BB PRO Ronnie Coleman

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehe, mun suosikkikohtani tuossa haastattelussa oli tämä:
"We are all put on earth for a purpose. My purpose is to be Mr. Olympia, and I thank God for choosing me to serve him in this way". :)

Mun suosikki oli taas tämä:
Ronnie looks fantastic and enjoys good health. Regular medicals and year-round attention to eating clean, ensure Ronnie looks the picture of health. :thumbs:

mr. perfect sanoi:
Hehe, mun suosikkikohtani tuossa haastattelussa oli tämä:
"We are all put on earth for a purpose. My purpose is to be Mr. Olympia, and I thank God for choosing me to serve him in this way". :)

Jep, toi oli niin hölmö, että se oli jo hyvä :rolleyes:

No jokanen tavallaan toki :)

Just luin vanhasta Flexistä tuota artikkelia. Miten luulisitte Ronnien pärjäävän tuolla fysiikalla tämän vuoden Olympiassa?

Hmm, jotenkin omituisen näköinen toi Ronnien six-pack, toi ylin pari varsinki. Yksilöllistähän tää tietenkin on.

Tromm sanoi:
Tarkoitat kai four-pack?

Sanokaas ne jotka tietää et miten noi vatsalihakset arvostellaan kehonrakennuksessa? (vai arvostellaanko) Onko 4-pack huonompi kuin 8-pack ? vai toistepäin ? Vai meneekö se silleen että oli minkälaiset vatsalihakset tahansa omaava kilpailija niin kuinka kyseiset lihakset ovat kehittyneet (4-pack tai 12-pack) tjsp...

Aikaa sekavaa tekstiä mutta jos joku ymmärtää mitä kysyn niin hyvä :D

Tuo kuvahan on 98 Olympiasta. Kyllä tuolla kunnolla Ronnie veisi mitallit kotiin tänäkin päivänä, onhan hän voittanut huonommassa kunnossakin.

Karpaasi85 sanoi:
Tuo kuvahan on 98 Olympiasta. Kyllä tuolla kunnolla Ronnie veisi mitallit kotiin tänäkin päivänä, onhan hän voittanut huonommassa kunnossakin.
Siinä ja siinä menisikö tuolla kunnolla tänäpäivänä kolmen joukkoon.
Ronnie on kasvattanut tuohon 98 -kuntoon yli 10kg lisää lihasta.
Voitti Flexin(joka ei ollut aivan huippukunnossa) vain yhdellä pisteellä tuolloin.

pakkomielle.com sanoi:
Siinä ja siinä menisikö tuolla kunnolla tänäpäivänä kolmen joukkoon.
Ronnie on kasvattanut tuohon 98 -kuntoon yli 10kg lisää lihasta.
Voitti Flexin(joka ei ollut aivan huippukunnossa) vain yhdellä pisteellä tuolloin.

Eh, Ronnie voitti kolmella pisteellä(Ronnie 32, Flex 35) ja muistaakseni hän painoi 244. 2002 hän painoi alle 250, oli paljon huonommassa kunnossa ja voitti. Olen siis vakuuttunut, että Ronnie pokkaisi tittelinsä tuollakin kunnolla.

Kyllähän Ronnie on parantanut paljon heikkouksiaan noista ajoista, esim. pohkeita.

Karpaasi85 sanoi:
Eh, Ronnie voitti kolmella pisteellä(Ronnie 32, Flex 35) ja muistaakseni hän painoi 244. 2002 hän painoi alle 250, oli paljon huonommassa kunnossa ja voitti. Olen siis vakuuttunut, että Ronnie pokkaisi tittelinsä tuollakin kunnolla.
Vai oli eroa kolme pistettä, voinko muistaa väärin..?! :)
Varmaa on ainakin että Flex "itki" kisan jälkeen, koska Ronnie käänsi kisan itselleen vasta pose-downissa(aika yllättävää)!!
Näin muuten Ronnien kunnon vuosina 97 ja 98 Kultsalla. Oli mahtava näky silloin, mutta kyllä se niistä ajoista on kasvanut paljon.. en tosin ole nähnyt livenä tuon jälkeen.

tm2k sanoi:
Sanokaas ne jotka tietää et miten noi vatsalihakset arvostellaan kehonrakennuksessa? (vai arvostellaanko) Onko 4-pack huonompi kuin 8-pack ? vai toistepäin ? Vai meneekö se silleen että oli minkälaiset vatsalihakset tahansa omaava kilpailija niin kuinka kyseiset lihakset ovat kehittyneet (4-pack tai 12-pack) tjsp...

Kokonaisuus ratkaisee. En sen väliä mikä pack kelläkin on, pääasia on että kyseiset lihakset ovat esteettisesti mahdollisimman hyvän malliset ja matsaa muun kropan kanssa. Aivan sama kuin muidenkin lihasten suhteen.

Mun mielestä GH-gutin koko pitäis olla yksi arvosteluperuste. Onhan sisäelimetkin massaa! :eek: :rolleyes:

Johnny sanoi:
Mun mielestä GH-gutin koko pitäis olla yksi arvosteluperuste. Onhan sisäelimetkin massaa! :eek: :rolleyes:
eikös siitä ole ollut jotain puhettakin että pullottavista masuista tultais tulevaisuudessa rankaisemaankin ainakin jossain määrin.

tm2k sanoi:

Vatsalihakset arvostellaan kokonaisuuteen sopivuuden, erottuvuuen ja syvyyden perusteella. Pullottavasta vatsasta tietenkin sakotetaan.

neutraali sanoi:
eikös siitä ole ollut jotain puhettakin että pullottavista masuista tultais tulevaisuudessa rankaisemaankin ainakin jossain määrin.

FLEXissä ja MDssä ainakin oli artikkelit, että Weideriltä oli tullut mandaatti tuomareille. Masuista pitää jatkossa rankaista kovemmalla kädellä.

Yllättävää, että tälläinen "rangaistus" sattumoisin samaan aikaan, kun Ronnie lähti Weideriltä. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom