BB PRO Ronnie Coleman

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
huh! on ihan ku hevosen jalka! :D

Luulis että tollasilla jaloilla juoksis viittäkymppiä... miksei sprintterit treenaa itelleen tollasia?

Koska jos haluat liikuttaa jotain nopeasti, tässä tapauksessa jalkaa ja sitä kautta koko kroppaa, et halua, että se on mahdollisimman painava (massa), vaan mahdollisimman vahva suhteessa massaansa.

Ihan kuten autoissa, nopein ei ole välttämättä kevein, eikä tehokkain, vaan se jossa näiden välinen suhde on paras.

Kannattaa siis olla tikkureidet, jotka on helvetin vahvat, toki mahdoton yhtälö, eli kompromissi tarvitaan.

10155209_10152351698434621_8146314807090369330_n.jpg

Rasvat nollissa ja kaksoisleuka :)

Pikkasen ollut kokoa joskus joo... tollasia ei ihan joka päivä Prismassa kävele vastaan.. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no ei toi mun mielestä näytä kovinkaan esteettiseltä ja hyvältä tuolla kaupassa. on lukuisia pro tason jätkiä jotka on paljon paremman näköisiä näillä kauppareissuillansa :D

tämä tietenkin vaan mun mielipide,joistakin on hienoa,että mitä pallompi ja painavamapi niin sitä parempi.

no ei toi mun mielestä näytä kovinkaan esteettiseltä ja hyvältä tuolla kaupassa. on lukuisia pro tason jätkiä jotka on paljon paremman näköisiä näillä kauppareissuillansa :D

tämä tietenkin vaan mun mielipide,joistakin on hienoa,että mitä pallompi ja painavamapi niin sitä parempi.

Kyllä sillä vähän muutakin oli kun pelkkää ''palloa'' vaan 8x mr olympia :D

Ajatelkaa kun sais olla päivän Ronnien 99 massoissa. Kesäinen päivä, 22 astetta ja kevyt luoteinen tuulenvire. Vois olla ilman paitaa ja nojailla shortsit jalassa keskustorin jätskikioskiin. Voi sitä tuijotuksen määrää. Käsi ylös te pakkiksen bodarit, jotka ette tuollaisesta huomiosta nauttisi.

Ajatelkaa kun sais olla päivän Ronnien 99 massoissa. Kesäinen päivä, 22 astetta ja kevyt luoteinen tuulenvire. Vois olla ilman paitaa ja nojailla shortsit jalassa keskustorin jätskikioskiin. Voi sitä tuijotuksen määrää. Käsi ylös te pakkiksen bodarit, jotka ette tuollaisesta huomiosta nauttisi.

Vaikka Ronnie-fani olenkin niin mielummin olisin yhden päivän ajan Brad Pitt Fightclubin kunnossa siellä rantsulla... tulis taatusti enemmän hupakoita tarjolle... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom