Rumat autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toyota Scion xB näyttää lähinnä siltä, kuin suunnittelussa olisi käytetty apuna insinöörin
4 v-pojan rakennuspalikoita:

Scion_Xb_014.jpg
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Etuvetonen on mahdoton ajaa talvella jos ei saa apujarrulla vähän perää ohjattua, tollanen saabihan on suorastaan vaarallinen kun lähtee puskemaan sohjossa.

Suurta ajattelijaa lainatakseni:

SAANEN ROFLATA?
 
Se semmonen lamborgini jolla se joku suomalainen miljonääri kohelsi on aika karseen näkönen, niinkuin suurin osa sen tyylisistä egoautoista.
 
Etuvetonen on mahdoton ajaa talvella jos ei saa apujarrulla vähän perää ohjattua, tollanen saabihan on suorastaan vaarallinen kun lähtee puskemaan sohjossa.

Heh, testaapas jotain 80-luvun isoa mersua tai bemaria. Ne vasta hauskoja ovatkin.
 
Juha.N laukoo taas kivenkovia autoviisauksiaan :D :lol2: :david:

Öö ajappa vaikka liikenneympyrään talvella kun etuveto alkaa puskemaan, jos et vedä käsijarrua niin auto menee pulkkana sinne kanttariin, käsijarrulla on jotain mahiksia saada oikenemaan. Mutta jokanen tavallaan.
 
Öö ajappa vaikka liikenneympyrään talvella kun etuveto alkaa puskemaan, jos et vedä käsijarrua niin auto menee pulkkana sinne kanttariin, käsijarrulla on jotain mahiksia saada oikenemaan. Mutta jokanen tavallaan.

Aijaa, sä vissiin ajat liikenneympyrään kaheksaakymppiä..? Oiskohan se kiinni ajajasta eikä vetoisuudesta..? :david:
 
En aja kaheksaakymppiä liikenneympyrään, enkä myöskään ole hyvä kuski. Mutta onpa sattunut jo mun ajoilla sellasia tilanteita missä käsijarrulla on säästetty etuvanne ja pyörän ripustus.

Minkäköhän takia ne rallissa varsinkin etuvetosilla repii lähes jokaseen hitaaseen mutkaan ja risteykseen käsijarrua: ne ei yksinkertasesti käänny niihin ilman.
 
Menikös taas vähän offtopikiksi... joten jatketaan sillä linjalla :D
Saahan sen etuvetosen perkele ihan vaan painonsiirrolla tai left foot brakingilla oikastua, ei sitä kässärin hihnaa kannata suotta löystyttää.. Kuskista se on kiinni, prkl. Hyvä kuski ajaa talvella turvallisesti niin etu- kuin takavetoisellakin. Tietysti itsekin pidän takavetoa itselleni turvallisempana, mutta olenkin paska kuski.

Rumista autoista.. varmaan jo mainittukin, mutta näin livenä tuon uuden Volvo C30:n. Onpas se ruma takaa katsottuna, iyk!
 
Zone-sarja -42%
Eikös se ole oikealta nimeltään seisontajarru ja sen tarkoitus on pitää auto paikallaan ei saada auto luisuun "kahva edellä". Tuohon tarkoitukseen se soveltuu vallan mainiosti. Joissakin uusissa autoissahan tuo on sähköinen eikä sitä voi käyttää ajossa, joten turha lienee sekin.

Näinhän se on. Onhan se tosin mukava talvisin luistella etuvetoisellakin :D
Muistaakseni joissakin uudemmissa autoissa oli myös seisontajarru etupyörissä.

Etuvetonen on mahdoton ajaa talvella jos ei saa apujarrulla vähän perää ohjattua, tollanen saabihan on suorastaan vaarallinen kun lähtee puskemaan sohjossa.

:eek: Onkohan SAABissani jotain vikaa kun ajamisessa ei ole talvisinkaan mitään ongelmia, ei liikenneympyröissäkään.

Minkäköhän takia ne rallissa varsinkin etuvetosilla repii lähes jokaseen hitaaseen mutkaan ja risteykseen käsijarrua: ne ei yksinkertasesti käänny niihin ilman.

Olisikohan rallin ajaminen kuitenkin hieman eri asia kuin ajaminen liikenteen seassa?

edit: Ettei mene täysin offtopiciksi niin laitetaan yksi ruma auto:

car-toyota-avensis-2005.jpg
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
edit: Ettei mene täysin offtopiciksi niin laitetaan yksi ruma auto:

car-toyota-avensis-2005.jpg

Mitäs rumaa tuossa on? :eek:

Ihan siedettävän näköinen tuo on, vaikka nykyään kaikki autot tuollaisia ovatkin.
 
Liian pienet pyörät.. näin on.

Suhteellista.

Tuo Avensishan on kuin identtinen Chevrolet Epican kanssa, mikä omasta mielestäni livenä on hävyttömän hieno auto eikä ajotuntumakaan kylmäksi jätä (kyllä, olen ajanut).

oqghed.jpg


Eli en haukkuisi tuota Avensista rumaksi, mutta tämähän on taas vain minun mielipiteeni. :kippis1:
 
kaipa tälläsetkin asiat on katsojan silmästä kiinni
osa noista autoista ostetaan puhtaasti koneen takia eikä ulkomuodon ;)
mut on noi vanhat sillipurkit kyl aika hirveitä
 
En olisi ikinä uskonut notta konservatiivisessa ruottinmaassa onnistuu Saabin muotoilijat kusemaan käsilleen. Tuli Multiplan veroinen epic lulz kun näin ensimmäistä kertaa liikenteessä nuo 9-5:n etuvalojen kromilistat - mutta eipähän tarvi erikseen tuunata kun vuonna 2020 lähtee marketeille ajamaan pilistä :hyper:

Tässäpä Vuoden Auto mallia 2007 - kai tuossa on ne helvetin rumat valkoiset farmari-takavalot kaupan päälle :D

saab_9-5_sportkombi_biopower_2005_02.jpg
 

Suositut

Back
Ylös Bottom