RUK ja treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lazki
  • Aloitettu Aloitettu
Wildemar sanoi:
Allrighty! Olitko Upinniemessä peruskoulutuskauden? Eikös tuolla merivoimissa metsäkeikat ole aika vähissä niin ei tarvitse liiemmin stressata lihan poispalamisesta? :)

En ollut, vaan tuolla Saaristomeren Meripuolustusalueen puolella. Metsäkeikkojen määrä riippuu pitkälti aselajistasi. Ei sitä nyt ihan noin voi yleistää, kyllä niitä on tietyissä paikoissa jopa uskomattoman paljon. Eli niitä et vältä menemällä Merivoimiin, siis rannikkojoukkojen puolelle.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flyboy

Wildemar: Mä olin suomenlinnassa RUK:n ja muuten upinniemessä laivaston leivissä inttiajan.. Suomenlinnassa pelas vapaat hyvin ja oli hyvä käydä illalla stadissa salilla, sillon Gold'silla vuonna -99. Jos meet laivalle palvelusajaks ni ruoka on hyvää ja sitä sai tarpeeks! :) Omia eväitä oli myös helppo ottaa mukaan, ku siel oli omat jääkaapit! Hiukka muut ihmetteli ku roudas lomilta raejuustot mukaan! :kippis1:

flyboy sanoi:
Wildemar: Mä olin suomenlinnassa RUK:n ja muuten upinniemessä laivaston leivissä inttiajan.. Suomenlinnassa pelas vapaat hyvin ja oli hyvä käydä illalla stadissa salilla, sillon Gold'silla vuonna -99. Jos meet laivalle palvelusajaks ni ruoka on hyvää ja sitä sai tarpeeks! :) Omia eväitä oli myös helppo ottaa mukaan, ku siel oli omat jääkaapit! Hiukka muut ihmetteli ku roudas lomilta raejuustot mukaan! :kippis1:

Sanoisin, että kuulostaa erittäin lupaavalta. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom