- Liittynyt
- 14.1.2006
- Viestejä
- 2 531
Toyota Scion xB näyttää lähinnä siltä, kuin suunnittelussa olisi käytetty apuna insinöörin
4 v-pojan rakennuspalikoita:
4 v-pojan rakennuspalikoita:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etuvetonen on mahdoton ajaa talvella jos ei saa apujarrulla vähän perää ohjattua, tollanen saabihan on suorastaan vaarallinen kun lähtee puskemaan sohjossa.
Etuvetonen on mahdoton ajaa talvella jos ei saa apujarrulla vähän perää ohjattua, tollanen saabihan on suorastaan vaarallinen kun lähtee puskemaan sohjossa.
Etuvetonen on mahdoton ajaa talvella jos ei saa apujarrulla vähän perää ohjattua, tollanen saabihan on suorastaan vaarallinen kun lähtee puskemaan sohjossa.
Juha.N laukoo taas kivenkovia autoviisauksiaan :D :lol2:
Öö ajappa vaikka liikenneympyrään talvella kun etuveto alkaa puskemaan, jos et vedä käsijarrua niin auto menee pulkkana sinne kanttariin, käsijarrulla on jotain mahiksia saada oikenemaan. Mutta jokanen tavallaan.
Eikös se ole oikealta nimeltään seisontajarru ja sen tarkoitus on pitää auto paikallaan ei saada auto luisuun "kahva edellä". Tuohon tarkoitukseen se soveltuu vallan mainiosti. Joissakin uusissa autoissahan tuo on sähköinen eikä sitä voi käyttää ajossa, joten turha lienee sekin.
Etuvetonen on mahdoton ajaa talvella jos ei saa apujarrulla vähän perää ohjattua, tollanen saabihan on suorastaan vaarallinen kun lähtee puskemaan sohjossa.
Minkäköhän takia ne rallissa varsinkin etuvetosilla repii lähes jokaseen hitaaseen mutkaan ja risteykseen käsijarrua: ne ei yksinkertasesti käänny niihin ilman.
edit: Ettei mene täysin offtopiciksi niin laitetaan yksi ruma auto:
Liian pienet pyörät.. näin on.