Henkilökunta on paikalla arkisin klo 12-20......näky olevan nettisivutkin päivitetty. www.apc.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkilökunta on paikalla arkisin klo 12-20......näky olevan nettisivutkin päivitetty. www.apc.fi
Osoite näkyi olevan väärin. Salin osoite on Varastotie 1, ei Valtakatu 1.
Valtakatu 1:stä löytyy Poliisilaitos, jonka salille ei kortteja niin vain ostella.
Kuulinpa semmostaki että Everybody laajentaa alakertaan lisää ja sinne tulee niitä JiiPeen salin vanhoja laitteita... Eihän tässä enää tiiä mitä tekkee :D
No käy kokeilemassa treeniä uudella apc:llä..Itse ainakin huomaan jo yhdestä kerasta onko mun paikka vai ei..
Kyllä täytyy myöntää, että Rovakadun kellaria tulee ikävä. Se oli puitteiltaan aivan loistava paikka reenata!
Joo, niin tulee. Ja sitä paksua tankoa ja hyper reverseä, ovat roudanneet ne kemiin :curs:
Kaippa se pitää nautilukselle lähteä harrastamaan joogaa niissä laitteissa :D
Ihan mutulla, liittyisköhän jotenkin siihen "korttelirallin" suitsemiseen?
Tulipas eilen käytyä uudessa APC:ssä ja mä ainakin tykkäsin, mukavan iso tila ja laitteita oli jos jonkinlaisia. Eikä ollut kyllä paljoo porukkaa, hyvä minulle, huono salin pitäjille? :thumbs:
Aika hiljasta siellä taitaa olla, kaveri kävi siellä lauantaina puol 8 ja oli siellä yksin. Toivottavasti pysyy kuiten pystyssä.
Mihin aikaan kävit? Ite käyn aamupäivällä, eikä silloin ole juuri tungosta...Huono homma jos ei muinakaan aikoina porukkaa riitä :(