Roskaruoka ennen reeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Moro

Muistelisin että jos roskaruokaa tai jotain todella rasvaista syö hirveesti pari tuntia ennen reeniä, niin se vaikutti jonku verra siihen ettei jaksa. Ite tuli tänään ainaki vedettyy pari tuntii enne reeniä hesen safkaa oikee urakalla ku ei muuta kerenny, niin penkissä meni vain 3x painolla jolla viime reenissä 4x ja 2x sarjaa ei nyt edes jaksanu, viimeksi 1 meni ja tokassa kaveri autto, tosin väsymystäki oli jonku verran ennen reeniä.

Mutta ois kiva vaa tietää onko tossa jutussa perää.. kun näitä juttuja riittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olin kebabilla ennen kungfu-treenejä... hölmöä, niin... sitten treenatessa alkoi hikoiluttamaan huomattavasti enemmän ja hengästyin tavallista häiritsevämmin.
kyseessä oli siis pääasiassa aerobinen harjoittelu, eikä kebab vielä alussa tehdyn lihasverryttelyn yhteydessä alkanutkaan häiritsevästi hengästyttämään, vaan vasta siinä vaiheessa kun kehon ja mielen piti olla samadhissa :this is humor:

punttitreeneillä en ole tuollaista koetta ole tehnytkään, enkä tee.
Tuolla edellä mainitsemassa paikassa neuvottiin että kevyt ruokailu
vähintään tuntia ennen treeniä, raskaampi 2h. tästä olen sittemmin
pitänyt kiinni, niin punttiksen kuin aerobisenkin ollessa kyseessä.

Viime perjantaina tuli vedettyä hesessä normiateria, paitsi vedellä. Reilu 2h ennen treeniä söin ja treeni kulki loistavasti ennen kuin loukkasin itseni. (uudet sarjaenkat)

Enpä muista muita kertoja, olenko syönyt roskaruokaa ennen treeniä. En usko, että sillä on juuri mitään vaikutusta. Enemmänkin ehkä, jos on aerobispainotteinen treeni.

Mutta niitä roskaruokiahan ei usein sitten syödäkään, muista se.

Juu juu... siis en ite syö kun todella harvoin ehkä kerran kuussa, harvoin niinkään usein, tänään vaa vedettii kaverin kanssa kunnon setit ku 1mega ja 2 juustoa :D sen jälkeen oli niin ähky olo vaan ja ihmetytti miten penkki tänää sattu menee nii heikosti, tosin onha noita heikkoja päiviä välillä, yli kuntoa kuitenkaaan ole, uuden ohjelman alotin pari vkoa sitte, lepoa tullu aina 2pvä välissä, 2-3x viikossa reennaillu, ihan sen mukaa miten on paikat palautunu.

Itse syön minkä tahansa aterian 3-4tuntia ennen treeniä, lähempänä treenejä olo tulee tukalaksi kun peräpää alkaa antamaan heräämisen merkkejä, lieneen hyvän aineenvaihdunnan kirouksia/etuja. Tuolla aikavälillä kerkee vielä ennen treenejä tyhjäämään itsensä, eikä tarvitse keskittyä kahteen päähän samaan aikaan.

Kannattaa noita Hesen aterioita sitten vedellä tosiaankin mieluummin treenin päälle kun alle. Eikös ne vasta ole testannut että Big Mac ateria on anabolisempi kuin mitkään anaboliset lääkkeet itsessään.. ellen väärin muista.

Edit. vaikka McDonaldsin tuotteilla testaavat niin uskon että samaan tapaan tuo kerrosateria on anabolinen tai jopa enemmän koska se kastike on niin hyvää ;) :rock:

Cader sanoi:
Itse syön minkä tahansa aterian 3-4tuntia ennen treeniä, lähempänä treenejä olo tulee tukalaksi kun peräpää alkaa antamaan heräämisen merkkejä, lieneen hyvän aineenvaihdunnan kirouksia/etuja. Tuolla aikavälillä kerkee vielä ennen treenejä tyhjäämään itsensä, eikä tarvitse keskittyä kahteen päähän samaan aikaan.

Sama täällä, en ainakaan ole huomannut eroja siinä. Onko se 3-4 tuntia ennen treeniä vedetty ateria rahkakombo, työpaikan safkaa vai roskaruokaa. Jos syön mitä tahansa reilummin pari tuntia ennen reeniä niin ei varmasti kulje reenit.

mulla ainakin mäkkisafkan nopeat hiilarit ja rasva (lähinnä siis ranskalaiset) tekee helvetin löysän ja väsyneen olon..

Jaunty sanoi:
Moro

Muistelisin että jos roskaruokaa tai jotain todella rasvaista syö hirveesti pari tuntia ennen reeniä, niin se vaikutti jonku verra siihen ettei jaksa. Ite tuli tänään ainaki vedettyy pari tuntii enne reeniä hesen safkaa oikee urakalla ku ei muuta kerenny, niin penkissä meni vain 3x painolla jolla viime reenissä 4x ja 2x sarjaa ei nyt edes jaksanu, viimeksi 1 meni ja tokassa kaveri autto, tosin väsymystäki oli jonku verran ennen reeniä.

Mutta ois kiva vaa tietää onko tossa jutussa perää.. kun näitä juttuja riittää.
höpö höpö...ei se penkki roskaruuan takia takkua, koita vaikka olla tekemättä sarjoja joka kerta loppuun.. :david:

metalman sanoi:
mulla ainakin mäkkisafkan nopeat hiilarit ja rasva (lähinnä siis ranskalaiset) tekee helvetin löysän ja väsyneen olon..

Ei ne ranskalaiset nyt taida ihan maailan nopeinta hiilaria kuitenkaan olla (tosin ei hitaintakaan). Kyllä sen suurimman nopeiden hiilarien annoksen saa jos juo sen aterian kanssa limpparin. Itellä tulee aina juotua se light versio niin säästyy tältäkin.

ei ne nopeinta hiilaria olekkaan, mutta kuitenkin todella nopeaa varsinkin kun melkeinpä aina muulloin hiilarit otetaan kaurasta ja muista hitaista lähteistä. en ole myöskään pitkilleen juonut sokerilimpparia, pelkkää lightiä. sokerilimppari on jotenkin imelän makuistakin kun taas light on raikasta.

piti ihan käydä katsomassa tuolta mäkkärin sivuilta. isoissa ranskalaisissa on 1700kJ ja 21g hiilaria, kun taas isossa kokiksessa on 900kJ. eli juomassa on hiilareita eniten mutta ranskalaisissa energiaa kuitenkin tuplasti. itselläni ehdottomasti rasva, suola ja hiilarit tekee sen väsyneen ja vetämättömän verensokerit-huippuun-olon.

Cader sanoi:

Sama täällä. En todellakaan pysty nostamaan painoja, (tai edes lämmittelemään) jos ruokailusta on alle 3 tuntia. Röyhtäykset, vatsan purinat ja tienkin tuo mainittu heräily... Aineenvaihduntani onkin kyllä mielettömän vilkasta. Onneksi tämäkin asia on vain syytä tiedostaa. En myöskään voi juoda treenin aikana suullista enempää, oli mikä oli. Yrjö lähtee lentämään aika tehokkaasti viimeistään siinä vaiheessa, kun teen taljassa vatsoja omalla painolla. :urjo: Ei kiva.

Topiciin palatakseni en ole huomannut mitään eroa siinä, onko ruoka roskaruokaa vai tavallista ruokaa, kunhan se syödään hyvissä ajoin ennen treeniä. Olisikohan syynä liian pieni tauko ruokailun ja treenin välissä? (Jos nyt ylipäänsä ei ole kyse vain tavanomaisesta notkahduksesta) Tärkeämpää tuntuu olevan se, mitä syö treenin jälkeen ja treeniä edeltävänä päivänä. Hmh. Olikohan se mun aineenvaihdunta sittenkään nopea? :lol2:

Just eilen oli kyllä niin löysä olo ku alotti, mutta en tykkää jättää tekemättä reeniä jos on tarkotus tehä :)

metalman sanoi:
piti ihan käydä katsomassa tuolta mäkkärin sivuilta. isoissa ranskalaisissa on 1700kJ ja 21g hiilaria, kun taas isossa kokiksessa on 900kJ. eli juomassa on hiilareita eniten mutta ranskalaisissa energiaa kuitenkin tuplasti. itselläni ehdottomasti rasva, suola ja hiilarit tekee sen väsyneen ja vetämättömän verensokerit-huippuun-olon.

Totta. Ehkä mä olenkin huono kommentoimaan tähän mitään, kun en yleensäkään niitä ranskalaisia näissä paikoissa syö. Vaan jos mäkkäriä tai heseä käytän, on se safka mulla hampurilaiset ja light-cokis.

Amerikan Jeesus sanoi:
Kannattaa noita Hesen aterioita sitten vedellä tosiaankin mieluummin treenin päälle kun alle. Eikös ne vasta ole testannut että Big Mac ateria on anabolisempi kuin mitkään anaboliset lääkkeet itsessään.. ellen väärin muista.

Edit. vaikka McDonaldsin tuotteilla testaavat niin uskon että samaan tapaan tuo kerrosateria on anabolinen tai jopa enemmän koska se kastike on niin hyvää ;) :rock:

Onks tää nyt joku vitsi? Kai se pointti on siinä, että ruoka itsessään on anabolista. Sillä nyt ei sitten ole paskankaan merkitystä, että onko kyseessä BigMac, Kerros vai Saarioisten maksalaatikko.

:david:

Suositut

Back
Ylös Bottom