BB PRO Ronnie Coleman

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ronnie sijoittunee 2007 Olympiassa top-10. Phil Heath voisi pluikahtaa ykköspallille, jos Jay ei ole tarkkana. Tarkkana, Jay.

Ronnie sijoittunee 2007 Olympiassa top-10. Phil Heath voisi pluikahtaa ykköspallille, jos Jay ei ole tarkkana. Tarkkana, Jay.

Ei varmasti nouse Heath vielä ainakaan kärkeen. Siellä on niin monta ukkoa vielä edellä.

Ronnien paras kondis pesee IMO Jayn parhaan kondiksen aivan 6-0. Ronniellahan on alkujaan jopa varsin esteettinen rakenne ja kropan malli, mutta järjetön massankasvu on vuosien varrella kasvattanut myös mahaa vähän liikaa. Jaylla sen sijaan on aina ollut hieman pökkelömäinen rakenne, leveä keskivartalo alusta saakka, ja tosiaan hieman tylsän näköinen fysiikka vaikka massaa ja kireyttä löytyykin.

Juu, olipa kerran parempi kondis. Nykykuntoja kun vertailee niin mielestäni Colemanin rakenne on huonomman näköinen.

En itsekään usko Heathin ykkössijaan, mutta jos ei kaveri top vitosessa ole tänä vuonna, niin ihmettelen?!

Mä en usko Heathin nousevan top vitoseenkaan. Top 10 on kuitenkin aika varma.

Jos Ronnielle ei jotain ihmeitä tapahdu, niin saattaa pudota jopa alemmas kuin 2. sijalle...

kuule minusta vähän tuntuu siltä että dexterin tasoisen maailman huipun ei paljoa tarvitse häntä koipien välissä yrittää päästä firnojen sisään. eiköhän hänet sinne ihan pyytämällä pyydetä

Heh, Dexter on kieltämättä maailman huippu, mutta sopimuksen suuruuden mukaan hän ei ole varmasti edes top-10:ä. Sijoitusten mukaan Dexterin pitäisi olla huippupalkattu, mutta tuo diivailu ja huono maine vaikuttavat sponsoriasioihin.

ja mistäs vitusta sinä tiedät että hän hakkaa vaimoaan. hei mies sä asut vittu suomessa:david: kelaa vittu suomessa... ja luulet tietäväs mitä se siellä puuhaa. ei hohhoijaa taas:piis:

Ei hemmetti nantes :hyper:

Sun logiikan mukaan mitään ei kannatta uskoa ennen kuin itse näkee, mutta kyllä mä ainakin uskon, että Kiina on olemassa vaikka en ole siellä käynytkään. Dexteristä on koko ajan liikkeellä kummia huhuja ja ne tulevat lukuisista eri lähteistä. Pakkotoistollakin postannut DJacobs kertoi omia kokemuksiaan Dexterin tavatessaan. Ei ollut kovin ylistävää tekstiä. :lol2:

En itsekään usko Heathin ykkössijaan, mutta jos ei kaveri top vitosessa ole tänä vuonna, niin ihmettelen?!

Phil itsekin totesi, ettei tänä vuonna rahkeet riitä top-6:seen. Uskon, että hän seuraa Cutlerin ja Martinezin urakehitystä ja kiipeää huipulle muutamassa vuodessa.

Pakkotoistollakin postannut DJacobs kertoi omia kokemuksiaan Dexterin tavatessaan. Ei ollut kovin ylistävää tekstiä. :lol2:
En tunne Jaakoppia, mutta antoi aikoinaan täällä itsestään niin speden kuvan, että hänen juttujaan en pitäisi minkään arvoisina. Saattaa olla, että sain väärän kuvan kuten moni muukin. Internetissä kuitenkin usein tulee luotua vähän vääränlaisia arvioita ihmisistä.

En tunne Jaakoppia, mutta antoi aikoinaan täällä itsestään niin speden kuvan, että hänen juttujaan en pitäisi minkään arvoisina. Saattaa olla, että sain väärän kuvan kuten moni muukin. Internetissä kuitenkin usein tulee luotua vähän vääränlaisia arvioita ihmisistä.

just hyvä:D

taitaa karpaasi itse hakata vaimoaan:whip:
:david:

Eihän sitä koskaan tiedä, viitaten huhuihin Dexteristä.
Jostainhan ne huhut kuitenkin kumpuaa, ja spekulointi on aivan sallittua.
Jotkut ei vaan tykkää Dexteristä. Kyllä sinä nantes sen kestät.
Alkaa menemään aika vitun lapsellisiksi nuo sinun kommentit...
Eikä Karpaasi sitä sinun Dexiäsi suoraan edes mistään syyttänyt, ja
itse olet heti heittämässä hänestä vaimonhakkaaja-kommenttia.
Käy vähän shoppailemassa, osta vaikka joku kiva vyölaukku, niin
tulee parempi mieli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikas hyvä dvd oli ainakin minun mielestä. Paljon oli taas good old chickeniä, ja parasta oli kun, ronnie poltti näppinsä paistinpannun reunaan kokatessaan. :lol2:

Aikas hyvä dvd oli ainakin minun mielestä. Paljon oli taas good old chickeniä, ja parasta oli kun, ronnie poltti näppinsä paistinpannun reunaan kokatessaan. :lol2:

Vahingon ilo se paras ilo.

:D hmm... heath ei todellakaan ole seuraavassa olympiassa top5... hänellä ei ole mahdollisuuksia omasta mielestäni haastaa victoria,colemania,cutleria,badellia,dexteriä,melviniä... nämä luetellut kaverit pyyhkii 100% varmasti heathilla lattiaa ja tähän voi porukka kirjoittaa mitä vaan mutta palaan uudestaa kommentoimaan olympian jälkee että miten nyt sitten kävikään:)

Pitää ny itekki kommentoida tota levyä.

Treenin osalta melko köyhä pätkä jos on nähnyt Unbelievablen ;) Enemmän ainakin mulle tarjos just noi sen kotona pyöriskelyt ja sun muut kaupassa ja ravintoloissa käynnit. Aika paljon toistoahan tossa tulee mutta välillä Ronnien sanomiset sun muut pistää kyl ihan naurattamaan. :) Levyn koomisin tyyppi Ronnien jälkeen on tuo Lee (menikö nimi oikein?) joka on Ronnien treenikaverina rahtaamassa Ronnielle käsipainoja. Kun Ronnie sanoo 250lb käsipainoista nothing but a peanut niin Lee vastaa That's a big ass peanut! Ja meikäläinen hajos totaalisesti ;)

Hyvä pätkä.

Kattelin treenivideon!
On noi Ronnien hanskat kyllä jostain ulkoavaruudesta!
Aivan käsittämättömät!Emäntäkin totesi,että toi kaveri ei kyllä ole enää ihminen!

Onpas Ronsteri huonossa kunnossa. Tuskin saa millään enää paikattua itseään syksyyn mennessä. Katsokaa nyt tota vasenta puolta yläkropasta:

Kauas lihat karkaavat... tuskin niitä tavoittaa...

On se helvetillinen sääli. :(

roncoleman.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom