Ronnie Colemanin safkat.

Tuskin monikaan bodari on alle 5% rasvoilla kisoissa. Jostakin muistan lukeneeni että alle 2% rasvoilla ei voisi normaalisti edes olla, taikka sitten on aika sairaana sängyn pohjalla.

Ihan vain tietona, että jos rasvat menee nollaan niin sitten tulee kuolema. Tämä on todistettu kuolleista nälkälakkolaisista.

TomBombadil sanoi:
Enpä usko että se halme ois ikinä ollu niin isona alle 10% rasvoissa
Halmeen rasvat oli varmaan alimmillaan(jos junnu aikoja ei lasketa)niin silloin kun hän valmistautui vuosia sitten johonkin nyrkkeily matsiinsa(samaa kuvaa hän käyttää omassa kortissaan mihin hän yleensä rustaa nimmareitaan) jotain 15% luokkaa ja paino oli muistaakseni silloin jonkin verran alle 130kg. Kehonrakentajilla(pro) rasvat luultavasti heiluu jossain 4-5% tietämissä, jotkut friikit pääsevät jopa allen 4%, luulisin että Yates oli parhaimmassa kunnossaan karvan verran alle 4%. MUTU.

TomBombadil sanoi:
Jestas... mitä hulluja... 4% rasvat on jo itsetuhoista... ja on toi http://performancebeat.com/ron.wmv aika vastenmielinen (mä en erityisemmin tollasista tykkää :( ..
Ronnie on tuossa offilla ja rasvat varmaan jotain lähempänä 10% entä 4% :) .

edit
ant sanoi:
Muuten, markus rühl on leveämpi kuin coleman... jep...
Ainut asia missä oon tähän mennessä ant:in kans samaa mieltä :D

En tajua...

TomBombadil sanoi:
Jestas... mitä hulluja... 4% rasvat on jo itsetuhoista... ja on toi http://performancebeat.com/ron.wmv aika vastenmielinen (mä en erityisemmin tollasista tykkää :( )... ja se 15% rasvat kuulostaakin halmeen kohdalla jo aika paljon realistisemmalta...

Miten voit pitää tuota jumaluutta vastenmielisenä? Älä pelkää, ei se ruudun toiselta puolelta sulle mitään tee.

Sitä paitsi, tuohonhan kaikki tähtää, kukaan ei vaan halua myöntää sitä, koska tietää että siihen ei pysty, mutta kaikki täällä yrittää tulla isommaksi.

Muuten, markus rühl on leveämpi kuin coleman... jep...

Mä oon sitten musta lammas täällä koska en tollaselta haluis näyttää(toisaalta en voiskaan koska se vaatis kasvuhormoonien päivittäistä yliannostusta :rolleyes: ). Jos alkais ruumiinrakenne olla tuon näköistä ottaisin pari vuotta taukoo puntilta... mä nyt vaan sit oon tällänen erilainen :D.

TomBombadil sanoi:
Mä oon sitten musta lammas täällä koska en tollaselta haluis näyttää(toisaalta en voiskaan koska se vaatis kasvuhormoonien päivittäistä yliannostusta :rolleyes: ). Jos alkais ruumiinrakenne olla tuon näköistä ottaisin pari vuotta taukoo puntilta... mä nyt vaan sit oon tällänen erilainen :D.
Sinäpäs se olet melkoinen kekkeruusi ;)

TomBombadil sanoi:
Jepa, älä murehdi. Se on sitä alkujärkytystä, minkä kaikki kokevat. Kammottavat jättiläiset vastenmielisine verisuonineen, hui! Kyllä siihen silmä aikanaan tottuu ja sitten vasta päähän ottaakin, kun ei voi koskaan olla edes puoliksi noin "komeassa" kunnossa ;)

ps. tuskin ne kasvuhormoonit mitään auttaa, geenisi eivät luultavasti ole mitään Coleman-tasoa :)

TomBombadil sanoi:
No joo.. geenit tuskin ihmeellisiä... mutta ei pääse puoleen väliinkään colemanin kokoa ilman kunnon loadia hormooneja päivässä :rolleyes:
Älä murehdi kukaan ei ole päässy moneen vuoteen samaan kuntoon kuin cole vaikka ovat kaikki keinot käyttäneet eli tuskin pääsisit sinäkään ;) vaikka lätkisit mitä.

teemupii sanoi:
Perusteluja?

Pieni rasvaprosentti on itsetuhoista, ja kun kehosta loppuu rasvat niin silloin loppuu itse elämäkin...
Se oli paskapuhetta, että tuo musta miäs on vastenmielisen näköinen. Eikä nyt puhuta lärvistä:D

Back
Ylös Bottom