BB PRO Ronnie Coleman

No, tää sun viestis sisälsi erinäisen sarjan kaikennäkösiä aivokuplia ja sit sekava kysymys lopuksi johon vielä vastasit vielä itse. Eli siis nyt haet vaan vahvistusta jollekin, et kai oleta et joku alleviivaa tota epämäärästä ryöppyäs?
En mä mitään allekirjauksia täältä hae vaan keskustelen ja luon keskustelua, tekstistä kieltämättä tuli epäselvä kun siitä jäi aiempi Miken viesti quoteematta sekä teksti oli kirjoitettu pikaisesti samalla kun tein muita töitä.

Nuo "vastaukseni" olivat ehdotuksia tuon aiemman esittämäni kysymyksen vastaukseksi, mitkä se asiasta tietävä henkilö mahdollisesti pystyisi argumentoimaan vääriksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon useasti ihmetellyt osan yksilöistä pakonomaista tarvetta tuoda esille sitä omaa elämäntapaa ja vähätellä muiden
Sitä voit ehkä kysyä itseltäsi? Sun koko viestihän oli juuri tuota. Ei täällä kenelläkään ole varaa nostaa itseään Ronnien yläpuolelle millään mittarilla.

Viimeksi muokattu:
No, tää sun viestis sisälsi erinäisen sarjan kaikennäkösiä aivokuplia ja sit sekava kysymys lopuksi johon vielä vastasit vielä itse. Eli siis nyt haet vaan vahvistusta jollekin, et kai oleta et joku alleviivaa tota epämäärästä ryöppyäs?
Mun mielestä tuo viesti oli itse asiassa varsin hyvä ja antoi ajattelemisen aihetta. Kannattaa lukea se niin, että sen ymmärtää.

Mun mielestä tuo viesti oli itse asiassa varsin hyvä ja antoi ajattelemisen aihetta. Kannattaa lukea se niin, että sen ymmärtää.
Hyvä kyllä ja ajattelukin on hyödyllistä touhua, ,luulen ettet osaa ks viestistä poimia johdattelua tai sen analogiaa

Viimeksi muokattu:
Hyvä kyllä ja ajattelukin on hyödyllistä touhua, ,luulen ettet osaa ks viestistä poimia johdattelua tai sen analogiaa
Eli koska siinä on johdattelua, niin koko asiasisällön voi sivuuttaa? Olen pahoillani, mutta mä nyt vain olen monesta asiasta samaa mieltä mitä tuossa sanottiin.

Chiililtä sekava postaus täynnä omia kärjistettyjä olettamuksiaan ja tulkintojaan, jotka ovat vieläpä kaikki jollain oudolla tavalla ristiriidassa keskenään.

kehomrakentajan arki se vasta tappavan tylsää onkin.

Riippuu miten asiaa katsoo. Onko tylsaa elamaa se etta on palvottu, maailmaa alyttomasti kiertanyt rikas henkilo joka on pari vuosikymmenta saanut pakan paalta valita parhaan nakoiset fitness misut pantavaksi. Toki nykyinen touhu on vahan harmittavaa seurattavaa mutta Ronnien elama on ollut kaikkea muuta kuin tylsaa. Jorma Perustallaaja se vasta on sellainen jonka elama on tylsaa. Tehtaalla Ranualla toissa 34 vuotta, sydankohtaus 54 vuotiaana ja lihava vaimo ja pari pentua jaa "kaipaamaan". Elaman huippukohtina ekat kannit 14 vuotiaana, suomen latkan MM mestaruus, 7 reissua Kanarian saarille ja kaksi thaimaahan jossa paasi pukille 43 kiloisen thaikkunaisen kanssa joka lupasi rakastaa kauan.

Riippuu miten asiaa katsoo. Onko tylsaa elamaa se etta on palvottu, maailmaa alyttomasti kiertanyt rikas henkilo joka on pari vuosikymmenta saanut pakan paalta valita parhaan nakoiset fitness misut pantavaksi. Toki nykyinen touhu on vahan harmittavaa seurattavaa mutta Ronnien elama on ollut kaikkea muuta kuin tylsaa. Jorma Perustallaaja se vasta on sellainen jonka elama on tylsaa. Tehtaalla Ranualla toissa 34 vuotta, sydankohtaus 54 vuotiaana ja lihava vaimo ja pari pentua jaa "kaipaamaan". Elaman huippukohtina ekat kannit 14 vuotiaana, suomen latkan MM mestaruus, 7 reissua Kanarian saarille ja kaksi thaimaahan jossa paasi pukille 43 kiloisen thaikkunaisen kanssa joka lupasi rakastaa kauan.
Chiilin kommentti ei ollut mikään paras, mutta tämä se vasta surkea olikin voi juma.

Tämä oli kyllä hauska kärjistys :) Mutta tuossa sitä eroa ihmisten elämänarvoilla juuri tulee. Toiselle riittää tai ovat pakosta tyytyneet, tuollaiseen perustallaajan elämään. Toiset taas tarvitsevat enemmän kokemuksia, vaikka niistä sitten ehkä joutuisi hintaa myöhemmin maksamaan. Eikä tuokaan Ronnien selän hajoaminen mikään automaatio ole. Ehkä jos olisi pari vuotta ennempää uran lopettanut niin olisi paljonkin paremmassa kunnossa. Mutta varmaan nytkin on sitä mieltä että kyllä kannatti.

Chiililtä sekava postaus täynnä omia kärjistettyjä olettamuksiaan ja tulkintojaan, jotka ovat vieläpä kaikki jollain oudolla tavalla ristiriidassa keskenään.

Kuten tuossa aiemmin mainitsinkin tuli viesti kirjoitettua samalla kun teki töitä eikä paljon jälkikäteen lueskeltua mitä tuli kirjoitettua mutta näköjään viestini saavutti sen mitä sillä hainkin eli keskustelua, eikö sen takia me kaikki täällä olla?

Eikö elämässä ole muita vaihtoehtoja?

Samaa ihmetellyt.Aikaa ihmetellä jonkun valintoja ja tekoja.Itse en pidä hippien elämäntyylistä,mutta ei kiinnosta mennä heidän foorumeille valittamaan.

Mikäli viittaat tällä aiempaan viestiini, olenko minä valittanut jostakin?

No kenes kärjistettyjä olettamuksia ja tulkintoja tässä pitäisi kirjoitella ellei omia?

Sama täällä. Jos bodausskene ei itseäni kiinnostaisi/miellyttäisi, niin en todellakaan notkuisi Pakkiksella.

Eihän kukaan täällä ole kirjoittanut ettei häntä bodausskene kiinnostaisi, päinvastoin kun ihmiset siitä keskustelevat skenestä niin sehän osoittaa päinvastaista.

Viimeksi muokattu:
Sama täällä. Jos bodausskene ei itseäni kiinnostaisi/miellyttäisi, niin en todellakaan notkuisi Pakkiksella.

Ihan lajista riippumatta, isoin kritiikki tulee aina lajin sisältä tai lajia seuraavilta. Esim. Lätkää seuraavat tietävät, että lätkätoimittajat, osa valmentajista, suuresta yleisöstä puhumattakaan, antavat tilaisuuden tullen ns. palaa. Pahinta bodauksen kannaltakin olisi välinpitämättömyys ja täydellinen hiljaisuus.

Itse alun perin ihmettelin väitettä "vaihtaisin ronnien elämän omaani koska vaan". Epäselväksi jäi, että vaihtaisiko ronnien elämän kokonaisuudessaan vai ottaisiko vain rusinat pois päältä? Ja kuka meistä ko herran yksityiselämästä oikeasti mitään tietää? Ronnien kohdalla ei ole kiistetty hänen bodaussaavutuksiaan vaan kauhisteltu/valiteltu siitä maksettua hintaa. Mies itse toki sanoo, että mitään ei kadu, mutta tarkoittaako hän sitä oikeasti? Savolainen ei ole katunut itse bodausta, mutta kylläkin siihen liittyneitä ilmiöitä.

Ei ole olemassakaan mitään keskivertoihmistä tai perustallaajaa, ne ovat pelkkiä mielikuvia. Elämänsä tylsyyden/mielekkyyden jokainen määrittelee itse. "Parempi yksi päivä leijonana kuin sata vuotta lampaana" on omasta mielestäni uskomattoman lapsellinen lause ja sopii vain "jonnelle". Jos oikeasti niin ajattelet, niin ole hyvä vaan, mutta älä tule selittämään että olet "parempi" ja muut halveksuttavia Elämä kyllä tavalla tai toisella tuo eteen haasteita jokaiselle eikä niistä "lampaana" selviä.

Nuori ihminen kuvittelee olevansa kuolematon. Ei hän välttämättä ajattele tekojensa seurauksia/hintaa, on sitten kysymys urheilusta, rikosten teosta, extremetempuista yms. Mielessä on kuva "päivästä leijonana", arvostuksesta, rahasta, maineesta, kauniista naisista. Useimmat selviävät, ihme ja kumma ja onneksi, kuivin jaloin.

Miten täälläkin on nykyään niin paljon bodauksen vastaista porukkaa.

Ei varsinaisesti vastaista, mut bodauksessa on paljon mielenvikaisia piirteitä, on hienoa että jotkut alan harrastajat näitä viittii ääneen miettiä. Mulla sellainen viha/rakkaus suhde koko touhuun. Mitä nyt katsoo näitä tavallisia "sohvaperunoita" kyllä sieltä huokuu aitoa onnellisuutta enemmän kuin bodauksen parista. Nää sohvaperunat nauraa partaansa kun saavat kyseenalaistaa koko touhun ja huomaavat että lihapäällä menee tunteisiin.

En ainakaan itse ala puolustelemaan, joskus kahvipöydässä joku kysynyt että mitäs järkeä, ei siihen voi vastata muutakuin että ei vitunkaan järkeä. Ne onnelliset hetket on hyvin lyhyitä tässä touhussa, kyllähän ne paljon antaa, e/t suhde kohdallaan, hyvät paineet, valaistus kunnossa, hyvä peili. Selitäppä se sohvaperunalle.

Eihän kukaan täällä ole kirjoittanut ettei häntä bodausskene kiinnostaisi, päinvastoin kun ihmiset siitä keskustelevat skenestä niin sehän osoittaa päinvastaista.
Musta kyllä tuntuu, että Pakkiksella on porukkaa, joita ei bodaus sinänsä kiinnosta vaan yleinen negaaminen, provoaminen ja väittely.

Musta kyllä tuntuu, että Pakkiksella on porukkaa, joita ei bodaus sinänsä kiinnosta vaan yleinen negaaminen, provoaminen ja väittely.

Se on hyvin mahdollista mutta en mitään sellaista ole kyllä tässä ketjussa havainnut.

edit. tai provoamista kyllä mutta en tiedä onko se tarkoitettua vai johtuuko se vaan kärkkäistä mielipiteistä. Foorumin ylläpidon puheista olen itse saanut sen kuvan että kärkkäiden mielipiteiden esittäminen on foorumilla hyväksyttyä.

Älä ota kaikkea kritiikkiä negaamisena, provoamisena tai väittelynä, niin elämä on paljon helpompaa. Ei muakaan se Chiilin viestin sävy varsinaisesti miellyttänyt, mutta löysin sieltä ihan erilaisen viestin kuin ne joilla se meni heti tunteisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom