Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jotenkin on sellainen muistikuva, että tämäkin on ollut jo, mutta en jaksa etsiä. Ja kertaushan on vain hyvästä. Olen tässä nimittäin katsellut Breaking Badia ja joka jakson kohdalla on tullut mieleen, että toi auto on pakko lisätä tähän ketjuun:

Pontiac Aztec

4pontiac_aztec.webp

Toi vetää jo suhteellisen sanattomaksi. Mä olen joskus moittinut BMW:n (E39, E60) alustarakennetta kännissä suunnitelluksi (huoltojen kannalta), mutta toi auto on suunniteltu kokonaan kännissä. Eihän tollasta voi piirtää selvin päin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
toyota-tercel-4wd-11.jpg

Toyota Tercel. Kattokaa nyt sitä.

Meilläpäin on täällä eräs sanonta. Jos kaikki menee päin persettä, ja esimerkiksi onnistut pilaamaan jotain mikä oli ennen hieno ja toimiva, niin se on sitten tercelöity.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
STI_11.webp

Toi käpsäspoikka näyttää ihan hyytävän aneemiselta tossa autossa. Saati Ilman spoleria. Hyi.

Toi käpsäspoikka näyttää ihan hyytävän aneemiselta tossa autossa. Saati Ilman spoleria. Hyi.
Tottumiskysymys. Jos autoa olisi aina myyty ilman spoileria, niin jälkeenpäin lisättynä tuollainen poikkeuksellisen iso spoileri näyttäisi typerältä.

24342270008_large.webp

Joihinkin autoihin nyt vain kuuluu spoileri, kuten Imprezaan tai Lancer Evoon. Mutta älkää helvetissä laittako Civicciin tai Corollaan tuollaista lintulautaa:
wpid-big-wing-large-ugly.webp

Zone-sarja -42%
^ Sedan malli voi ollakkin, mutta se hätspäkki ei mun mielestä ole mitenkään erityisen ruma, vaan ihan normi hätspäkki.

ford-fusion-2008_01_normal_535x401.jpg

Tuollaisen Ford Fusionin saisin ostettua reilusti alle markkinahinnan. Loistavassa kunnossa ja ajettu vain 40tkm mutta en tiedä ostanko kun auto on niin pirun ruma. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom