Royce Gracie takaisin UFC:hen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, paskansyönniks meni...:david:

Hois oli kyllä melkonen pettymys. Miten äijää noin dominoitiin matossa, en käsitä.
Käsittääkseni Hoisilla on soppari K-1:n kaa, että eiköhän se siellä ainakin vielä nähdä. Kukahan puupää sen mma-recordiks oli muuten laittanu 11-0??? Onhan se ennenkin pataan ottanu. Vai eikö "Japanin" matseja enää lasketa, Dana?:rolleyes:

Muuten eventistä löyty hyviäki matseja...
Swickin puolel olin Riggsiä vastaan, ja hyvin kävi.
Sitten Dirty Sanchez sai TAAS mielenkiintosen decisionin. Se duumari, joka antoi 30-27 sille, pitäs ampua. No, Sanchez näytti kuinka yksiulotteinen ottelija se on, shoottia shootin perään. No,tappio tulee kun laitetaan eka huippunimi vastaan, toivottavasti seuraavas matsis.
Veranki puolel olin, ja tankki-Silva hävis. Lupaavalta vaikuttaa kyllä toi Vera.
Samaten symppis Dean Lister vei Sakaraa ku kuoriämpäriä.:thumbs: Saa nähä mitä mies saa MWssä aikaan.

Sit vielä prelimeissä pari hienoo tyrmäystä LW-luokassa. Kaiken kaikkiaan paljon parempi event ku odotin.

nothing sanoi:
Semmoinen pakko lisätä, että yleisö oli kyllä todella hanurista.
Heti kun pienikin tauko ottelussa tai melkein mitä tahansa, niin kauhea buuaus päällä.
Minua ärsytti tuo sama asia. Heti pitäis olla menossa pää kolmantena jalkana päälle tai muuten yleisö buuaa. Kärsimätöntä porukkaa.

ektomorfi sanoi:
Hois oli kyllä melkonen pettymys. Miten äijää noin dominoitiin matossa, en käsitä.
Käsittääkseni Hoisilla on soppari K-1:n kaa, että eiköhän se siellä ainakin vielä nähdä. Kukahan puupää sen mma-recordiks oli muuten laittanu 11-0??? Onhan se ennenkin pataan ottanu. Vai eikö "Japanin" matseja enää lasketa, Dana?:rolleyes:

No eipä toi mikään yllätys ollut, jos näki Roycen matsin Tokoroa vastaan. Royce sai Tokoron backin minuuttien ajaksi muttei saanut mitään aikaan ja muutenkin tuo urhea 143lbs talonmies antoi legendalle kyytiä, pystyssä ja matossa jossa Royce keskittyi lähinnä stallingiin.

Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että oli helventin hauska toi Roycen recordi. Ymmärrän kyllä, että "tappio" HAROLD HOWARDIA (!!) vastaan voidaan unohtaa, mutta Sakuraba-matsin ignoroimista on vaikeampi niellä. Sen lisäksi Tokoro, Yoshida ja Shammy-matsien tasuritkin loistivat poissaolollaan. Kyllähän UFC aina muokkailee noita recordea, mutta tämä meni jo melko mauttomaksi.

Oli muuten hauskaa, kun Rogan hehkutti Roycen voittaneen Yoshidan Japanissa. No eihän voittajasta epäselvyyttä ollut, vaikka tasuri olikin.

Kaiken kaikkiaan tasavallista parempi UFC-eventti, mutta tuo jenkkiyleisö voisi kyllä ampua itsensä. Siinä yksi syy miksi Pride > UFC.

paplo sanoi:
Joku kysyi tässä threadissä että aikooko Royce enää jatkaa UFC:ssä. Matsin jälkeen Joe Rogan kysyi aikooko Royce jatkaa ja Royce vastasi:"I´ll be back" :rock: Eli voisi olettaa että tullaan näkemään Roycea uudelleen.

ei olis kyl tarvis :jahas:

ektomorfi sanoi:
Sitten Dirty Sanchez sai TAAS mielenkiintosen decisionin. Se duumari, joka antoi 30-27 sille, pitäs ampua. No, Sanchez näytti kuinka yksiulotteinen ottelija se on, shoottia shootin perään.

Mitäs mielenkiintoista siinä oli? Homma oli hyvin yksinkertainen, S hyökkäsi koko ajan ja A puolusti. Ainahan se decision on menny sille hyökkäävälle osapuolelle. Ei todellakaan mikään yllätyspäätös. A ei saanut mitään aikaan(paitsi pari munkkiosumaa) ja niidenkin turvin vain loikki karkuun. En sano, että olisin S:n fanittaja, mutta päätös oli silti selkeä.

Aihetta sivuten: Tuntuu jotenkin älyttömältä tuo Hughesille Sherdogissa ilmoitettu pituus 5'9 (175cm - 177cm). Miestä katsomalla arvioisin Hughesin painoksi +85kg, jos pituuden sanottaisiin olevan 177cm... on nimittäin aikamoinen jässikkä. Onhan mies tiukassa kunnossa mutta silti. Sitäpaitsi, k.o. matsin punnitusten yhteydessä Hughes seisoi Roganin vieressä ja näyttivät hyvin saman pituisilta. Rogan on tietääkseni 171cm tjsp.

No, toisaalta, 5'9 / 170lbs ovat myös B.J. Pennin tiedot Sherdogissa ja kaverit ovat kyllä hyvin eri näköisiä, että mistä näistä tietää...

Kyllähän Hughes painaakin +85 kg. Punnitukseen vain pudottaa sen verran reippaasti, että mahtuu 170:iin(täs matsis tosin 175.5).

No joo, jos epätoivoset shootit on 30-27 -voiton arvosia,niin kai sit niin. Sama ku joku potkis tai löis ohi hirveen määrän,niin sit annetaan decisioni sille. Kyllä siinä vähän muutakin arvostellaan, ku hyökkäävyyttä, esim. damagea.
Alession selänki Sanchez sai, koska Alessio hyökkäs (tais olla joku flying knee, jonka heitti).

Anivei, kaverin record on nyt 17-0... Olisko aika otella todellista huippua vastaan? BJ tai Karo? Sen mä haluan nähdä.

Katsokaas ton matsin loppu.Näyttäis vielä siltä et Royce taputti oikealla kädellä mattoa juuri ennen tuomarin keskeytystä.No voipi olla et näin väärin.:jahas:

ektomorfi sanoi:
No joo, jos epätoivoset shootit on 30-27 -voiton arvosia,niin kai sit niin. Sama ku joku potkis tai löis ohi hirveen määrän,niin sit annetaan decisioni sille. Kyllä siinä vähän muutakin arvostellaan, ku hyökkäävyyttä, esim. damagea.
Alession selänki Sanchez sai, koska Alessio hyökkäs (tais olla joku flying knee, jonka heitti).
Nojoo, mutta siinävaiheessa, kun matsit voitetaan juoksemalla 3 erää karkuun (Alessio), minä lopetan koko lajin katsomisen.
Jos kuuntelit vaikka kommentaattoreita, ni ne hokivat koko matsin ajan, että Alession pitää hyökätä, jos haluaa saada jotain aikaiseksi, mutta sitä ei koskaan tapahtunut. Takedownien puolustaminenkaan ei kauheasti vaadi, kun on kokoajan lähdössä karkuun... kamalaa katseltavaa tollanen pelkuritouhu. Eikä sen puoleen Diegokaan kyllä paljon vakuuttanut, mutta oikein tuomittu se oli IMO.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nojoo, mutta siinävaiheessa, kun matsit voitetaan juoksemalla 3 erää karkuun (Alessio), minä lopetan koko lajin katsomisen.
Jos kuuntelit vaikka kommentaattoreita, ni ne hokivat koko matsin ajan, että Alession pitää hyökätä, jos haluaa saada jotain aikaiseksi, mutta sitä ei koskaan tapahtunut. Takedownien puolustaminenkaan ei kauheasti vaadi, kun on kokoajan lähdössä karkuun... kamalaa katseltavaa tollanen pelkuritouhu. Eikä sen puoleen Diegokaan kyllä paljon vakuuttanut, mutta oikein tuomittu se oli IMO.

Ihan samaa mieltä olin tuosta, itekin tuskastuin ku Alessio ei ollu aggressiivisempi. Lähinnä sitä 30-27 -tuomaria ihmettelin, mun mielest se olis voinu mennä 28-29 kummalle tahansa. Eiköhän tässä mun marinassa paina sekin, että haluan Sanchezin häviävän mahdollisimman pian, mutta se vetää rimaa hipoen voittoja. :curs: :lol2:

Tosta Roycen taputuksesta...
Luin muualta jo tota spekulointia, ja tsekkasin samantien (kuten myös ton hidastuksen). En oo vakuuttunu. Aikamoista räpellystä tuota ennenki oli, ja jos pitäis valita jompikumpi, niin sanoisin et ei taputtanut. Varsinki ku se ei aiemmin taputtanu, kun Hughes väänsi sen kättä suht rankasti. Uskon, et sen ylpeys ei olis sallinu taputusta.

aelioe sanoi:
No eipä toi mikään yllätys ollut, jos näki Roycen matsin Tokoroa vastaan. Royce sai Tokoron backin minuuttien ajaksi muttei saanut mitään aikaan ja muutenkin tuo urhea 143lbs talonmies antoi legendalle kyytiä, pystyssä ja matossa jossa Royce keskittyi lähinnä stallingiin.

Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että oli helventin hauska toi Roycen recordi. Ymmärrän kyllä, että "tappio" HAROLD HOWARDIA (!!) vastaan voidaan unohtaa, mutta Sakuraba-matsin ignoroimista on vaikeampi niellä. Sen lisäksi Tokoro, Yoshida ja Shammy-matsien tasuritkin loistivat poissaolollaan. Kyllähän UFC aina muokkailee noita recordea, mutta tämä meni jo melko mauttomaksi.

Oli muuten hauskaa, kun Rogan hehkutti Roycen voittaneen Yoshidan Japanissa. No eihän voittajasta epäselvyyttä ollut, vaikka tasuri olikin.

Kaiken kaikkiaan tasavallista parempi UFC-eventti, mutta tuo jenkkiyleisö voisi kyllä ampua itsensä. Siinä yksi syy miksi Pride > UFC.

Eikös Ufc ilmoittanut Gracielle "Octagon Recordin" ja Gracien tappiot/tasurit on tullut kehässä käydyissä matseissa. Aika ovelaa kiertämistä.:eek:

Tomppeli sanoi:
Eikös Ufc ilmoittanut Gracielle "Octagon Recordin" ja Gracien tappiot/tasurit on tullut kehässä käydyissä matseissa. Aika ovelaa kiertämistä.:eek:

Itsekkin ajattelin, että UFC ekaksi ilmoittaisi Roycen UFC-recordin, mutta kun sekin on (tai siis oli) 11-1-1. No samapa tuo, tuohon on jo ehtinyt tottua että UFC voi recordiksi laittaa mitä sattuu.

Joopa joo no Mike on harvoin oikeassa kun MMA:han tulee mutta ainakin osasi sanoa että Royce ei taputa helpolla. Aika taidolla ja voimalla se Hughes väänteli heiveröisen Roycen kättä mutta ei taputtanut.

Joo niinkun olen useaan todennut legendat kuuluvat lasikaappiin oman aikansa kohdalle ja Hughes kyllä osoitti kaapin paikan melko tarkasti.

Royce oli yhden tempun poni aikoinaan ja ei ole paljoa ajan myötä parantunut. Hänen taidoillaan kyllä voitettiin 90-luvun alun karate-pellet mutta nykypäivän MMA-ottelijat voittavat hänet armotta. Roycen BJJ on kyllä kovaa luokkaa mutta yhdistettynä heikon fysiikan (hyvä jäsenten liikkuvuus tosin), olemattoman striking ja takedown/wrestling skillien kanssa ei hänestä ole vastusta nykypäivän ottelijoita vastaan. Eikä ikäkään kyllä yhtään asiaa helpota.

