Rss!

Moikka!

Minun pitäisi löytää lisäosa PHP-CURL! Kun tarkoitus on saada syötteen kautta tiedot eri sivustojen välillä!"Omien" Onko jollain kokemusta tai tietoa tästä RSS-syötteen kautta kulkevasta tiedon välityksestä!Mulla vielä se ei ole onnistunut! Mulla on käytössä muutamia verkkosivuja,pääasiassa blogi sivuja,joihin tätä syötettä tarvisin!Olen kirjannut kaikki sivut blogilistaan.Se on ihan O.K.!
Mutta kun menen toiselle näistä sivustoille ja kokeilen viedä tässä muodossa juttuja toiselle,niin mulle ilmoitetaan ,että hankkia nämä lisäosat!Kummassakin on käytössä tämä WordPress-toiminta!Onko jotain mitä minun tulisi tietää?Jos ja mikäli on tietoa,niin heittäkää vinkki tänne! Voitteko antaa vielä vinkin,miten avatarin saa tällä sivustolla käyttöön.Mulla oli asetuksissa niin,etten voinut hakea koneeltani mitään avataria! :rock::rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moikka!

Mielenkiintoinen kysymys! Itsellä ei mitään hajua tosta aiheesta! Joku toinen foorumi vois olla pop! Vähintäänkin kannattaa postata tonne tietotekniikkapuolelle eikä tänne yleiselle! Ton avatarin saa kun on vip! Ohjeet löytyy jostain!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom