Ensinnäkin, onnittelut RUK:uun pääsystä! :kippis1:
Joo, suosittelisin minäkin RUK:n aikana keskittymään siihen itse teorian ja käytännön koulutukseen, eli itse asiaan. Tietyissä tapauksissa tuo on jopa aika määräävää aikaa sen suhteen, mikä palveluspaikkasi tulee olemaan johtajakaudella. J-kaudella aikaa treenaamiseen on ainakin suhteellisesti eniten.
Waldemarille: Suosittelen lämpimästi! Merivoimissa on, toki paikasta riippuen, hieman eri meininki. Meriupseeri on herrasmies ja koulutus sen mukaista.. ;) Nojoo. Kausittaistapa se treenaamaan ehtiminen/jaksaminen oli sielläkin, mutta Suomenlinnan salilla ehdin ainakin itse, hammasta välillä purren väsymyksen keskellä käymään kohtalaisen mukavasti, metsäkeikkoja ja muita harjoituksia lukuunottamatta. Tulipa sitä myös iltavapailla käytyä Stadin puolella treenaamassa.
Tavoitteita on toki erilaisia elämässä, mutta kuten tuossa joku sanoi, treenaamaan ehdit lopun elämääsi. RUK-aika on kuitenkin ainutkertaista ja muista myös se, mistä joukosta sinut sinne valittiin. Kannattaako tuona aikana keskittyä treenaamiseen? Minusta ei. Sinulla on kuitenkin siellä paljon opittavaa. Aika tulee ihan varmasti myös olemaan mieliin painuvaa, josta usean hetken tulet varmasti muistamaan läpi elämäsi.
:jonkunmielestäturhaavouhotusta: