Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
vilma-liina sanoi:
140101z.jpg

Tuo Meganen perä on vaan niin ruma. Ei totu silmä millään siihen.

:itku: Juuri ostin tommosen. Noh, olen itsekkin naureskellut tuolle perälle, mutta sain niin hyvän kaupan, ettei voinut olla ostamatta :D

Zone-sarja -42%
En tiedä onko Subarulta XT ja vanhin Leone mainittu jo,mutta jokatapauksessa etenkin XT erittäin kuumottavan oksettava potta.

battleaxe sanoi:
Ei toi must mikää hirveen ruma oo... samaa tasoa, ku muutki uudet autot

Joo mustakin tuo on ihan hyvännäköinen ja jotenkin livenä vielä hienompi kuin kuvassa.
Mustana.
Ja jos välttämättä haluaa niin pientä vanteen muutosta ja esim katetta alle niin muuttuu paljon sporttisemmaksi tuo perheautotyylinen pirssi.
Itse vieläpä aattelin hankkia tuollaisen.:)

Volvo 480:nen ja kaikki muutkin volvon vanhemmat "sporttiviritykset" :urjo:

Liitteet

• 480.webp
    480.webp
    52,5 KB · Katsottu: 426

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siinä. Rumin auto mitä ikinä on tehty. Toi maalaamaton alumiinikorikin on todella mahtava. NOT!

DeLorean:
DeLoreanissa kori on harjattua rosteria. Imo tuon ajan autoihin verrattuna hieno.

Tässäpä juustohöylä. Muutkin samanlaiset saa selkäkarvat nousemaan. (pontiacit yms)
sharan.jpg

Monta omalla tavallaan kaunista autoa olette tässä rumiksi haukkunut. Mutta makuasioista ei (kai) voi kiistellä. Tietty oli tuolla jotain todella hirvityksiäkin joukossa joista ei mitään hyvää suurennuslasillakaan löydä.

Onhan täällä monet klassikko autot haukuttu kyllä. itse tykkään enemmän 85-95vm valmistettuista urheiluautoista, niissä on vielä tehot tallella ja eivät näytä näiltä nykyajan avaruusaluksilta.

nevahood sanoi:
DeLoreanissa kori on harjattua rosteria. Imo tuon ajan autoihin verrattuna hieno.
Jaa. Jossain tv-ohjelmassa joskus sanottiin sen olevan alumiinia. Mutta ei sitten. On se ehkä siihen aikaan ollutkin hieno, nykyään lähinnä korni jollain tavalla.

siit ei kyl pääse mihinkää et saabit vuosimallii -99 tai vanhemmat(suunnillee) sekä vanhat volvot on rumimmat autot:D

Suositut

Back
Ylös Bottom