Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt pisti hieman vituttamaan että hain jo kortin Everybodylle. Tosin matkaa olisi kilometrin verran enemmän APC:lle, ettei siellä välttämättä kehtais talvella käydä.

Osoite näkyi olevan väärin. Salin osoite on Varastotie 1, ei Valtakatu 1.
Valtakatu 1:stä löytyy Poliisilaitos, jonka salille ei kortteja niin vain ostella. :)

Niinpäs olikin laitettu väärin...Ulkopaikkakuntalainen saattaisi olla ihmeissään kun tuon mainoksen lukee ja suuntaa Valtakatu 1:een korttia hakemaan :)

Kuulinpa semmostaki että Everybody laajentaa alakertaan lisää ja sinne tulee niitä JiiPeen salin vanhoja laitteita... Eihän tässä enää tiiä mitä tekkee :D

Kuulinpa semmostaki että Everybody laajentaa alakertaan lisää ja sinne tulee niitä JiiPeen salin vanhoja laitteita... Eihän tässä enää tiiä mitä tekkee :D

No käy kokeilemassa treeniä uudella apc:llä..Itse ainakin huomaan jo yhdestä kerasta onko mun paikka vai ei..

Kyllä täytyy myöntää, että Rovakadun kellaria tulee ikävä. Se oli puitteiltaan aivan loistava paikka reenata!

Joo, niin tulee. Ja sitä paksua tankoa ja hyper reverseä, ovat roudanneet ne kemiin :curs:

Kaippa se pitää nautilukselle lähteä harrastamaan joogaa niissä laitteissa :D

Mitä täällä rollossa oikein tapahtuu? Koko keskusta täynnä autoja, jotka ajelee hätävilkut päällä!!

Tulipas eilen käytyä uudessa APC:ssä ja mä ainakin tykkäsin, mukavan iso tila ja laitteita oli jos jonkinlaisia. Eikä ollut kyllä paljoo porukkaa, hyvä minulle, huono salin pitäjille? :thumbs:

Tulipas eilen käytyä uudessa APC:ssä ja mä ainakin tykkäsin, mukavan iso tila ja laitteita oli jos jonkinlaisia. Eikä ollut kyllä paljoo porukkaa, hyvä minulle, huono salin pitäjille? :thumbs:

Mihin aikaan kävit? Ite käyn aamupäivällä, eikä silloin ole juuri tungosta...Huono homma jos ei muinakaan aikoina porukkaa riitä :(

Mihin aikaan kävit? Ite käyn aamupäivällä, eikä silloin ole juuri tungosta...Huono homma jos ei muinakaan aikoina porukkaa riitä :(

Menin joskus öö 16:30 aikoihin niin tais olla 4 reenaamassa mun lisäksi, kun lähdin niin tilanne oli sama saman verran tuli tilalle kuin lähtikin. Toivottavasti tosiaan pysyy pystyssä. Aattelin tossa kun rovakadulla kävin että taidan käydä vaihteeksi everybodyllä kunhan kortista loppuu kerrat mutta tykästyin noihin uusiin tiloihin että taidan jättää everybodyn tuonnemmaksi. En tosin käy kuin kerran viikossa "ulkopuolisilla" saleilla kun saa viikolla käydä ilmaiseksi töissä salilla.

Jees nyt on saatu rovaniemelläkin puntti hommat alkuun taas. Liikunnanohjaaja koulutuksessa olen, joten luontaisesti salivalinta on santa sportin sali, koska siellä saan nyt sit ilmaseksi käydä ja ihan tarpeeksihan tuolta vermeitä mulle asti löytyypi ainakin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom