Nii no tuskin Ronsteril oli asenne kohallaa, kuitenki sen verran turha tuulen nussima vinkuheinä :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huutaminenko meinaa että asenne kohdalla ? kyllä mä sanon että mentulalla on asenne kohdalla jos jollain.
Ilmeisesti oli asenne aika kohdallaan kun 8 Sandowia tuli kotiin.:D Ennemmin mäkin treenaisin mölyävienHuutaminenko meinaa että asenne kohdalla ? kyllä mä sanon että mentulalla on asenne kohdalla jos jollain.
Ilmeisesti oli asenne aika kohdallaan kun 8 Sandowia tuli kotiin.:D Ennemmin mäkin treenaisin mölyävienkanssa kuin hiirenhiljaisella fitnessklubilla.:Dgorillaneekereiden
Kyllä nyt Ukraina vetää kotiapäin niin perkeleesti. :D Ei siinä kyllä mentulallakin asennetta on, mutta kato nyt perkele colemanin treenejä!
mutta harva vetää tuollaista giant settiä mitä mentula nykypäivänä
:D No ehkä sille on syynsä miksi niitä ei kukaan vetele?
Mä en edes ymmärrä mistä helvetistä se Milos on kaivettu ja mitä annettavaa hänellä on Mentulalle?
Jos on seitsemän kertaa kisannut Olympiassa ja ura on muutenkin todella kattava ja komea, niin luulisi että on jotain annettavaa. Tuo eibin lietsominen jättiläissarjoista on vain mielipide, joka ei perustu edes omaankaan kokemukseen. Joitakin Sarcevin bfto-pätkiä katselleena minulla on hyviä syitä uskoa, että hänellä todellakin on enemmän annettavaa Jarin treeneihin kuin monella muulla häntä paremmin menestyneellä olisi.Mä en edes ymmärrä mistä helvetistä se Milos on kaivettu ja mitä annettavaa hänellä on Mentulalle? Nasserin tekstien jälkeen Milosista ei tiedä mitä sanoa. Varmasti osa on liioiteltua, mutta osa varmasti paikkaansa pitävää.
Kokkosella voi ihan hyvin seuraavassa kilpailussa olla ihan oikeastikin enemmän lihasta, kuin Mentulalla. Kaukana siitä ei olla nytkään.Vaikea on mentulan pärjätä edes nykyään vaikka massaa arvostetaan yli kaiken estetiikkaa, symmetriaa ja lihasbalanssia pitäisi silti olla edes vähän.
Kokkonenkin näyttää Mentulan vieressä kreikkalaiselta adonikselta ja jopa lihaksikkaammalta.
Jos on seitsemän kertaa kisannut Olympiassa ja ura on muutenkin todella kattava ja komea, niin luulisi että on jotain annettavaa. Tuo eibin lietsominen jättiläissarjoista on vain mielipide, joka ei perustu edes omaankaan kokemukseen. Joitakin Sarcevin bfto-pätkiä katselleena minulla on hyviä syitä uskoa, että hänellä todellakin on enemmän annettavaa Jarin treeneihin kuin monella muulla häntä paremmin menestyneellä olisi.
Toisaalta jos tulosta ei tuu kisoissa niin se on ihan sama miten treenaa :D