prosentuaalisesti kovinkaan kummoisesti ollut liikenteessä :)

Et varmaan elänyt vielä kasarilla, mutta kyllähän noita liikenteessä näkyi. Parin tuhannen vuosimyynnillä pääsisi nyt kymmenen myydyimmän mallin joukkoon. Onko joku Ford Mondeo kovin harvinainen kun ei ole myynyt noinkaan paljoa?

katso liitettä 108687

edit. Hah, photosoppihan tuo :D On mäki tyhmä. Ruma auto silti

Jumaleissoni että olis siisti! Pan... ajaisin!

Hyviä ehdokkaita ootte postaillu joista ison osan kyllä itse laitan "rumankauniisiin" tai ainakin sympaattisiin mieluummin kuin rumiin. Jos nyt rumin pitäis valita niin kyllähän se tuo Pontiac Aztek kiistatta on. Omalla listalla aika kärkeen kiilaa myös muutamaan kertaan livenäkin näkemäni Kia Opirus.

kia-opirus-08.jpg

Itse pidän 96 Saabista ja CX Citikasta. Persoonallisia kiesejä.
BX Citikoita olen omistanut kaksin kappalein. Omistaessani en välttämättä ollut niistä eniten liekeissä mutta nyttemmin olen kyllä sitä mieltä, että olivat hyviä autoja ja sopivan erilaisia. Tarjosivat mukavat kyydit :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom