BB PRO Ronnie Coleman

Menee vitun kauas Colemanista, mutta eihän tänne vuosiin ole voinut mitään kirjoittaa, ettei joku alkaisi jotain paskaa rääkymään. Fakta on se, että jos kirjoitat jotain pientäkin kritiikkiä, kuinka asiallista tahansa niin 10 apinaa on kiljumassa "KOITA SAATANA ITE! SINÄ SE OOT SIELLÄ TEHTAALLA TÖISSÄ VITTU, OOT VARMAAN KÖYHÄ JA SULLA ON PIENI MUNA!!!11!!111".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä taas täällä on kritiikin taso usein ihan täyttä bullshittiä ja asiallisuus kaukana. Mitä ihmeen "kritiikkiä" toi colemanin oleminen esim. on ansainnut osakseen? Joku kirjoittaa että "en kyllä vaihtais paikkaa ton kanssa" - aika harva varmaan olisi halunnut vaihtaa paikkaa vaikka vanhan ja sairastuneen muhammad alin kanssa. Silti 100% nyrkkeilyharrastajista varmaan mielellään olisi halunnut saavuttaa saman. Ihan sama colemanin kanssa, äijä on maailman paras kehonrakentaja kautta aikain. Sellainen voi vaatia veronsa, ehkä näitä "kiljujia" usein harmittaa vaan se, että monen muun lajin kohdalla tuo ymmärretään mutta kehonrakennuksen kohdalla ei. Niinkuin itsekin oon usein kirjoittanut, oon vaan hämmästynyt miten alan foorumillakin ollaan aina niin negatiivisia (tai usein nykyään). Toki siellä muissa medioissa kommentoidaan aina pelkkää kritiikkiä, se nyt ei tule mihinkään muuttumaan...

Mun mielestä taas täällä on kritiikin taso usein ihan täyttä bullshittiä ja asiallisuus kaukana. Mitä ihmeen "kritiikkiä" toi colemanin oleminen esim. on ansainnut osakseen? Joku kirjoittaa että "en kyllä vaihtais paikkaa ton kanssa" - aika harva varmaan olisi halunnut vaihtaa paikkaa vaikka vanhan ja sairastuneen muhammad alin kanssa. Silti 100% nyrkkeilyharrastajista varmaan mielellään olisi halunnut saavuttaa saman. Ihan sama colemanin kanssa, äijä on maailman paras kehonrakentaja kautta aikain. Sellainen voi vaatia veronsa, ehkä näitä "kiljujia" usein harmittaa vaan se, että monen muun lajin kohdalla tuo ymmärretään mutta kehonrakennuksen kohdalla ei. Niinkuin itsekin oon usein kirjoittanut, oon vaan hämmästynyt miten alan foorumillakin ollaan aina niin negatiivisia (tai usein nykyään). Toki siellä muissa medioissa kommentoidaan aina pelkkää kritiikkiä, se nyt ei tule mihinkään muuttumaan...
Kehonrakennuksen ja nyrkkeilyn välillä on kuitenkin selvä ero. Kukapa nyrkkeilijä nyt ei haluaisi olla Muhammad Alin tasoinen nyrkkeilijä? Mutta miten moni kehonrakennusta harrastava sitten kuitenkaan haluaisi olla Ronnie Colemanin tasoinen kehonrakentaja? Veikkaan, että lopulta kuitenkin aika harva. Aika harva haluaa näyttää ihan niin isolta ja aika harva niistäkin jotka haluaa, on valmis laittamaan niin paljon kroppaa likoon. Tuntuu siltä, että naturaalihommat on nykyään enemmän kasvussa ja ne kiinnostaa porukkaa, vaikka tietysti kunnon friikkejäkin halutaan nähdä vielä. Hommaa on helppo kritisoida kun se menee porukalla tavallaan niin paljon yli oman ajatusmaailman. Vaikka laji on sama, niin siinä on niin paljon eri tasoja, että en ihmettele jos joku pitää classicin kilpailijoita kynäniskoina ja ihannoi isoja mörköjä, tai toisinpäin.

Kehonrakennuksen ja nyrkkeilyn välillä on kuitenkin selvä ero. Kukapa nyrkkeilijä nyt ei haluaisi olla Muhammad Alin tasoinen nyrkkeilijä? Mutta miten moni kehonrakennusta harrastava sitten kuitenkaan haluaisi olla Ronnie Colemanin tasoinen kehonrakentaja?
Ero on siinä, että jos kelle tahansa normaalille annettais yössä pro-bodarin massat, niin tällä yksilöllä ei olisi mitään hajua miten edes ylläpitää sitä massaa. Siinä tulisi massiivinen lihaskato hyvin nopeassa ajassa. Ensinnäkin se maksaa melkoisesti ylläpitää sitä lihasmassaa ja vaati hurjaa osaamista.

Ero on siinä, että jos kelle tahansa normaalille annettais yössä pro-bodarin massat, niin tällä yksilöllä ei olisi mitään hajua miten edes ylläpitää sitä massaa. Siinä tulisi massiivinen lihaskato hyvin nopeassa ajassa. Ensinnäkin se maksaa melkoisesti ylläpitää sitä lihasmassaa ja vaati hurjaa osaamista.
Luultavasti ja ehdottomasti, mutta mä puhuin enemmän siitä mitä on yksilön pään sisällä ja kuka haluaa ja mitä. Jos mulle annettaisiin Colemanin massat yhdessä yössä, niin mä ainakin haluaisin niistä eroon mahdollisimman äkkiä. Haluan kyllä olla lihaksikas, mutta rajansa kaikella. Kyllä mä joskus nuorena kollina halusin näyttää Dorian Yatesilta, mutta en enää. Arvot vain muuttuu ja siksi mulla on hieman kriittinen suhtautuminen kilpakehonrakennukseen enkä oikeastaan edes seuraa sitä enää. Kyllä mä silti edelleen oikeastaan fanitan Colemania enkä halua henkilöstä puhua mitään pahaa. Musta olis hienoa jos se tekis vielä comebackin, vaikka se tavallaan onkin ristiriidassa sen kritiikin kanssa mitä pyörittelen mielessäni.

Jos sulle annettais huippunyrkkeilijän kroppa tai bodarin kroppa, niin se olis paskana oleva keho versus pehmee pää. Ronnien tasoiset massat merkkais sisuskalujen huonoa kuntoa ja muutenkin erittäin surkeaa oloa ylipäätänsä sen elopainon kanssa. Nyrkkeilijällä ei olisi samoja rasitteita, mutta taas pääosumien tuomat traumat aivoissa.

Jos sulle annettais huippunyrkkeilijän kroppa tai bodarin kroppa, niin se olis paskana oleva keho versus pehmee pää. Ronnien tasoiset massat merkkais sisuskalujen huonoa kuntoa ja muutenkin erittäin surkeaa oloa ylipäätänsä sen elopainon kanssa. Nyrkkeilijällä ei olisi samoja rasitteita, mutta taas pääosumien tuomat traumat aivoissa.
No en mä haluaisi olla nyrkkeilijäkään. En sellaiseksi halua ryhtyä enkä sellaiseksi halua muuttua. Ei nyrkkeilykään ihan tervettä ole ja löytyy multa sitäkin kohtaan kritiikkiä.

No en mä haluaisi olla nyrkkeilijäkään. En sellaiseksi halua ryhtyä enkä sellaiseksi halua muuttua. Ei nyrkkeilykään ihan tervettä ole ja löytyy multa sitäkin kohtaan kritiikkiä.

Samoja mietteitä täällä myös esteratsastusta kohtaan! Yksi maailman vaarallisimmista lajeista kun puhutaan vakavista loukkaantumisista. Enkä haluaisi olla Ayrton Sennakaan, pään läpi meni eturipustin. Martti Vainio voisin olla kun sillä menee kai viäkin ihan hyvin ja terveellisesti.

Samoja mietteitä täällä myös esteratsastusta kohtaan! Yksi maailman vaarallisimmista lajeista kun puhutaan vakavista loukkaantumisista. Enkä haluaisi olla Ayrton Sennakaan, pään läpi meni eturipustin. Martti Vainio voisin olla kun sillä menee kai viäkin ihan hyvin ja terveellisesti.
Puhutko sä nyt lajeista vai henkilöistä? Mulla on mielessä ne lajit mitä kukin henkilö edustaa. Nyrkkeilijä ottaa niin paljon pataan, että jos sillä meinaa uran tehdä, niin jonkinasteinen aivovamma on aika todennäköinen. Kehonrakentaja voisin olla, mutta en kävelevä lääkekaappi. Formulakuski voisin olla helposti. Esteratsastus on taas vähän siinä ja siinä. Hevoset on arvaamattomia.

Lähes kaikki huippubodarit varmastikkin jättäisivät lihasmassansa salille / kisoihin jos voisivat. Tuskin pidemmän päälle kukaan halauaa kantaa 150kg elopainoaan mukanaan ihan ulkonäön takia. Varsinkin jos on sitä jo sen 10 vuotta tehnyt. Jännä homma ku Dorianilta kysyttiin että kun olet koko elämäsi halunnut olla mahollisimman iso niin miltä nyt tuntuu olla perus tallaajan näköinen, niin ei haitannut yhtän päinvastoin. Nää jampat jotka haluavat vain näyttää Ronnielta jonkun turhamaisuuden takia, niin yhtäläillä he varmaanki haluavat olla formula kuskeja tai astronautteja.

Suurin osa haluaa maata sohvalla ja kuolla verisuonisairauksiin tekemättä hevonvittua elämässä ikinä.

Täydellistä paskapuhetta.

On ihmisiä jotka omilla elintavoillaan aiheuttavat itselleen mm. verisuonisairauksia, tietävät asian, mutta eivät silti tee asialle mitään.

Juurikaan kukaan ei HALUA kuolla verisuonisairauksiin.

Eikös se vähän niin ole että se joka OIKEASTI haluaa, tekee sen tai kuolee yrittäessä. Nää tyypit tuskin jaksaa jakaa mielipiteitään vaan keskittyy siihen tekemiseen, muut hoitaa risut ja ruusut.

Pointti oli se, että vois sitä "perustallaajaakin" vähän kunnioittaa. Urheilijoilla ja muilla staroilla faneja ja ihailua kyllä riittää. Se vaatii aika paljon se, että vuosikymmenestä toiseen jaksaa sitä "tylsää" työtään, kantaa vastuuta perheestään, maksaa verot ja velat jne. Monen työ on vielä aivan välttämätöntä yhteiskunnan toiminnan kannalta. Tänäkin jouluna moni sähkömies on rämpinyt Itä-Suomen mettissä vikoja korjaamassa, että muut voisivat jatkaa mukavaa elämäänsä. Ei siinä "lampaana" pärjää. Sama koskee monta muutakin ammattia, yhteiskunta ei yksinkertaisesti pyöri ilman heitä - ja jäisi nämäkin, sinänsä turhanpäiväiset kommentit kirjoittamatta. Leipää ja sirkushuveja ihminen on aina tarvinnut, mutta ensin tulee se leipä.

Pointti oli se, että vois sitä "perustallaajaakin" vähän kunnioittaa. Urheilijoilla ja muilla staroilla faneja ja ihailua kyllä riittää. Se vaatii aika paljon se, että vuosikymmenestä toiseen jaksaa sitä "tylsää" työtään, kantaa vastuuta perheestään, maksaa verot ja velat jne. Monen työ on vielä aivan välttämätöntä yhteiskunnan toiminnan kannalta. Tänäkin jouluna moni sähkömies on rämpinyt Itä-Suomen mettissä vikoja korjaamassa, että muut voisivat jatkaa mukavaa elämäänsä. Ei siinä "lampaana" pärjää. Sama koskee monta muutakin ammattia, yhteiskunta ei yksinkertaisesti pyöri ilman heitä - ja jäisi nämäkin, sinänsä turhanpäiväiset kommentit kirjoittamatta. Leipää ja sirkushuveja ihminen on aina tarvinnut, mutta ensin tulee se leipä.

Niin ja siinä missä eteenpäin menevä kehonrakentaja on ylpeä saavutuksistaan, on se kaupankassalla työskentelevä Liisa myös kun lähtee hyllyntäyttäjästä ja päätyy kovalla työllä SOK:n johtoportaaseen. Jokaisella alalla on näitä työnsä tosissaan ottavia ja mahdollisuuksia tarjoaa muukin kuin julkisuus ja Hollywood.

Työttömiä ja työssään "pakosta" roikkuvia reppanoita tarvitaan jotta ahkerat saavat kukoistaa.

^ niin, tämä(kin) vääntö alkoi seuraavista sanoista:
"Everybody want's to be a bodybuilder...
Aika harva haluaa olla terveytensä lajilleen menettänyt entinen kehonrakentaja."

...johon sitten on puolusteltu sitä että toteuttaa unelmiaan vaikka rajustikin vs normaali elämä. Täällä tuskin koskaan mainittaisiin tavis-sohvallamakoilua, ellei se nousisi esiin näissä vähän lennokkaissa/värikkäissä vertauksissa, jotka aina lähtee siitä että esim. jotain kehonrakentajaa haukutaan. Et vähän nyt rajaa noihin kunnioitushöpinöihin ym... Eiköhän täällä nyt jokainen kunnioita perustallaajaa joka asiansa hoitaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom