Kyllä se Kyntteri on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öh eli sun mielestä bodauksessa ei oo keskivartalolla mitään väliä?Ja jos niitä keskivartaloita haluu katella ni sitä varten on ne shortsisarjat, varmasti on ainaki päkki kuosissa ;)
kyllä nykybodauksessa kärkinimillä aika kivasti ne pötsit on hanskassa. Se on ihan yliammuttua selitystä ainaisesta pötsistä, koska fakta kuitenkin on se, että jos äijät on tänä päivänä 2x isompia kun sillon 80 luvun kulta aikoina + ukot kauhoo varmaan tuplana enemmän ruokaakin turpaan. Niin kyllähän siinä väkisinkin se vatsa alkaa kokoa ottamaan. Enemmän sitä soisi olla huolissaan äijien sisuskaluista kun siitä vatsankoosta
Bullshit. Kyllä pitkät äijät painoi 80-90-lukujen taitteessa sen verran, että volyymitreenaajat varmaan söivät sillonkin rekkalastillisen. 92 ja ennen olympioissa ei vielä mahat röllöttäneet isoimmillakaan, 90-luvun puolivälistä alkoi se insu-mikälie mahojen kasvu. Sisuskaluistaan kannattaa kaikkien olla huolissaan, siinä olen samaa mieltä. Colemanin pakki alkoi kasvaa vasta 2000-luvun puolella huomattavasti.kyllä nykybodauksessa kärkinimillä aika kivasti ne pötsit on hanskassa. Se on ihan yliammuttua selitystä ainaisesta pötsistä, koska fakta kuitenkin on se, että jos äijät on tänä päivänä 2x isompia kun sillon 80 luvun kulta aikoina + ukot kauhoo varmaan tuplana enemmän ruokaakin turpaan. Niin kyllähän siinä väkisinkin se vatsa alkaa kokoa ottamaan. Enemmän sitä soisi olla huolissaan äijien sisuskaluista kun siitä vatsankoosta
Edelleen ronniesta olen sitä mieltä, että veisi tämän hetken huippu kilpailijoita kuin märkää rättiä. Ei siinä paljoa heathilla olisi mitään asiaa huippukuntoisen ronnien rinnalla. Tuskin tulee olemaan enää ketään samanlaista sille tasolle pääsevää. Sillä määrällä lihasta, sillä erottuvuudella mikä ronniella oli.
Edelleen ronniesta olen sitä mieltä, että veisi tämän hetken huippu kilpailijoita kuin märkää rättiä. Ei siinä paljoa heathilla olisi mitään asiaa huippukuntoisen ronnien rinnalla. Tuskin tulee olemaan enää ketään samanlaista sille tasolle pääsevää. Sillä määrällä lihasta, sillä erottuvuudella mikä ronniella oli.
Ei kai tuota edes kukaan tosissaan voi kyseenalaistaa ettei Ronnie veisi nykyhuippuja 100-0. Pili olisi pikkupoika huippukuntoisen Ronnien rinnalla.Edelleen ronniesta olen sitä mieltä, että veisi tämän hetken huippu kilpailijoita kuin märkää rättiä. Ei siinä paljoa heathilla olisi mitään asiaa huippukuntoisen ronnien rinnalla. Tuskin tulee olemaan enää ketään samanlaista sille tasolle pääsevää. Sillä määrällä lihasta, sillä erottuvuudella mikä ronniella oli.