Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä sitä turhaa tupista jos ei ole mitään sanottavaa, niinhän se meinaa olla.

Jotta tämä nyt ei ihan kuolis pystyyn, niin suositelkaas hyvää ja kohtuuhintaista hierojaa täältä Rovaniemeltä. Olen nyt käynyt fysioterapeutilla kymmenisen kertaa ja tuntuu, että siitä ei ole ollut mitään hyötyä. Joku kunnon kovakätinen hieroja, joka vielä tietää vähän punttiukon vammoista, voisi olla parempi omalle kohdalle.

^Eihän fysioterapeutit mitään hierojia olekaan.

Jotta tämä nyt ei ihan kuolis pystyyn, niin suositelkaas hyvää ja kohtuuhintaista hierojaa täältä Rovaniemeltä. Olen nyt käynyt fysioterapeutilla kymmenisen kertaa ja tuntuu, että siitä ei ole ollut mitään hyötyä. Joku kunnon kovakätinen hieroja, joka vielä tietää vähän punttiukon vammoista, voisi olla parempi omalle kohdalle.
Aspin Juha. Osaa asiansa.

Mitä sitä turhaa tupista jos ei ole mitään sanottavaa, niinhän se meinaa olla.

Ite käyny muutamat kerrat hierottavana Heikkilän Jukalla. Ei ole paljon vertailupohjaa hierojista, mutta asiansa Jukka osaa. Paikka löytyy Ounasjoentieltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs on Rovaniemen paras sali, jos yrittää jotakuinkin tosissaan treenata? Ei oikein mikään sisustus kiinnosta, vaan laitteisto.

Mahdollisesti muuttamassa Rolloon taas.

247:sta itsekin pidän eniten. Harkitsin Acticin salikortin hankkimista, kun se uintimahdollisuus kiinnosti, mutta tutustumiskäynnin jälkeen mieli muuttui ihan täysin. Kanssatreenaajien keski-ikä oli lähempänä 60:ntä ja laitteita sai käyttää vain Nautilus-menetelmällä (eli 10-15 toistoa per laite ja yksi sarja), jonka jälkeen piti antaa tilaa seuraavalle. Mieluummin reenailen salilla, jossa saa tehdä rauhassa 2-4 sarjaan ilman, että vihaiset mummot alkaa tuijjaamaan.

GymEverybodystä en pidä, koska se on niin täyteen ahdettu. Totta sitä mettälapin kasvattina kaipaa vähän hengitystilaakin itselleen, ja Arctic 247 tarjoaa sitä :D

Acticin suurin vika on vapaapaino treenamisen olemattomuus. Se 15 kilon tankokin pännii. Jos siellä ois kunnon vapaat painot niin treenaisin siellä aina dieetti jaksot ton uinnin takia. En tiedä miten täynnä se nykyään on, mutta 4 vuotta sitten siellä sopi ihan hyvin treenaamaan. Ählämit on kuulemma sen vallottanu nykyään..

Kyllä siellä saa ihan vapaasti treenata, mitä oon kuullut. Tai on ainaki höllennetty otetta :D

Mutta eipä oo APC:n (;)) voittanutta. Kaikki pakkislaiset pakkispaidat päällä kattomaan kisoja!

Meikä ainakin sai niin julmia katseita, kun pidin sarjojen välissä 30sek tauot, että ainakin se vanhempi väestö uskoo nautilus-menetelmään ihan perinjuurin :D
Vapailla painoilla toki sai olla aivan rauhassa, koko reenin aikana kukaan muu kuin minä ei niihin edes koskenutkaan. Mutta ei, varmasti hyvä sali joillekin ja kunnon aerobiset laitteet löytyy. Venyttelyhuonekin oli ihan jees lisä, mutta toisaalta venytellä voi omalla kämpilläkin ja juoksumatolla voi hölkkäillä ilman telkkaria.

Millä salilla voisi käydä Rovaniemellä treenaamassa, jos on vierailemassa kaupungissa? Vapailla painoilla ja kertamaksuilla pitäisi päästä kuntoilemaan, mutta ovatko kaikki Rovaniemen kuntosalit nykyään jäsensaleja, joihin ei ole asiaa ilman jäsenyyttä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom