BB PRO Ronnie Coleman

"LEGENDAARINEN yhdysvaltalainen kehonrakentaja Ronnie Coleman on kärsinyt lukuisista terveysongelmista niin uransa aikana kuin sen jälkeen.

Nyt Coleman, 57, on paljastanut Youtube-videollaan saaneensa apua kantasoluhoidoista, uutisoi Generation Iron.

SAMALLA kehonrakentajan paino on noussut lähes 14 kilolla. Coleman kiittää kantasoluhoitoa, mutta lihasta ei ole hankittu pelkästään sillä. ..."

Loput linkin takaa alkuperäisestä lähteestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehka paino on liioiteltua ja lisapaino lienee mahan seudulla mutta Ronnie on silti aika kookas heppu. Muistan muutama vuotta sitten kun han oli expossa jakamassa nimmareita ja juttelemassa fanien kanssa. Siina vaiheessa ei enaa paljon kavellyt vaan istui paikallaan. Silti ne letkut kyynarvarsissa oli jotain alytonta, vaikka ukko oli kuin varjo entisestaan. Pienuus on suhteellista.

Ton instagram videon kun katsoin ni mieleen tuli lähinnä kysymys et paljonko ne kantasoluhoidot mahtoi maksaa? 20 $ ?

Taitaapi amerikan maassa olla pikkusen vielä kalliimpaa. Ronnie sano, wttä 500k per leikkaus palanu rahulia.

Kantasoluhoitojakin on erilaisia. Noi basic prp hoidot on halvimpia ja niitä saa pilkkahintaan muualta maailmasta. Ja itse oli siis mun käsittääkseni jollain ig-videolla maininnut tuon 20dollarin hinnan,
että voin olla väärässäkin siis. En lähde väittelemään asiasta enempää :D Nostan kädet pystyyn virheen merkiksi.

Hannan pakettihinta tais olla ton 20te. Sisälsi siis matkat, safkat ja hotlat jne. Mut Hannaan ruiskutettiin muuta kun omaa plasmaa/kantasoluja. Mitä lueskelin noita BioXcellatorin sivuja niin ottavat sivujen perusteella noita kantasoluja sikiöstä tai lahjoitetusta napanuorasta ja harvemmin potilaasta itsestään koska vaste huonompi ja lisäävät siihen mixiin sit yhtä ja toista.

Mä oon siis ollut siinä uskossa että ollaan puhuttu PRP-hoidosta. Eli kun omasta verestä fuugataan plasma ja tuutataan se takas itseensä. Tätähän on siis käytetty vuosia vammojen hoitoon jenkeissä ja hoidon hinta on pieni. Hommasta puhutaan myös kantasoluhoitona, mut varsinaista kantasoluhoitoa ei taida suomessa saada toistaseks kun MS ja syöpäpotilaat.
Ja pelkästään on PRP-hoidon hinta suomessa (niveleen injektoituna) maksaa vähintään sen 300e+. I got confused back there.

Tuo prp ei mitään kantasoluhoitoa ole, siinä on idea kai ne verihiutaleet ja plasma.
Saa julkisellakin suomessa prp piikkiä, oli toki melko lumehoito kyseessä ainakin minulle.

Tossa Ronnie sanoo, että roina ja ruokamäärät tuplaantui kun meni Chad Nicholssin valmennukseen. Ei ihmekkään kun turpos siinä jossain kohtaa niin helvetisti. Vissiin aika pienillä määrillä meni ennen tuota ja natunakin pärjäsi jotenkin.

On tuo symppis kaveri, mutta ei vältämättä sukua suoraan alenevassa polvessa pyörän keksijälle... Yksi asia missä myös nostan hattua hänelle, on hänen periksantamattomuus ja kyky esiintyä positiivisella mielellä, vaikka ollut invaliidi jo vuosia.

Tuosta tavasta treenata ojentajia voidaan olla montaa mieltä. Oletankin ettei näillä, sanotaanko hyvin informatiivisilla videoilla, olekaan enää tarkoituksena toimia oppimateriaalina, vaan luoda uskoa tulevaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom