BB PRO Ronnie Coleman

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä nykybodauksessa kärkinimillä aika kivasti ne pötsit on hanskassa. Se on ihan yliammuttua selitystä ainaisesta pötsistä, koska fakta kuitenkin on se, että jos äijät on tänä päivänä 2x isompia kun sillon 80 luvun kulta aikoina + ukot kauhoo varmaan tuplana enemmän ruokaakin turpaan. Niin kyllähän siinä väkisinkin se vatsa alkaa kokoa ottamaan. Enemmän sitä soisi olla huolissaan äijien sisuskaluista kun siitä vatsankoosta

huikeintahan tuossa pätkässä on edelleen tuo varmistaja, joka huhujen mukaan lopetti uransa tom of finland-mallina, että pääsisi varmistamaan ronsun kyykkyjä. vyölaukkua vaille 5/5 kunti.

Jossain patkassahan se Sano kun voimailua enemman harrasti, Etta mave 800lbs ja kyykky 800lbs.. Ois voinu olla aika kova voimanostaja Jos ois sita jatkanut.

Ronnie on lihaksen ilmentymä. Lihasjumala. Hänessä toteutuu fantastisella tavalla se lihaksen perimmäinen olemus, mihin mielemme pyrkii villeimmissä lihas-kuvitelmissaan.

kyllä nykybodauksessa kärkinimillä aika kivasti ne pötsit on hanskassa. Se on ihan yliammuttua selitystä ainaisesta pötsistä, koska fakta kuitenkin on se, että jos äijät on tänä päivänä 2x isompia kun sillon 80 luvun kulta aikoina + ukot kauhoo varmaan tuplana enemmän ruokaakin turpaan. Niin kyllähän siinä väkisinkin se vatsa alkaa kokoa ottamaan. Enemmän sitä soisi olla huolissaan äijien sisuskaluista kun siitä vatsankoosta

Minähän en kilpakehonrakennuksesta mitään tiedä,mutta sen tiedän,ettei se vatsalaukku siellä isonkaan miehen sisuksissa mihinkään tyhjänä pullottele vaikka kuinka olisi syömisellä venytetty. Näillä röllyköillä sen sijaan pullottelee jo ennen aamupalaakin. Veikkaisin,että juuri näitten isokokoisimpien vatsojen omistajien sisuskaluista olisikin syytä olla huolissaan.

Bullshit. Kyllä pitkät äijät painoi 80-90-lukujen taitteessa sen verran, että volyymitreenaajat varmaan söivät sillonkin rekkalastillisen. 92 ja ennen olympioissa ei vielä mahat röllöttäneet isoimmillakaan, 90-luvun puolivälistä alkoi se insu-mikälie mahojen kasvu. Sisuskaluistaan kannattaa kaikkien olla huolissaan, siinä olen samaa mieltä. Colemanin pakki alkoi kasvaa vasta 2000-luvun puolella huomattavasti.

Olen nantesin kanssa samaa mieltä.
Minusta näyttää siltä, että huippujen kohdalla pahimmat mahat olivat noin 10 vuotta sitten ja nyt ne on paremmin kontrollissa ottaen huomioon, että ukot muuten on keskimäärin kasvaneet. Yhdelläkään Mr. Olympia ukolla kärkikymmeniköstä 2013 ei ollut niin ruma maha kun esim. Colemanilla, Dennis Jamesilla tai Nasserilla kovimmissa massoissa, Fuxista puhumattakaan. Greenen ja Winklaarin mahat pullottaa jonkin verran, mutta muut top-10 ukot pitää mahan jotakuinkin kurissa. Cutlerilla nyt on jääkappi vyötärö, mutta litteä se maha silti on.
Toki niitä jättimahoja löytyy tänä päivänä ihan kotimaastakin, mutta puhuin nyt ihan kärkiammattilaisista.

Edelleen ronniesta olen sitä mieltä, että veisi tämän hetken huippu kilpailijoita kuin märkää rättiä. Ei siinä paljoa heathilla olisi mitään asiaa huippukuntoisen ronnien rinnalla. Tuskin tulee olemaan enää ketään samanlaista sille tasolle pääsevää. Sillä määrällä lihasta, sillä erottuvuudella mikä ronniella oli.

Edelleen ronniesta olen sitä mieltä, että veisi tämän hetken huippu kilpailijoita kuin märkää rättiä. Ei siinä paljoa heathilla olisi mitään asiaa huippukuntoisen ronnien rinnalla. Tuskin tulee olemaan enää ketään samanlaista sille tasolle pääsevää. Sillä määrällä lihasta, sillä erottuvuudella mikä ronniella oli.

Tässä hyvät kuvat tuohon viitaten:

tumblr_mk1mrslSU71rg31pvo1_400.jpg

1465350_688161764551899_1002919134_n.jpg

Varmasti veisi nykylineuppia ihan suvereenisti huippukunnollaan. Oli aina iso ja vahva sekä offilla,että kisakunnossa. Fysiikka oli sennäköinen,ettei helposti uskoisi Syntholilla pelanneenkaan.

Tru dat. Välillä kun tuo oma motivaatio saattaa olla vähän hukassa niin toivoo et sais sen saman draivin päälle mikä oli sillon joskus 15v ku kahteli ekaa kertoo ronsun leffoja ja yritti saaha kaurapuuro-valkuainen-cheddar-settiä alas.

Mä kattelen Arskan, Ronnien ja Yatesin treeni videoita ku haen motivaatiota ja kyl Ronnie oli sellanen lihaspaketti, etten tiedä pääseekö kukaan ikinä samaan pakettiin!?

Ei kai tuota edes kukaan tosissaan voi kyseenalaistaa ettei Ronnie veisi nykyhuippuja 100-0. Pili olisi pikkupoika huippukuntoisen Ronnien rinnalla.

Samaa mieltä että omaan silmään ronsu kaikkien aikojen hienoimpia fysiikoita. Tuhtia ja pyöreää nika lihasta. Harmi vaan että kunto romahtaa huipuilla noin äkkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom