rullaluistimia ostamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Näin kesän tullen ois aika ostaa uudet luistimet, kun nuo vanhat on tosissaan vanhat...En oo vielä pahemmin paikallisia urheiluliikkeitä kierrellyt, mutta huomasin että tuolla hobbyhalllissa ois myytävänä tollaset Roller Derby RTX-700 -rullaluistimet hintaan sataviisysi. Onko kellään mitään tietoo onko hintaan nähden miten hyvät?Ainakin päällepäin näyttäs ihan hyviltä ja laakerit näkyy olevan Bevo ABEC-7,eli varmaan pyöriivät ihan hyvin?

Jos joku tietää jotain kyseisistä luistimista, voi ystävällisesti auttaa mua asiassa...:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Andree
Näin kesän tullen ois aika ostaa uudet luistimet, kun nuo vanhat on tosissaan vanhat...En oo vielä pahemmin paikallisia urheiluliikkeitä kierrellyt, mutta huomasin että tuolla hobbyhalllissa ois myytävänä tollaset Roller Derby RTX-700 -rullaluistimet hintaan sataviisysi. Onko kellään mitään tietoo onko hintaan nähden miten hyvät?Ainakin päällepäin näyttäs ihan hyviltä ja laakerit näkyy olevan Bevo ABEC-7,eli varmaan pyöriivät ihan hyvin?

Jos joku tietää jotain kyseisistä luistimista, voi ystävällisesti auttaa mua asiassa...:thumbs:

Ei mitenkään pahan hintaiset ominaisuuksiin (ABEC-7 & alumiinikisko) nähden, mutta... Tuota merkkiä en ole kuullutkaan, ja ainakin itse hakisin mieluummin jonkun tunnetun valmistajat monot. K2 tai Salomon. Esim. K2 Cadence luistimia möivät Aleksanterinkadun Intersportissa viime viikonloppuna hintaan 119,-

http://www.k2sports.fi/skate?pid=7052&kat=1.0

Originally posted by Andree

Olen ks. luistinmallin tyytyväinen omistaja ollut jo kuukauden verran. bongasin kanssa hobbarin kuvastosta kyseiset Roller Derbyt ja kävin niitä uteliaisuudesta katsomassa. Ympäri liikettä luisteltuani vartin verran olin vakuuttunut -> ostin ne. Ovat tosi laadukkaat, vaikkei mikään ns.valtamerkki olekkaan. Jos sulla on normaali tai kapea lesti, niin ne todennäköisesti istuvat tosi hyvin, mutta leveä lestiselle ja korkea jalkapöytäiselle voi tulla ongelmia. Luistimessahan on foam-tyyppinen muovautuva sisäkenkä, joten ne mukautuu jalkaan tosi hyvin. ABEC-7:n laakereilla niillä rullaa tosi nätisti ja pehmeästi ja lisäksi noi luistimet on vielä ulkonäöllisestikkin helv. hyvän näköiset. Mulla on kymmenkunta luistelu kertaa takana ja ei voi kyllä mitään moitteen sanaa sanoa noista RTX-700:ta :)

p.s Hobbarissahan on hyväpuoli sekin, että voi maksaa osamaksulla + pienet korot.

Pitäis uusia itsekkin luistimet, lähinnä katson seuraavia ominaisuuksia:

-kiskon pituus, ja alumiiniä tietty
-renkaitten koko (80mm+ on ihan ok)
-mukavuus jalassa

Kaksi ensimäistä ominaisuutta vaikuttavat nopeuteen. Ja koska jalat ovat aika yksilöllisiä niin viimeinen on ehkä tärkein kaikista, kannattaa ostaa semmoinen luistin mikä tuntuu hyvältä jalassa.

Originally posted by elukka
Miten toi pitää laske että siitä saa pienet korot:confused:

Oletkos smartass:david: vai etkö oikeasti tajua? Tarkoitin että vaikka ostaa osamaksulla niin kokonaishinnaksi ei tule paljoa enempää kuin käteishinta = pieni vuosikorko. (muistaakseni jotain 10 Erkkiä extraa)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom