Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sonder sanoi:
Itse veikkaisin Wikipedian avittamana Irakia

http://fi.wikipedia.org/wiki/CD-rekisterikilpi

Osaako kukaan sanoa seuraavaa juttua varmaksi? Legendaarinen "mä olen kuullut, että" kun kaksi ensimmäistä numeroa ovat maakoodi, niin kaksi viimeistä määrittelevät käsittääkseni auton omistajan/haltijan aseman kyseisen suurlähetystön hierarkiassa. Ts. jos toi numero olis 3201 tarkoittais se sitä, että omistaja/haltija on kukkona tunkiolla, herra isoherra, herra ambassadööri.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Uncle Sam sanoi:
Osaako kukaan sanoa seuraavaa juttua varmaksi? Legendaarinen "mä olen kuullut, että" kun kaksi ensimmäistä numeroa ovat maakoodi, niin kaksi viimeistä määrittelevät käsittääkseni auton omistajan/haltijan aseman kyseisen suurlähetystön hierarkiassa. Ts. jos toi numero olis 3201 tarkoittais se sitä, että omistaja/haltija on kukkona tunkiolla, herra isoherra, herra ambassadööri.

edellisen sivun kuvassa on 2 viimeistä numeroa 09. tuskin irakilla on 9diplomaattiautoa käytössä. ja wikipedian kuvassa 2 viimeistä oli 19 joten tuskin noin menevät nuo 2 viimeistä numeroa.

saab 9-7x
saab9-7x.jpg

Zone-sarja -42%
audi_Q7je14.jpg

Audi Q7, näyttää ehkä kuvissa hyvältä, mutta keula on oikeasti ihan saatanan ruma IMO. Jotenkin vaan typerän näköinen, kun keula on niin korkea.
PS. Ottaisin silti ihan mielelläni. :)

174_ford_ka_2.jpg

Tätä onkin varmaan esitelty enemmänki tässä ketjussa. :D

Raiskattu legenda..
Volkswagen-Beetle.JPG

Corolla. Näyttäkää mulle rumempi "uusi" auto.
Toyota%20Corolla034.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tätä mallia ei kait aiemmin tässä ketjussa ollut vielä mainittu... Mielestäni kuuluu sarjaan "täysin käsittämättömät" (= törkeän rumat)

Liitteet

• PT.webp
    PT.webp
    3,7 KB · Katsottu: 1 619
Corolla. Näyttäkää mulle rumempi "uusi" auto.
Oli pakko kokeilla antaa tolle vähän photoshoppia. Puolen metrin madallus ja 20% isommat vanteet tekee ihmeitä, vaikka ei se nytkään kyllä hirmuisen helmi ole. Parani kuitenkin huomattavasti.

Edit: pienensin vähän kuvaa...
attachment.php

Liitteet

• Untitled-1.webp
    Untitled-1.webp
    51,4 KB · Katsottu: 1 847
Corolla on salettiin suunniteltu ekana hatcbackiksi ja sitten lopuksi lisätty vaan tuo perä siihen. Aivan kauhee vaikka miten tuunaisi.

Edit: tietty jos ottais rälläkällä perän irti niin ehkä oksennut ei tulisi..

Vähän parempi. Todella vähän..

En tiedä rumempi mutta vähintään samaa sarjaa on tämä Nissanin muotoiluhelmi Almera. Siis kuka ihmeessä tuosta suostuu ylipäänsä maksamaan mitään?

Meillä on Almera sensation -03, ei mun mielestä mikään ruma, verrattuna siihen teijän kommunisti ladaan. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom