Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
j2p sanoi:Ihan hyvähän se on, että kunnon horkkamahoista aletaan sakottamaan, saapahan esteettisyys taas hieman sijaa pisteytyksessä.
Pointti viestissäni on suurinpiirtein se, että pro kehonrakennuksessa itse nimenomaan haluan nähdä friikkejä, joskin sopusuhtaisia friikkejä tietysti. Jos ruetaan säännöillä pelaamaan niin että voittoja napsii jotkut "80 kiloset tapit" olympiassa, niin ei sekään ihan oikea suunta ole.
Sumppari sanoi:Pointti viestissäni on suurinpiirtein se, että pro kehonrakennuksessa itse nimenomaan haluan nähdä friikkejä, joskin sopusuhtaisia friikkejä tietysti. Jos ruetaan säännöillä pelaamaan niin että voittoja napsii jotkut "80 kiloset tapit" olympiassa, niin ei sekään ihan oikea suunta ole.
Tromm sanoi:Niin maan perusteellisen samaa mieltä.
Se 80kg ei nyt varmaankaan ollut se pointti tässä.JMS- sanoi:Ei taida olla yhtään 80 kiloista siellä... :jahas:
nigster sanoi:Se 80kg ei nyt varmaankaan ollut se pointti tässä.
ZeiZei sanoi:Ihme lässytystä taas, seuratkaa sitä naturaalikehonrakennusta jos haluatte nähdä pieniä mutta "esteettisiä" kavereita.
ronniekin on jo yli 40, alkaahan se jo piisaamaan ;). tuosta että huippujen lihasmassan lisäys tulee lääkekaapin kautta sanoisin sen verran, että sitähän se on aina ollut.kotka sanoi:Niin, onhan se näinkin, mutta itseäni lähinnä huolestuttaa huippujen hengissä pysyminen. Vähän sen suuntaisia merkkejä on ilmassa, että nuo nykyiset hiriviöt ei pitkään elä. Sen vuoksi linjan on pakko muuttua, myös huippukehonrakennuksessa. Nykyisin kun huiput lisäävät lihasmassaa, niin se lisäys tulee pitkälti lääkekaapin kautta. Massaa tulee lisää, sisäelimet turpoaa ja keskivartalo paisuu, tästä on paljon esimerkkejä.
On toki ja posetuksissa kun se pysyy kontrollissa, niin ei ole paljon napisemista kuka on paras.Ratu sanoi:Vaikka Ronsulla masua olisikin, niin onhan hänellä silti v-mallin kroppa.
Näinhän se on, mutta mulla on se käsitys, että nuo kaverit aliarvioi "suorituskykyä parantavien" aineiden vaaroja pitemällä aikavälillä. Ja itse en jaksa seurata lajia, mikäli ukkoja alkaa tippua. Kehonrakentajien ennenaikaiset kuolemat eivät vie lajia millään tavalla eteenpäin. Tämäkin heijastuu noihin natukisoihin ja myös ihan tavallisiin harrastajiin.Ratu sanoi:Ja onhan jokaisen se oma valinta, jos lähtee mukaan pro-kehoilun rankkaan bisnekseen. Ei kai siinä muitten tarvitse alkaa kantamaan huolta kilpailijoitten terveydestä?