Mike : Ensi kerran ku Shamrock ottaa matsia niin valitse rohkeasti vastustajalle voitto. Niin siinä kuintenkin käy aivan samoin kun on käynyt viimesei 6 vuoden aikana joka kerta. Legenda tai ei kyvyt ei riitä enää nykypäivän kavereita vastaan. 90-luvun alussa hän oli ainoa kaveri UFCssä jolla oli japanista MMA-verrattavaa kokemusta ja siksi pärjäsi täysin kokemattomia vastaan. Ei ole paljoa oppinut sen jälkeen ja ikäkin alkaa painaa.

Äkkiä threadia vilkaistuani palstan kamppailuosaston kirjoittajat tuntuvat olevan vähän realistisempaa väkeä kuin usealla MMA-boardilta löytyy. Gracien valitsijoita oli huomattavasti vähemmän kuin muualla.:rock:

No odotetaan nyt jos Tito vs Shamrock 2 toteutuu niin nähdään kuinka monta :david: - löytyy jotka kehtaavat tänne kirjoittaa että valitsevat Kenin voittamaan.:lol2:

30207.jpg

Oli kyllä selkeästi asiat kerrottu ^

Mitä Titon ja Shamrokin matsiin tulee niin se oli aivan yksipuolista myllytystä viimeksikin. Pahaa teki katsoa kun Ken otti selkäsaunaa. Ei vanha Ken-pappa ainakaan kehittyä enää voi, joten hassusti käy uusinnassakin.

Tuskin noissa uusinnoissa on muuta intressiä kun raha. Turhaa ottelijoita kuitenkaan arvostella kun kyllä sinne häkkiin kiipeäisi moni ex-suomalaisottelijakin jos 100000 taalaa tulisi kipukorvauksia.

Toivottavasti Titon polvi vaan ei oo niin romuna, et nähdään löysä matsi. Mä haluan nähdä stoppagen. Tosin kolmen erän matsis se on vaikeeta. Kyllähän Kentsu kesti 3 erää viimekskin, ja oli kuulemma silloin itse puolikuntoinen.

No Alessio jo kerran meinas potkasta Sanchezia päähän kun se konttas nelivetoa maassa mutta muisti viimehetkellä että eipäs saakkaan UFCssä potkia maassa olevia. Painijoita suosii kivasti kun voi shoottailla ihan rauhassa ja vastustaja ei voi monottaa tai antaa polvee naamaan jos meneekin nelivedoksi.

Olisihan Alessio voinut vähän enemmän yrittää kun eivät taida UFC tuomarit paljon laskea teknisten voittojen puoleen = torjutaan/väistetään vastustajan kaikki tekniikat ja naputetaan heiveröisiä osumia itse. 3 erä melkein tärväytyi kokonaan Sanchezin ratsastaessa Alessiota pystyssä jonka olisi voinut kyllä jo parin minuutin jälkeen keskeyttää kun Sanchez ei edes tehnyt mitään. En paljon pisteita jakaisi selkään pääsystä kun ei saa edes vastustajaa kaadettua saatikka mitään submission holdia. Enpä ole rear naked chokia seisoessa vielä kertaakaan nähnyt muutenkaan.

En minä kauheasti pisteitä Sanchezillekaan antaisi kun mies ei onnistunut takedowneissa tai striking puolella oikeastaan kertaakaan vaikka yritystä oli anakin takedowneihin.

AG+ sanoi:
-Enpä ole rear naked chokia seisoessa vielä kertaakaan nähnyt muutenkaan.-

MMA:ssa? Ainakin Hughes taputti Triggin moisella heidän ensimmäisessä matsissa.

rusakko-600 sanoi:
MMA:ssa? Ainakin Hughes taputti Triggin moisella heidän ensimmäisessä matsissa.

Joo ei nämä ole mitään harvinaisuuksia. Viime vuoden puolella Pe De Pano kuristi jonkun japskin (Kunihara?) ja Blanket-Koscheck teki saman Pete Sprattille.

Suositut

Back
Ylös Bottom